Etter å ikke lagt merke til overnaturlige ting før så ofte så åpna det seg en ny portal for ca 3 år siden , det begynte på en koie vi var på der jeg så gjenferd 2 år på rad og i fjor så var det flere tilstede i koia , som la merke til ting somskjedde.
Da jeg flytta sørover for å jobbe så ble jeg kjent med en person som er synsk og etter at jeg og hun ble kjent så har jeg begynt å føle mer av overnaturlige ting. Bla får jeg bilder tilbake langt i tid, viking alderen og andre tidsepoker, hva kan dette komme av og hva kan jeg gjøre for å komme dypere til bunns i dette som er med å bli mer obs på sine sanser og den andre verdenen?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Nye Sanser ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Aug 2006 00:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
- Blitt takket: 1 gang
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
Det kan kalles f.eks. fantasi, dagdrømmer eller vanlige drømmer.
Antall ord: 12
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Utelukker du altså det at det kan være minner fra tidligere liv?rhonersen skrev:Det kan kalles f.eks. fantasi, dagdrømmer eller vanlige drømmer.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
jeg tenkte på akkurat det samme da jeg leste dette at det kan stamme fra tidligere liv.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det kan det. Og det kan kalles syltetøy.rhonersen skrev:Det kan kalles f.eks. fantasi, dagdrømmer eller vanlige drømmer.
Det kan også kalles minner fra tidligere liv, det kan kalles det å simpelthen se spøkelser, og det kan kalles hallusinasjoner. Hva kan det være?
Antall ord: 49
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
Jeg utelukker det ikke, men det er så villt usannsynlig sammenliknet med det jeg nevnte. I tillegg er det omtrent umulig å teste fordi en alltid kan finne noen som lever likt eller har opplevd noe likt det en 'drømte'.Diffusa skrev:Utelukker du altså det at det kan være minner fra tidligere liv?rhonersen skrev:Det kan kalles f.eks. fantasi, dagdrømmer eller vanlige drømmer.
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
Dette kan helt klart være evner du har.. Men det vil du tidsnok finne ut.. Tolmodighet er en dyd... :mozilla_wink:
Antall ord: 22
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Ok.rhonersen skrev:Jeg utelukker det ikke, men det er så villt usannsynlig sammenliknet med det jeg nevnte. I tillegg er det omtrent umulig å teste fordi en alltid kan finne noen som lever likt eller har opplevd noe likt det en 'drømte'.Diffusa skrev:Utelukker du altså det at det kan være minner fra tidligere liv?rhonersen skrev:Det kan kalles f.eks. fantasi, dagdrømmer eller vanlige drømmer.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Aug 2006 00:49
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Det var ikke drømmer jeg hadde, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, ble bare så rolig og da begynte jeg å føle ting og se bilder , bilder av et langhus der det var mange samla rundt matbordet og hadde det koselig, folk i alle aldre og deriblant de satt det 4-5 soldater , jeg sier det om de , de virka på måten de kledde seg og oppførte seg som at de hadde vært noen år hos Væringene fikk jeg inntrykket av . Det virka som en stor og rik gård
Døra gikk opp og inn trådde det ei skjønn dame som alle så opp til , alle ble stille av seg en liten av både respekt og beundring for henne, hun var kledd i den vanlige kvinne viking drakten, men den var av rødt fint stoff og smykket m ed mønstre og spenner i en kvalitet som sa at her var det en person av høy status som kom .
Døra gikk opp og inn trådde det ei skjønn dame som alle så opp til , alle ble stille av seg en liten av både respekt og beundring for henne, hun var kledd i den vanlige kvinne viking drakten, men den var av rødt fint stoff og smykket m ed mønstre og spenner i en kvalitet som sa at her var det en person av høy status som kom .
Antall ord: 171
Hide post links |