Hei!
I dag tidlig låg katten til de jeg leier hos død ute.
"Historia" begynte i går kveld da jeg og samboeren satt i stua og såg på tv. Denne katten er inne hos oss ganske ofte, fordi de som eier den er ofte borte.(vi bor i kjelleren) Så ser jeg plutselig et grå katt i sidesynet, som går bortovergulvet og under et bord. men den kommer ikke fram igjen, så jeg ser etter den. men det er ingen katt der. litt i tvil spør jeg samboeren min om han hadde tatt inn katten, for jeg syns jeg såg den. -men nei, han hadde ikke tatt inn katten. så da slo jeg meg til ro om at dett var synsbedrag.
men i dag tidlig når vi skal på jobb, ligger katten død nesten like utafor døra vår. Det var et kjempetrist syn, for jeg er så glad i katter! Stakkar katten såg ut som var blitt påkjørt, men lagt ned til oss slik at noen av oss skulle den, den låg ganske fint-men øynene var oppe.. Den var alt blitt stiv også..
Den første tanken som slo meg; var det katten jeg såg i går likevel??? At den viste seg for meg, bare i noen få sekund for å si farvel? jeg liker å tro det!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jåg jeg katten etter dens død?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: valdres
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Antakeligvis ikke. Sidesynet er lite detaljert og fargeløst, så man skal ikke stole for mye på det man ser ute i periferien.
Antall ord: 23
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Jeg er for så vidt helt enig med deg! men å si at jeg såg katten i sidesynet var vel egentlig litt feil skrive av meg.. det foregikk egentlig nesten foran meg, men jeg var fokusert på tven.. for jeg såg farga på katten, og farga på bordet, teppet og alt rundt der..
Antall ord: 54
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Det kan godt være mulig.. For det var uansett litt av ett samentreff.. Å når du var så sikker at du så det, at du kikket etter også...
Ett tanktebarn av meg såg en katt da hun var liten... Søstra mi sa at hun bare hadde drømt eller innbilt seg dette (de hadde ikke katt).. Men nå når hun har blitt eldre sier hun fortsatt at det var en katt der og at hun IKKE drømte det...
Å skulle mennekser kunne vise seg så kan nå dyr det også.. :mozilla_smile:
Ett tanktebarn av meg såg en katt da hun var liten... Søstra mi sa at hun bare hadde drømt eller innbilt seg dette (de hadde ikke katt).. Men nå når hun har blitt eldre sier hun fortsatt at det var en katt der og at hun IKKE drømte det...
Å skulle mennekser kunne vise seg så kan nå dyr det også.. :mozilla_smile:
Antall ord: 96
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Re: Jåg jeg katten etter dens død?
lehni skrev:Hei!
I dag tidlig låg katten til de jeg leier hos død ute.
"Historia" begynte i går kveld da jeg og samboeren satt i stua og såg på tv. Denne katten er inne hos oss ganske ofte, fordi de som eier den er ofte borte.(vi bor i kjelleren) Så ser jeg plutselig et grå katt i sidesynet, som går bortovergulvet og under et bord. men den kommer ikke fram igjen, så jeg ser etter den. men det er ingen katt der. litt i tvil spør jeg samboeren min om han hadde tatt inn katten, for jeg syns jeg såg den. -men nei, han hadde ikke tatt inn katten. så da slo jeg meg til ro om at dett var synsbedrag.
men i dag tidlig når vi skal på jobb, ligger katten død nesten like utafor døra vår. Det var et kjempetrist syn, for jeg er så glad i katter! Stakkar katten såg ut som var blitt påkjørt, men lagt ned til oss slik at noen av oss skulle den, den låg ganske fint-men øynene var oppe.. Den var alt blitt stiv også..
Den første tanken som slo meg; var det katten jeg såg i går likevel??? At den viste seg for meg, bare i noen få sekund for å si farvel? jeg liker å tro det!
Det var nok et farvell fra katten ja
Antall ord: 244
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Er faktisk godt å lese at noen flere en meg mener det kan være mulig! Selv om alt er trist, så blir man på en måte litt glad likevel:) Selv om det bare er snakk om veldig få sekunder!
Og det er jo sant som du sier Skarabè, hvis mennesker kan vise seg - da kan jo sikkert dyr det også!
Og det er jo sant som du sier Skarabè, hvis mennesker kan vise seg - da kan jo sikkert dyr det også!
Antall ord: 61
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Den var nok glad i dere, og så ville den bare vise seg for dere en siste gang! :mozilla_smile:
Ikke sikkert det stemmer i det hele tatt, men nå når den er død og allting, så er det det mest koselige å tro på :mozilla_smile:
Ikke sikkert det stemmer i det hele tatt, men nå når den er død og allting, så er det det mest koselige å tro på :mozilla_smile:
Antall ord: 48
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
ja ikke sant, det er ikke sikkert det faktisk er slik. men at det er veldig koselig å tro på :mozilla_smile:Diablesse skrev:Den var nok glad i dere, og så ville den bare vise seg for dere en siste gang! :mozilla_smile:
Antall ord: 71
~*lehni*~
Hide post links |