Faren min var sammen med en fra Sætre i hurum, vi hadde ikke så mye penger. Så huset var ganske gammelt, et hvitt ett opp en bakke med en stor rød låve ved siden av som vi brukte til å lagre ting. Men uansett. Jeg var kommet hjem fra skolen, å var alene hjemme. Jeg likte ikke huset, det var gammelt, å det var ubehagelig og ekkelt å være der alene. Men det regnet ute, så hva kunne jeg gjøre.. Jeg satt i andre etasje å satt på pcn min , bare for å tenke på noe annet. Så hørte jeg hjul på grusveien utenfor, ingen motor fra bilen, men det tenkte ikke jeg over, jeg var bare glad for at noen var hjemme. Jeg hørte også døra gå opp, å noen gå inn i gangen å tørke seg av på skoene. Jeg løp ned trappa. Der var det ingen, MEN , døra var åpen... Jeg gikk utenfor å så etter noen.. Men der var det ingen. Jeg har opplevd mange slike ting. Spesielt berøringer på skulderen om natta, og stemmer fra kjøkkenet.
Nå bor jeg heldigvis ikke i dette huset mer, men det er noe jeg ikke kommer til å glemme...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker i Hurum
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2008 02:24
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ålesund
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Grøss. Hørtes ekkelt ut. Særlig når du blir berørt fysisk. Skjønner godt hvis du ble redd av dette, det hadde jeg blitt i hvert fall!
Godt å få flyttet da =)
Godt å få flyttet da =)
Antall ord: 35
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Hmmm...ja slike ting fester seg på hornhinna!
Godt du kom deg utfra det huset og flytta til nytt sted.
Jeg syns nå ikke det hørtes ut som noe ondt noe, mere trolig at de som engang
bodde i huset fortsatt er der, at de ikke er klare over sin død og er fangea mellom
de døde og de levende.
Godt du kom deg utfra det huset og flytta til nytt sted.
Jeg syns nå ikke det hørtes ut som noe ondt noe, mere trolig at de som engang
bodde i huset fortsatt er der, at de ikke er klare over sin død og er fangea mellom
de døde og de levende.
Antall ord: 63
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Hvor lang tid gikk det fra du hørte dette, og til det kom noen? For meg minner det om klassisk vardøger. Det er IKKE farlig og ikke ondsinnet, og det er mange som har det. Det er "bundet sammen med" en eller flere personer.
Antall ord: 46
Hide post links |
Jeg hører stemmer i stua om natta... Kan det være noe?
De er der bare av og til, da :mozilla_wink: , men de er der
(Det er ikke i Hurum)
De er der bare av og til, da :mozilla_wink: , men de er der
(Det er ikke i Hurum)
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2008 21:50
- 16
Huff, det med vardøger har jeg opplevd og. En av gangene er da jeg satt i stua og leste. Det var helt stille, og jeg ventet på at mamma skulle komme hjem fra jobb. Så hørte jeg en nøkkel i døra og at den ble åpnet. Jeg kunne ikke se inn i gangen, så jeg trodde det var mamma og ropte: - Hei mamma! Ingen svarte. Så gikk jeg inn i gangen, men der var det ingen. Jeg skulle akkurat til å sjekke resten av leiligheten, da hørt jeg en nøkkel i døra og at den ble åpnet igjen, akkurat sånn som forrige gang. Men det var da hun egentlig kom, og jeg spurte om hun hadde låst opp døra før eller så noen som gjorde det, men da sa hun nei.
Har skjedd mange lignende episoder, litt skummelt!
Har skjedd mange lignende episoder, litt skummelt!
Antall ord: 148
Hide post links |