Okay, tenkte jeg skulle dele en opplevelse som skremte boxer’n av meg!
Jeg var med fruen til et hus for å passe på hunder for noen som reiste på ferie.
Men i samme øyeblikk jeg gikk inn i huset så kjente jeg at det var noe der.. det var en veldig maskiulin energi som fortalte at jeg ikke hadde noe der å gjøre.
Dama merket det også, men ikke i nærheten så ille som meg..
Det henger 2 lysekroner i stua, og i begge to hadde det røket et par pærer.. jeg tenkte ikke så mye over det før jeg kjente at det var noen som så på meg, jeg skjønte at ånden sto like over meg, og i samme øyeblikk begynte et par av pærene å blinke og lyse kraftigere en de andre, som om at de fikk ekstra mye elektrisitet!
Men det ble ekstra ille i det vi gikk opp for å legge oss!
Jeg gikk i trappen og fikk et kaldt gufs over meg og det kjentes akkurat ut som at noen tokk tak i benet mitt bak kneet..
Jeg ville ikke si noe til dama, for jeg ville ikke skremme henne..
Men når vi la oss ble jeg iskald, og jeg er alltid mye varmere en de fleste!
Dama som selvskat er vandt til varmen min fikk helt sjokk!
Og når jeg voknet på natta, da føltes det som at noen så på meg, jeg så for meg en mann som sto ved senga i det jeg lukket øynene, men han var ikke der når jeg åpnet de…
Dette hadde ikke vert så rart, hvis det ikke hadde vert for at jeg var dynket i svette, og da mener jeg gjennomvåt! Dette er til tross for at jeg var iskald og vinduet sto åpent…
Jeg var kvalm og uvel mens jeg var i huset, men det forsvant med en gang jeg gikk ned trappa og ut, så det var neppe omgangsyke
Men her kommer den ekle delen..
Når jeg kom hjem så hoppet jeg rett i dusjen, og når jeg skulle tørke meg, da oppdaget jeg et blåmerke nøyaktig der jeg kjente at noen tokk på meg i trappen!
Tenkte at jeg kanskje hadde slått meg i senga, men når jeg la hånden min på det, da merket jeg at merket passet nøyaktig med ei hånd som tokk tak i meg :s
se bak kneet mitt...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Angrepet av ånd?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2005 18:48
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hamar
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Det var vel noen, som gikk gått overens med dama, men ikke likte deg. Kanskje fordi du også var sensitiv nok, til å merke noe. Ikke alle liker å bli avslørt. Og det er jo ikke alle som liker hverandre i livet heller.
Dama merket kanskje ikke så mye ellers.
Men sikkert en ekkel følelse som åpnet opp temmelig voldsomme perspektiv.
Du forteller ikke om du har trodd på at det finnes, men du er jo her og ettersom du merket det, og fra hva du skriver, høres det ut som om du er åpen for slike ting.
Noen vil ikke akkurat angripe fordi de vil deg noe vondt. Noe fordi en slik åpenhet og sensitivitet skremmer også spøkelser. Annet fordi den endelig fant noen som merket og kunne "hjelpe" forsterke de signalene det prøver å gi. Ikke alle klarer å tulle med strømmen, og la seg se. Det avhenger litt at det finnes en mottaker også.
Dama merket kanskje ikke så mye ellers.
Men sikkert en ekkel følelse som åpnet opp temmelig voldsomme perspektiv.
Du forteller ikke om du har trodd på at det finnes, men du er jo her og ettersom du merket det, og fra hva du skriver, høres det ut som om du er åpen for slike ting.
Noen vil ikke akkurat angripe fordi de vil deg noe vondt. Noe fordi en slik åpenhet og sensitivitet skremmer også spøkelser. Annet fordi den endelig fant noen som merket og kunne "hjelpe" forsterke de signalene det prøver å gi. Ikke alle klarer å tulle med strømmen, og la seg se. Det avhenger litt at det finnes en mottaker også.
Antall ord: 160
I choose the easy button.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2005 18:48
- 19
- Lokalisering: Hamar