Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBesatt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BloodFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mai 2008 11:45
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark

Besatt?

Innlegg av BloodFlower »

Jeg tenkte å dele en sak med dere.
Men først til alle skeptikere: Jeg vil ikke ha noen useriøse kommentarer eller lignende. Dere får selvfølgelig si deres mening, men jeg vet at dette er sant fordi jeg opplevde dette. Takk .

Dette skjedde med meg for en lite stund tilbake. Kanskje en måned siden.
Jeg var hos noen venner og slappet av, men så sa den ene vennina mi plutselig: La oss prøve litt spiritisme! Jeg ble med en gang veldig skeptisk, for jeg hadde bare hørt veldig dårlige rykter om det. Derfor satt jeg å så på den første gangen. Det var da det merkelige skjedde.

De var godt igang i spiritismen og hadde fått kontakt med en som het Adrian. Han var bare en 13 år gammel gutt, men han hadde mye på hjertet han måtte få ut.
Han var heller ikke en norskstatsborger.
Jeg satt skremt borte i sofaen og satt sammen med en annen vennine av meg som var ganske redd. Plutselig følte jeg et ekstremt ubehag. Det føltes nesten som om noen holdt et slags kvele tak på meg. Selv om jeg visste at det var ingen som kunne gjøre det, for det var ingen der.

Det holdt på en god stund, og det ble ikke akkurat bedre.
Etter hvert begynte jeg plutselig å føle meg ekstremt tung og veldig trist. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg kan forklare det bedre. Det jeg følte var ubeskrivelig merkelig og skremmende. Til slutt, ble alt bare svart. Jeg tror jeg besvimte eller noe, for jeg husker ingenting av det. Da jeg våkna, stod en av kameratene mine over meg å prøvde å få kontakt med meg. Til slutt satt jeg meg opp, veldig forvirret.
Jeg husket faktisk ikke mye av det som skjedde for jeg prøver å glemme det, selv om det kan bli vanskelig.

Det var en av de merkeligste tingene jeg noen gang har vært med på.
Det var veldig ubehagelig og veldig skremmende. Dette er en hendelse jeg ikke har fortalt til mine foreldre, for de vil tro jeg er gal.

Vel det var vel egentlig alt jeg hadde å skrive. Takk for at dere leser dette og deler deres mening på om dette kunne være en slags besettelse av noe slag.
Antall ord: 391
" We are here to search the unknown "

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
mester83
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Feb 2006 16:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kristiansund

Innlegg av mester83 »

kanskje det var hans måte å få vist hvordan han døde på,man ser jo medium som snakker med avdøde også kan føle de siste smertene avdøde hadde,som lisa williams f.eks..
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Har skrevet 2 svar, med 2 advarsler på akkurat dette her inne i løpet av en time!
Jeg har advart i mot akkurat dette!

Det har jeg gjort utallige ganger tidligere også.
Gå til et respektert medium, og få fjernet dritten.
Du har anntageligvis fått på deg noe, som må fjkernes av folk som besitter evnene til det.

Mange av dem som sier at de besitter disse evnene, bare lyver, og vil tjene penger på det!
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links