Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenTenkt Scenario: New World Order

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Forskjellene har blitt enormt merkbare.
Det er forskjell på at forskjellene er blitt mer merkbare, og om de er blitt større. Forskjellene er mer merkbare fordi verden i større og større grad bindes sammen av kommunikasjonsnettverk.Det var langt større forskjeller i middelalderen, som jeg allerede har sagt, men siden den tiden er så fjern for oss regner du vel ikke med den?

Så det er ikke blitt verre annet enn at det er lettere å legge merke til det, og siden vi lever i en såpass fri verden som vi gjør kan vi syte og klage så mye vi vil på det også.

Og denne "dommen" du maser om hele tiden er blitt spådd utallige ganger tidligere. Hvor ble den av? Hvor -blir- den av?

Du har forresten ikke svart på dette med "dyrets tegn", og en rekke andre saker jeg og andre har påpekt.
Antall ord: 156
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av misty-gutt »

problem skrev:Det er jo en grunn til at man må prioritere, hadde alt gått glatt så hadde man ikke trengt å prioritere noe som helst.
Vi kan jo også kalle grunnen med riktig navn, og da blir det; feil prioriteringer.
Antall ord: 41
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:Du har forresten ikke svart på dette med "dyrets tegn"..
At jeg kunne glemme det. Men du mener nok - dyrets merke -

Siterer bibelen: Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne,

og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn.

Her er visdommen. Den som har forstand, han regne ut dyrets tall! for det er et menneskes tall, og dets tall er seks hundre og seks og seksti.


Vi vet jo at microchipen vil komme selv om media ikke ikke opplyser om dette enda. I USA har dette blitt diskutert endel i mainstream media også.

Du vil vel si at ordet microchip ikke er nevnt i bibelen, og at det derfor ikke er dette som menes med dyrets merke. Men denne/disse microbrikken/e vil bli brukt til all kjøp og salg, og den vil også komme til å fungere som et kontrollmiddel over folket.

Vi vil få vite mer med tiden, og dette ligger ennå noen år frem i tid, men ikke så veldig lenge da.

Vil du la deg inplantere med en slik microbrikke under huden Kimbara, når den kommer?
Antall ord: 219
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av problem »

Kimbara skrev:Det er forskjell på at forskjellene er blitt mer merkbare, og om de er blitt større. Forskjellene er mer merkbare fordi verden i større og større grad bindes sammen av kommunikasjonsnettverk.Det var langt større forskjeller i middelalderen, som jeg allerede har sagt, men siden den tiden er så fjern for oss regner du vel ikke med den?
Er det så relevant hvordan det var i middelalderen, da? Det har jo blitt større forskjeller, men som jeg sa lenger oppe så er det nok mest det at de rike har blitt enda rikere.

Edit: større forskjeller siden 60-tallet, som misty refererte til
Sist redigert av problem på 27 Nov 2008 23:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av problem »

misty-gutt skrev:
problem skrev:Det er jo en grunn til at man må prioritere, hadde alt gått glatt så hadde man ikke trengt å prioritere noe som helst.
Vi kan jo også kalle grunnen med riktig navn, og da blir det; feil prioriteringer.
Ja, men så er det dette med at alle krever at sin sak blir prioritert. Og da må man balansere.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av misty-gutt »

problem skrev:
misty-gutt skrev:
problem skrev:Det er jo en grunn til at man må prioritere, hadde alt gått glatt så hadde man ikke trengt å prioritere noe som helst.
Vi kan jo også kalle grunnen med riktig navn, og da blir det; feil prioriteringer.
Ja, men så er det dette med at alle krever at sin sak blir prioritert. Og da må man balansere.
Jo, forstår hva du mener. Men alikevel er systemet urettferdig.
Antall ord: 77
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av Kimbara »

problem skrev: Er det så relevant hvordan det var i middelalderen, da? Det har jo blitt større forskjeller, men som jeg sa lenger oppe så er det nok mest det at de rike har blitt enda rikere.

Edit: større forskjeller siden 60-tallet, som misty refererte til
Det er relevant fordi Misty-Gutt snakker om at verden stadig blir verre på grunn av ditt og datt. Jeg nevner middelalderen for å påpeke at det ikke stemmer.
Antall ord: 78
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av problem »

Det er det som er så fint med norge, vet du Misty. Hvis det er noe du virkelig føler bør bli tatt opp så kan du for eksempel gå ut i media, eller du kan prøve å kontakte de som har med det å gjøre. Ingen vits i å sitte der å tenke "ånei, makteliten tar oss, nå kan vi ikke gjøre annet enn å vente på frelseren" når du faktisk kan gjøre noe med det. Dette er jo et demokrati.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: At jeg kunne glemme det. Men du mener nok - dyrets merke -
Ja, et tegn og et merke i denne sammenhengen er jo preget av astronomiske forskjeller.
Siterer bibelen: Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne,

og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn.

