Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan komme i kontakt med sine guider?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Angelina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 14:59
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Angelina »

Jeg slår meg på det Renee sier.... For meg er det til stor hjelp å vite at det er noen som er der bare for meg.... Så får evt. kontakt komme etterhvert... Og jeg for min del tror hjelperne tar kontakt/viser seg hvis tiden er inne...
Antall ord: 48
Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Jeg er også enig i at dette er en lang tekkelig prosess, som man faktisk ikke vet utfallet av. Foretrekker noen å vente til tiden er moden, ser jeg ingenting galt i det. Innlegget var myntet på dem som ønsker å få kontakt og som ikke vet hvordan de skal gjøre det. Da kan andres tips være kjærkomment. Det er dessuten riktig som Lone sier, at enhver må finne den måten som passer best for seg selv. Likevel seg jeg ingenting galt i å legge ut forslag til måter å gjøre dette på...Trodde det forumet var til for jeg, å dele av sine erfaringer, prøve ut teorier og/eller å stille spørsmål på de tingene man lurer på.

Jeg beklager hvis noen føler at jeg forsøker å tvinge på dem mine erfaringer og meninger, det var absolutt ikke min intensjon. Innlegget var heller ikke ment som et forsøk på å imponere. Slik er jeg ikke, og det gjør meg faktisk trist at noen antyder det.
Antall ord: 171
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SiriH

Innlegg av SiriH »

Jeg satte stor pris på innlegget ditt, Irmelena :D
For meg var det interessant og lærerikt og jeg er veldig takknemlig for at noen tar seg bryet til å fortelle andre om sine metoder og resultater!
At noen kan virke nedlatende tror jeg bare bunner i uvitenhet og/eller misunnelse :evil:

Keep up the good work, Irmelena Sara Sol :D

Klem, Siri.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angelina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 14:59
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Angelina »

Irmelina Sara Sol skrev:
Jeg er også enig i at dette er en lang tekkelig prosess, som man faktisk ikke vet utfallet av. Foretrekker noen å vente til tiden er moden, ser jeg ingenting galt i det. Innlegget var myntet på dem som ønsker å få kontakt og som ikke vet hvordan de skal gjøre det. Da kan andres tips være kjærkomment. Det er dessuten riktig som Lone sier, at enhver må finne den måten som passer best for seg selv. Likevel seg jeg ingenting galt i å legge ut forslag til måter å gjøre dette på...Trodde det forumet var til for jeg, å dele av sine erfaringer, prøve ut teorier og/eller å stille spørsmål på de tingene man lurer på.

Jeg beklager hvis noen føler at jeg forsøker å tvinge på dem mine erfaringer og meninger, det var absolutt ikke min intensjon. Innlegget var heller ikke ment som et forsøk på å imponere. Slik er jeg ikke, og det gjør meg faktisk trist at noen antyder det.
Jeg vet ikke om det var mitt innlegg som gjorde deg trist, det var i såfall ikke meningen!

Jeg ville bare gi uttrykk for hva som var riktig for meg, og forventer ikke at andre mener det samme! Jeg opplevde ikke ditt innlegg som noe forsøk på å imponere, men et råd til de som var interessert! Vi har alle vår vei! Og jeg har min, det var den jeg ville fortelle om...
Antall ord: 251
Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Renee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 16:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østenfor Sol & Vestenfor Måne

Innlegg av Renee »

Jeg beklager hvis noen føler at jeg forsøker å tvinge på dem mine erfaringer og meninger, det var absolutt ikke min intensjon. Innlegget var heller ikke ment som et forsøk på å imponere. Slik er jeg ikke, og det gjør meg faktisk trist at noen antyder det.
Ikke ta deg nær av sånt :) Innleggene dine er fine de og det er flott at du deler dine erfaringer, syns jeg! Tror heller ikke du skrev det for å imponere. Om noen prøver dine forslag er det også flott om de kunne dele sine erfaringer igjen. Jeg for min del prøvde bare å antyde at for noen kan slikt ta lang tid - tålmodighet er en dyd!
Antall ord: 119
"Jeg spørger kun, mitt kall er ei at svare."

