Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUtstein Kloster

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Susanneangel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2008 21:45
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Utstein Kloster

Innlegg av Susanneangel »

Hei, alle sammen! :mozilla_laughing: Dette er et spørsmål til de som har vert på utstein kloster :mozilla_smile: Var det noen av dere som merket enten Cecilia sitt nærver eller noen andre åndelige fenomener? For de sier jo at også munkene går rundt på klosteret så jeg bare lurte på om noen hadde sett eller merket noen eller noen på klosteret :mozilla_smile: Må inrømme selv at jeg følte meg ganske merkelig, og det var definitivt noe der..Spessielt i stua der bildet av Cecilia henger :mozilla_undecided: Håper at noen kan svare meg :mozilla_laughing: Ha en fortsatt strålende dag!!! :mozilla_laughing:
Antall ord: 110
Noen folk sier at de ikke tror på det de ikke kan se, men vi kan ikke se vinden, men vi vet likevel at den finns...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 02:14
17
Lokalisering: Bergen

Re: Utstein Kloster

Innlegg av eira »

Susanneangel skrev:Hei, alle sammen! :mozilla_laughing: Dette er et spørsmål til de som har vert på utstein kloster :mozilla_smile: Var det noen av dere som merket enten Cecilia sitt nærver eller noen andre åndelige fenomener? For de sier jo at også munkene går rundt på klosteret så jeg bare lurte på om noen hadde sett eller merket noen eller noen på klosteret :mozilla_smile: Må inrømme selv at jeg følte meg ganske merkelig, og det var definitivt noe der..Spessielt i stua der bildet av Cecilia henger :mozilla_undecided: Håper at noen kan svare meg :mozilla_laughing: Ha en fortsatt strålende dag!!! :mozilla_laughing:
Var vitne til at en hund nektet å gå inn i den stuen der:)
Kjente selv kald trekk der inne... "Ser" ikke noe selv foreløpig...men skulle gjerne vært der noen timer utenom publikumstid...bare på gøy..men IKKE alene:P
Antall ord: 155
Those faiths that hold a belief in angels, also preach that using magic is a sin.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
siva123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2008 15:59
16
Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet

Innlegg av siva123 »

jeg fikk en litt ekkel følelse at noen gikk forbi,for jeg kjente et slags trykk mot kinnet mit.
kansje det var en munk??? har vært der bare en gang å det var i fjord
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !