misty-gutt skrev:
At jeg kunne glemme det. Men du mener nok - dyrets merke -
Ja, et tegn og et merke i denne sammenhengen er jo preget av astronomiske forskjeller.
Siterer bibelen: Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne,
og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn.
Her er visdommen. Den som har forstand, han regne ut dyrets tall! for det er et menneskes tall, og dets tall er seks hundre og seks og seksti.
Og hvor nevner de mikrochipen?
Vi vet jo at microchipen vil komme selv om media ikke ikke opplyser om dette enda. I USA har dette blitt diskutert endel i mainstream media også.
Du vil vel si at ordet microchip ikke er nevnt i bibelen, og at det derfor ikke er dette som menes med dyrets merke. Men denne/disse microbrikken/e vil bli brukt til all kjøp og salg, og den vil også komme til å fungere som et kontrollmiddel over folket.
Altså er det beleilig for dere religiøse fordi det kan likne litt på enkelte områder. Like fullt er det bare en tolkning. Jeg ser ikke relevansen med tallet 666 her heller - lyst til å forklare det?
Vil du la deg inplantere med en slik microbrikke under huden Kimbara, når den kommer?
Det har ingenting med diskusjonen eller hvorvidt en mikrochip er "dyrets merke" å gjøre. Jeg ser ingen store ulemper ved det, men det avhenger av hva det kommer til å brukes til og hva funksjonen er. Dreier det seg kun om overføring av valuta har jeg ikke noe problem med det. Inneholder det en sporingsinnretning blir jeg mer skeptisk.