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Jeg synes også at ditt innlegg var bra!!!!
For det kan være til stor hjelp for folk som strever med å få kontakt.
Til tross for at enkelte er i mot.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hva i all verden skjedde nå?????
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Syns det var et kjempe fint innlegg jeg, Irmelena :D
Hvet du om mamma skal til Trondheim snart? Etter jul kanskje? Du har mer peiling enn meg skjønner du:) Hihi... For om hun skal så tenkte jeg kanskje å henge meg på! Har skole, men... Vil så gjerne for det!!!
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tord

Innlegg av Tord »

Jeg prøvde den beskrevne metoden med å tenne lys og sånn, og det skal være sikkert at ting skjedde, selv om jeg ikke vet "hvem" det var som var tilstede da...
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Tord skrev:Jeg prøvde den beskrevne metoden med å tenne lys og sånn, og det skal være sikkert at ting skjedde, selv om jeg ikke vet "hvem" det var som var tilstede da...
Spennende, hva skjedde??
Skal prøve en gang jeg også. Men må liksom ha tid og "ro".
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tord

Innlegg av Tord »

Jo, jeg tente lys.. Og ba hjelperne mine tre fram og tre ut, akkurat som beskrevet her. Jeg syns at flammene på lysene oppførte seg rart, men det var ikke det som overbeviste meg. For litt senere, kanskje 20 min eller noe, begynnte et billde å riste volsomt i noen sekkunder. Jeg tenkte kanskje jeg hadde gjort noen brå bevegelser eller noe og prøvde å trampe rundt på gulvet for å se om jeg fikk bildet til å riste igjen. Men nei, selv om jeg stod å hoppet rett under bildet rikket det seg ikke.. Så jeg tror hvertfall at noen var der.

klem
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

jeg prøvde den metoden med speilet, første gang gikk det ikke for det var for mye lys. Andre gangen låste jeg døren slo av lyset som var på utsiden av rommet, jeg sto d et par minutter og stirret i speilet. Etterhvert skjønte jeg at ansiktet mitt i speilet, forandret seg kraftig og øynene mine ble mer stirrende. Før seansen hadde jeg psyket meg opp, men i og med at det var første gangen, så taklet jeg det ikke. For jeg ble svimmel, og kjente noen bak meg. Så prøvde jeg å låse opp døren. Det tok sin tid før jeg kom ut av badet, men jeg kan si det her og nå at den skapningen eller hva det var, var ikke en hjelper.
Dette er seriøst, og jeg overdriver ikke. Men til deg som fant de metodene, er du sikker på at de er rette??????
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Herre skaper. Vær nådig. Har dere egentlig lest igjennom denne tråden her? Jøss.


Nei Oriol, det var ingen hjelper det der. :shock:


Noen sier det er nok for dem å vite at hjelperen er der. Bra. Kontakt har du også selv om du ikke akkurat vet at det er det det er :lol:

Du vet godt hvem hjelperen din er, du klarer bare ikke helt å huske det akkurat nå :wink:


For meg virker det rart å diskutere hjelperne som om de var et mystisk og skummelt fenomen.


Fortell hjelperen din en god vits isteden. Tror dere ikke hjelperne deres morer seg når de hører alt det rare dere finner på? :P


Light and love LEAH
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Hei Vermilion Oriol, dette hørtes ikke ut som en morsom opplevelse og jeg burde vel kansje advare mot å ta denne metoden i bruk, dersom det skulle vise seg folk blir skremt av den.

Det er vanskelig å si hva dette kan ha vært, men i motsetning til Leah utelukker jeg ikke at det kunne ha vært ansiktstrekkene til din guide du så( ikke alle er like koselige å se på). Nå er jeg ingen ekspert på dette, så jeg kan egentlig ikke hverken bekrefte eller avbekrefte dette. Jeg tror at svaret er å finne i deg selv. Bare du er ekspert på deg selv :wink:

At metoden virker og er fremstilt riktig, kan jeg bekrefte. Jeg lærte denne øvelsen av en klarsynt for godt og vel et år siden, og fikk en opplevelse jeg har gjemt i hjertet mitt for all tid.
Antall ord: 142
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Leah skrev:Herre skaper. Vær nådig. Har dere egentlig lest igjennom denne tråden her? Jøss.


Nei Oriol, det var ingen hjelper det der. :shock:


Noen sier det er nok for dem å vite at hjelperen er der. Bra. Kontakt har du også selv om du ikke akkurat vet at det er det det er :lol:

Du vet godt hvem hjelperen din er, du klarer bare ikke helt å huske det akkurat nå :wink:


For meg virker det rart å diskutere hjelperne som om de var et mystisk og skummelt fenomen.


Fortell hjelperen din en god vits isteden. Tror dere ikke hjelperne deres morer seg når de hører alt det rare dere finner på? :P


Light and love LEAH
I fare for å gjenta meg selv var denne tråden lagt ut som forslag på metoder man kan ta i bruk dersom man vil ha aktiv kontakt med sine hjelpere. Jeg respekterer absolutt at noe nøyer seg med å vite at hjelperne er der, men det var ikke dem tråden var myntet på.

Er enig med deg i at man har kontakt med sine hjelpere selv om man kansje ikke er klar over det, men som sagt, det var ikke det tråden handlet om.

Lyshilsen fra Irmelena
Antall ord: 206
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links