Her er visdommen. Den som har forstand, han regne ut dyrets tall! for det er et menneskes tall, og dets tall er seks hundre og seks og seksti.
Og hvor nevner de mikrochipen?
Vi vet jo at microchipen vil komme selv om media ikke ikke opplyser om dette enda. I USA har dette blitt diskutert endel i mainstream media også.

Du vil vel si at ordet microchip ikke er nevnt i bibelen, og at det derfor ikke er dette som menes med dyrets merke. Men denne/disse microbrikken/e vil bli brukt til all kjøp og salg, og den vil også komme til å fungere som et kontrollmiddel over folket.
Altså er det beleilig for dere religiøse fordi det kan likne litt på enkelte områder. Like fullt er det bare en tolkning. Jeg ser ikke relevansen med tallet 666 her heller - lyst til å forklare det?
Vil du la deg inplantere med en slik microbrikke under huden Kimbara, når den kommer?
Det har ingenting med diskusjonen eller hvorvidt en mikrochip er "dyrets merke" å gjøre. Jeg ser ingen store ulemper ved det, men det avhenger av hva det kommer til å brukes til og hva funksjonen er. Dreier det seg kun om overføring av valuta har jeg ikke noe problem med det. Inneholder det en sporingsinnretning blir jeg mer skeptisk.
Antall ord: 304
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av misty-gutt »

Her er en liten amerikansk film som viser litt av hva dette dreier seg om og hvilken krefter som er i sving. Hensikten er å innføre microchipen i menneskene slik at elitens folk får enormt mye makt. Så jeg anbefaler alle å se denne videoen og lytt nøye til hva som blir sagt.

[youtube]mlRrr4Gpz2E&feature[/youtube]
Antall ord: 58
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Innlegg: 254
Startet: 31 Okt 2005 10:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:Her er en liten amerikansk film som viser litt av hva dette dreier seg om og hvilken krefter som er i sving. Hensikten er å innføre microchipen i menneskene slik at elitens folk får enormt mye makt. Så jeg anbefaler alle å se denne videoen og lytt nøye til hva som blir sagt.

[youtube]mlRrr4Gpz2E&feature[/youtube]
Er det fra Zeitgeist?
Antall ord: 65
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av misty-gutt »

Ja.
Sist redigert av misty-gutt på 27 Nov 2008 23:50, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av ludoburgero »

Gud, i Fader og Sønnen og den Hellige Ånds navn!
Ut og trekk litt frisk luft, folkens! Før det er mer chemtrails i den overvåkede asfaltjungelen enn det er ren oksygen! Gjør det før det er for seint! Det ser ut som vi alle trenger å løpe ut og leke litt! Jeg mener det.
Antall ord: 59
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av problem »

Komisk at han Aaron Russo som var intervjua i klippet ga ut en bok hvor han angrep det amerikanske skattesystemet, tilfeldigvis rett etter at han hadde blitt anklaget av skattemyndighetene for feile i å betale over 2 millioner dollar i skatt.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Tenkt Scenario: New World Order

Innlegg av misty-gutt »

problem skrev:Det er det som er så fint med norge, vet du Misty. Hvis det er noe du virkelig føler bør bli tatt opp så kan du for eksempel gå ut i media, eller du kan prøve å kontakte de som har med det å gjøre.
Sannhetens røst har trange kår i media, ikke alle slipper til. Særlig ikke når vi snakker om dette.
Ingen vits i å sitte der å tenke "ånei, makteliten tar oss
Makteliten vil fullføre sitt løp. Men det er ingen grunn til å frykte de, de er bare mennesker på lik linje med oss, men de har mye makt da. Nøkkelen er å sette hele sin lit til Gud, for dette som er i anmars må skje, det er ingen vei tilbake.

Det er viktig å vite om dette som nå vil komme over hele jorderiket. Det er alt igangsatt.

Forstår at dette er ubehagelig å høre, vi ønsker jo alle at verden skulle være god, men det er den jo ikke.
Sist redigert av misty-gutt på 28 Nov 2008 00:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 174
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links