Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserMISUNNELIG OG FRUSTRERT

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
solstjerne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 17 Jul 2004 14:51
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

MISUNNELIG OG FRUSTRERT

Innlegg av solstjerne »

JEg blir så misunnelig og frustrert når jeg leser alle deres innlegg om at dere har fått kontakt med en avdød slektning eller venn.
Dere skriver at det er i drømme dere ser dem, men hva eksakt er det dere drømmer da???
Jeg hadde et utrolig nært forhold til min bestefar, han døde da jeg var 16 år så det er 12 år siden det nå, Men i alle år har jeg prøvd å få kontakt med han på min egen måte liksom, men det føler jeg ikke at jeg får. Jeg drømmer ofte om han og bestemor, men det er ikke noe budskap eller noe, de bare er der liksom i drømmen. Jeg klarer liksom ikke å tro at det er deres måte å ta kontakt med meg på siden drømmen ikke er noe spesiell på den måten. Så, noen råd om hvordan jeg kan få kontakt eller hva jeg eventuelt har oversett??

ET annet viktig spørsmål: Hvordan er dere så sikre på at vi har hjelpere?? har en datter på 8 mnd og lurer jo på hvem og hvor mange som er hennes hjelpere eller skytsengler? Forklar meg er dere snille.
Antall ord: 209
solstjerne

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gizze

Innlegg av Gizze »

Solstjerne, jeg er lei meg for at du føler at du ikke har hatt noen kontakt med din kjære bestefar.
Jeg føler at dette har mye med "det riktige tidspunktet" for kontakt, eller når det er nødvendig med kontakt.

Nå kan det jo hende at drømmene dine har vært en form for visitasjon, det er vanskelig for meg å si utifra at jeg ikke har hatt de samme drømmene. Men jeg tror at de godt mulig kan være det. Når vi drømmer så er vi jo på et helt annet bevissthetsplan enn når vi er våkne. At drømmene dine ikke holder noe særlig budskap ville jeg ikke tenkt så mye over. drømmen trenger ikke å være så veldig spesiell på den måten, hvis de ikke har noe spesiellt de vil medele. Kanskje de bare vil hilse på i drømmen og gi utrykk for at de er der fortsatt.

Jeg har hatt mange drømmer om min avdøde samboer. For meg er det lettere å se hvordan de skiller seg ut p.g.a de fleste er mareritt i forbindelse med måten han døde på, hvilket jeg tror er min måte å behandle et traume på¨og ingen visitiasjon. Men jeg har hatt 1 eller 2 drømmer som er "normale" og de gjør stort inntrykk på meg.
De har ikke vært så spesielle i den forstand at det har blit meddelt budskaper igjennom de, men jeg tror deres funksjon har mest vært å vise at han er rundt meg og ønsker meg alt godt.

Jeg har hatt to opplevelser som var i våkentilstand, som jeg vil tro var kontakt. En var at jeg kjente en hånd som lå i min, og selv om jeg ristet i hånden min så vedvarte det. Den andre var at jeg så han for meg med det indre øyet veldig sterkt, det var ikke slik jeg vanligvis ser han for meg i det indre. Men det var spesiellt, en slags dyp følelse av ro og velbehag og kjærlighet. Det var akkurat som om jeg var der hvor han var, selv om jeg satt i en stol og mediterte.

Vet ikke om dette hjelper så mye. Men vær tålmodig, for det skjer når det skal skje. Har du tenkt over om drømmene dine kanskje kan ha en underliggende betydning?
Ønsker deg lykke til ihvertfall, og en god dag videre :wink:
Antall ord: 423

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

hm..kontakt ett medium :?: eller prøv å mediter.. :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links