Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderutvikling

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Iseeyou
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jun 2008 17:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

utvikling

Innlegg av Iseeyou »

Dette har skjedd mange ganger, at eg foreksempel sitter i stolen i stuen, å så blir det plutselig iskaldt på den ene hånden. Akkurat som om eg sku stå med den ene hånden ute i snøen å den andre inni et varmt rom, så stor forskjell. Så en gang så ville eg forske litt på hva dette var :mozilla_smile: Eg tok den "kalde" hånden på ene siden, å så på andre siden, å der var det varmt, og så tok eg å følte over "kulden " men det var dte og varmt, så prøvde eg å "forme" der som kulden var, å et var akkurat som om eg kunne forme et menneske. Dette har skjedd mange ganger, på mange forskjellige steder.

Eg husker spessielt godt når eg var litt mindre, så hadde eg rommet mitt oppå loftet. Hver gang eg skulle ta det første steget ned trappen, merk deg, HVER GANG, så fikk eg forferdelige frysninger igjennom hele kroppen, det ble iskaldt og eg ble så redd at eg ikke klarte å røre meg, før alltid ett minutt ca. senere. det var akkurat som om noen stod RETT bak meg og stirret meg i nakken. Etter mange mange ganger med dette så sluttet det, helt plutselig. Så et par år senere, så fikk eg vite at han mannen som bodde hos meg før oss, han hadde falt ned den trappen og dødd, for han fikk hjertestopp eller noe. Det var forferdelig skummelt.

hos venninnen min, hun bor i et hus som er ifra andre verdens krig. Noen ganger der, i trappen, (eg hater den trappen) så får eg en forferdelig ekkel følelse av at eg blir beglodd av mange mennesker, og eg blir svimmel, og får en intens hodepine. En gang når eg skulle sove på rommet mitt, så hørte eg noen hviske navnet mitt 2 ganger.

Eg vet ikke hva dette er, men eg finner det utrolig fassinerende, og vil igjerne utvikle dette. Men eg aner ikke hvordan. Noen tips ?
Antall ord: 340

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Kom over siden, eller boken her på para. Det var i sammenheng med den tråden om empat quiz. Har begynt å lese litt på den selv, og jeg synes den har mye å komme med, når det gjelder å utvikle sensitiviteten og indre evner.

http://mysilentecho.com/dreamtongue1.htm

Det er ikke noe overfokus på psi evner, med den virker balansert og jordet. Uten at den på noensinne fornekter, eller bortser fra kontakt med ånder. Men den fokuserer mest på å utvikle sensitiviteten i forhold til andre mennesker, og kunne lære å bruk evnene aktivt, istedenfor å bli overrasket, tilfeldig.
Antall ord: 97
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doodles
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2007 01:23
17

Innlegg av doodles »

du store, så interessant den linken var shania :D
kunne liksom ikke lest den fort nok jeg!
skal sette meg ned og lese alt nøye!
tusen takk for den flotte linken :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Det er bare å fortsette, det er linker til videre kapittel gjennom et helt kurs, nederst på sidene. Men det er nok ikke noe du bør lese så innmari fort. Det skriver han jo også om.
Antall ord: 36
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links