Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOldefaren min?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
TheAmerican
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2007 21:33
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: ....

Oldefaren min?

Innlegg av TheAmerican »

Hei ^^

den 17 Juni doode oldefaren min ( 85 aar ). Og Oldemoren ( 82 aar ) min har allerede mistet to av barna sine ( Hun har tre barn ). Saa det aa miste mannen hennes var helt forferdeligt. Oldefaren min pleide aa kalle Oldemoren min '' Little miss lady ''. Og to dager etter han doode ringte telefonen. Oldemoren min tok telefonen ogsaa hoorte hun stemmen til oldefar si '' Hello little miss lady ''. Det skremte henne og meg noe veldigt. Naar hun fortalte meg det fekk eg frysninger.
----
Kusinene mine Tamara og Sara sov hoss Oldemoren min den dagen, og naar det var natt laag dei i sengen og hoorte den hvesende pusten til oldefaren min. Han pustet veldig tungt og hvesende. Eg maatte bare fortelle det <3
Det var bare saa rart det med telefonen.

R.I.P Marshal H <3 : ' )

- M.v.h TheAmerican
Antall ord: 138
CoLDPLaY!! Chris Martin ^^<3
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

17 juni faktisk!?!? Det er noe med den datoen altså... det var leit å høre da.
Men han fikk i alle fall levd et langt liv ;)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Får meg til å tenke på White Noise!

Virker jo spennende....hvis det virkelig er mulig....har ikke opplevd det selv...så jeg kan ikke si det ene eller det andre. Vet om en som fikk noe på bånd....skulle gjerne ha hørt det selv.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Vermilion Oriol skrev:[...] Vet om en som fikk noe på bånd....skulle gjerne ha hørt det selv.
Det skulle ikke jeg, da hadde jeg nok blitt livredd O.o

Men på den andre siden, så er det jo koselig at han ringer og hilser fra der han er nå. Viser at han har det fint og er kommet frem til dit han skal =) Hvesing og pusting om natten derimot, er ikke så stas =/
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Det er faktisk folk som har opplevd sånt før...Jeg leste i en vandrerhistorie det var om en mann som nettopp hadde død også hadde de mobilen i lommen hans i tilfelle,men det var svært liten sjanse for at han skulle ringe. Så var det denne fyren da som var sønn eller noe husker ikke hva han var,men han var i det minste voksen og en dag skulle han besøke moren hans og da låg moren på golvet av sjokk eller noe han ringte vertfall til sykebilen.Tror det gikk bra med henne,men poenget er at han sønnen såg på en sånn telefon liste over siste oppringte da hadde han mannen som var død ringt til henne.

Men dette var bare en vandrehistorie :)
Antall ord: 137
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links