Dette skjedde meg fredag forgje uke..
Da jeg kom hjem fra venninna mi, var vell i 1-2 tiden.
Så åpnet jeg døre inn til huset vårt, når jeg stod i gangen følte
jeg at noe var der, selv om alle i huset satt på stua nede:S
Det var skikkelig skummelt! Men jeg bare rista det av meg og gikk ned til
de andre..Men jeg skulle opp igjen for mamma sa jeg hadde fått post,
men posten lå på bestefars stue.(Bestefar bodde i oppe etasjen, men han døde
i desember denne julen..)Så da jeg gikk inn på det mørke kjøkkenet hans for å
hente posten min skrudde jeg på lyset (lyset er litt flimrete når man skrur på)
Jeg snur meg mot vinduet og der dukker en skikkelse opp :O men det gikk kjempe
kjempe fort, jeg fikk ikke sett hvem det var. Noen sekunder etter på, kom en lukt
blandet av røyklukt og bestefar :S luketen var BESTEFAR sin lukt.. men det gikk noen
sekunder igjen og lukta var borte igjen..fy steike hva jeg skynta meg ned igjen x)
Hva var dette? Bestefar?:S Min fantasi??
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bestefar besøkte meg >.<
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 19:03
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Rauma
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2008 20:11
- 16
- Lokalisering: sør-trøndelag
Re: Bestefar besøkte meg >.<
Kjenner igjen den følelsen.
Bestefaren min døde for ett år siden, og etter det. så har jeg hatt så mange følelser. I hodet mitt så hører jeg fortsatt stemmen hans og latteren. noen ganger så kjenner jeg lukten hans.
Får også blandende følelser når jeg føler at han er i rommet. Noen ganger så virker det som om han gir meg beskjeder i tankene mine, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. har fortalt et par historier om dette i et annet emne.. hadde det ikke vært for at jeg følte at han ga meg beskjed om å dra til bestemor, så hadde ikke hun levd i dag... men dette er som sagt følelser jeg har hatt. Men etter min erfaring, så tror jeg han var og besøkte deg for å se om du hadde det bra. for dette føler jeg ganske ofte at bestefaren min er å ser om meg og oldebarna sine.
selv om det kanskje er bare fantasi, så føler jeg meget sterkt at han er i rommet. så jeg velger å tro at han er her. hvis du skjønner hva jeg mener...dermed så tror jeg også at bestefaren din var og besøkte deg.
så kanskje du skal sette litt fokus på følelsene dine, og se hva du tenker og føler. kanskje du får følelsen av at han er der.
er ikke så flink til å forklare i dag... men håper du forsto hva jeg mente
Bestefaren min døde for ett år siden, og etter det. så har jeg hatt så mange følelser. I hodet mitt så hører jeg fortsatt stemmen hans og latteren. noen ganger så kjenner jeg lukten hans.
Får også blandende følelser når jeg føler at han er i rommet. Noen ganger så virker det som om han gir meg beskjeder i tankene mine, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. har fortalt et par historier om dette i et annet emne.. hadde det ikke vært for at jeg følte at han ga meg beskjed om å dra til bestemor, så hadde ikke hun levd i dag... men dette er som sagt følelser jeg har hatt. Men etter min erfaring, så tror jeg han var og besøkte deg for å se om du hadde det bra. for dette føler jeg ganske ofte at bestefaren min er å ser om meg og oldebarna sine.
selv om det kanskje er bare fantasi, så føler jeg meget sterkt at han er i rommet. så jeg velger å tro at han er her. hvis du skjønner hva jeg mener...dermed så tror jeg også at bestefaren din var og besøkte deg.
så kanskje du skal sette litt fokus på følelsene dine, og se hva du tenker og føler. kanskje du får følelsen av at han er der.
er ikke så flink til å forklare i dag... men håper du forsto hva jeg mente
Antall ord: 256
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja har denn følelsen av at han er i nærheten ofte, hører han ofte i huset..
det kan være at jeg hører hans typiske fottrinn over gulvet når ingen andre enn meg
er i huset, det samme har mamma opplevd flere ganger (bestefar gikk på hælene sjø)
Føler han er der, passer på meg.. men det på fredag var det næreste jeg har opplevd..:O
det kan være at jeg hører hans typiske fottrinn over gulvet når ingen andre enn meg
er i huset, det samme har mamma opplevd flere ganger (bestefar gikk på hælene sjø)
Føler han er der, passer på meg.. men det på fredag var det næreste jeg har opplevd..:O
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2008 20:11
- 16
- Lokalisering: sør-trøndelag
du sa han gikk bort på desember??? Følte det var veldig mye aktivitet noen mnd etter at bestefar døde. spesielt jeg drømte veldig mye om han, drømte at jeg hadde mange samtaler med han . selv om han var død i drømmene mine. men nå som det snart har gått ett år, så har det begynt å roe seg ned litt. fikk følelsen av at han ville sørge for at vi hadde det bra, og at han ville fortelle oss det han ikke rakk å si før han døde.midnight skrev:Ja har denn følelsen av at han er i nærheten ofte, hører han ofte i huset..
så kanskje han har noe han vil si dere før han går videre til den andre verden. kanskje han bare vil sørge for at dere har det bra før han drar videre. er sikkert noen andre her som har bedre forklaringer enn meg. er ganske så ny på dette her... men sier bare det jeg føler og tenker...
Antall ord: 236
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
mhm..
ja det var i desember nå i julen..
Han døde av en hard kamp om kreften..
Men mamma drømte et halvt år før bestefar døde at
han kom i drømmen hennes og sa at det ikke er noe
verre å være død en levende..
Dagen etter han døde drømte hun at han kom til henne
å sa at han ikke var død:O(kanskje han mente at han har det
bra på den andre siden)
Det var dagene etter han døde jeg hørte lyder fra soverommet hans og stuen hans..
han bråkte veldig mye når han stod opp, litt klønete, dunk i veggen ect..
Men dette hører jeg spesielt 5-6 om morgenen..han var en morgenfugl
Han døde av en hard kamp om kreften..
Men mamma drømte et halvt år før bestefar døde at
han kom i drømmen hennes og sa at det ikke er noe
verre å være død en levende..
Dagen etter han døde drømte hun at han kom til henne
å sa at han ikke var død:O(kanskje han mente at han har det
bra på den andre siden)
Det var dagene etter han døde jeg hørte lyder fra soverommet hans og stuen hans..
han bråkte veldig mye når han stod opp, litt klønete, dunk i veggen ect..
Men dette hører jeg spesielt 5-6 om morgenen..han var en morgenfugl
Antall ord: 131
Hide post links |