Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rettet til de som har opplevd ekstreme hendelser:
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2008 20:12
- 16
Rettet til de som har opplevd ekstreme hendelser:
Jeg er blitt litt sliten nå... Jeg er lei av å oppleve ekle ting her hjemme.
Og med ekle ting så mener jeg fysiske skikkelser som brått dukker opp, og kommer
RETT mot meg. Jeg lå her en kveld og fikk ikke sove. (Min samboer hadde sovnet)
Jeg var avslappet og tenkte på jobb. Så plutselig dukker det opp en skikkelse ved sengekanten og den løper (?) direkte mot meg ved siden av senga. Jeg oppfattet de sekundene som ekstremt truende for den så ond ut. Jeg ble så ekstremt sjokkert og forskremt at jeg hoppet over min samboer i senga i ett jump og løp rett inn på badet og låste døra. Han våknet selvsagt forfjamsa og spør hva i h*lvete som skjer?!
Jeg sa hva som skjedde. (Han har vært vitne til mye av det jeg har sett tidligere, uten at jeg har sagt noe om det til han først.)
2 netter senere lå vi oppe for å sove. Jeg var lysvåken og avslappet. Høyrearmen min lå litt ut på golvet. (Vi lå på madrasser) Så dukker dette vesnet faktisk opp IGJEN, og ikke bar eer det lynkjapt men det TAR hånden min og holder den! Jeg ble så redd at jeg hylte og røsket hånden til meg. Som et lite vettskremt barn ville gjort, gjemte jeg meg faktisk under dyna. For jeg visste jo at jeg ikke kunne løpe noe sted nå som den faktisk stod rett ved meg. Jeg kunne føle varmen stige i rommet. Jeg har opplevd lignende før, i 3 andre hus men da hadde jeg vitner også.
Uansett hvor jeg flytter, følger noe etter.
Jeg tenker ikke på paranormale hendelser eller ting i løpet av en dag. Jeg lever et rolig, koselig familieliv og har nok av andre ting å tenke på.
Jeg har vært i kontakt med seriøse medium (bl.a Tone Nilsen) og ingenting hjelper.
Hadde jeg kjedet meg mye eller sovet da hendelsene fant sted, hadde jeg selvsagt vært helt sikker på at det var bare ren fantasi. Men dråpen kom da den tok rundt hånden min.
Første tanken jeg tenkte da jeg så den var demon. Og ja selvsagt har jeg sett skrekk filmer før, men jeg sier bare hva jeg tenkte. Ikke at det må stemme.
Noen som kan gi et seriøst råd?
Og ja, jeg har vært i kontakt med psykolog tidligere, for jeg begynte å lure på om jeg var gal. Hvem ville vel ikke tro det?
Jeg valgte bevisst å ta mange samtaler over tid, for å være helt sikker på at det ikke ville være tvil. Psykologen sa at jeg er frisk.
Og med ekle ting så mener jeg fysiske skikkelser som brått dukker opp, og kommer
RETT mot meg. Jeg lå her en kveld og fikk ikke sove. (Min samboer hadde sovnet)
Jeg var avslappet og tenkte på jobb. Så plutselig dukker det opp en skikkelse ved sengekanten og den løper (?) direkte mot meg ved siden av senga. Jeg oppfattet de sekundene som ekstremt truende for den så ond ut. Jeg ble så ekstremt sjokkert og forskremt at jeg hoppet over min samboer i senga i ett jump og løp rett inn på badet og låste døra. Han våknet selvsagt forfjamsa og spør hva i h*lvete som skjer?!
Jeg sa hva som skjedde. (Han har vært vitne til mye av det jeg har sett tidligere, uten at jeg har sagt noe om det til han først.)
2 netter senere lå vi oppe for å sove. Jeg var lysvåken og avslappet. Høyrearmen min lå litt ut på golvet. (Vi lå på madrasser) Så dukker dette vesnet faktisk opp IGJEN, og ikke bar eer det lynkjapt men det TAR hånden min og holder den! Jeg ble så redd at jeg hylte og røsket hånden til meg. Som et lite vettskremt barn ville gjort, gjemte jeg meg faktisk under dyna. For jeg visste jo at jeg ikke kunne løpe noe sted nå som den faktisk stod rett ved meg. Jeg kunne føle varmen stige i rommet. Jeg har opplevd lignende før, i 3 andre hus men da hadde jeg vitner også.
Uansett hvor jeg flytter, følger noe etter.
Jeg tenker ikke på paranormale hendelser eller ting i løpet av en dag. Jeg lever et rolig, koselig familieliv og har nok av andre ting å tenke på.
Jeg har vært i kontakt med seriøse medium (bl.a Tone Nilsen) og ingenting hjelper.
Hadde jeg kjedet meg mye eller sovet da hendelsene fant sted, hadde jeg selvsagt vært helt sikker på at det var bare ren fantasi. Men dråpen kom da den tok rundt hånden min.
Første tanken jeg tenkte da jeg så den var demon. Og ja selvsagt har jeg sett skrekk filmer før, men jeg sier bare hva jeg tenkte. Ikke at det må stemme.
Noen som kan gi et seriøst råd?
Og ja, jeg har vært i kontakt med psykolog tidligere, for jeg begynte å lure på om jeg var gal. Hvem ville vel ikke tro det?
Jeg valgte bevisst å ta mange samtaler over tid, for å være helt sikker på at det ikke ville være tvil. Psykologen sa at jeg er frisk.
Antall ord: 463
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Prøv å visualisere en kapsel av sølv rundt deg Før du legger deg. Mulig den kan dukk opp , men den når deg ikke.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... d0c83d53a4
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... d0c83d53a4
Antall ord: 34
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
Høres ut som om du skal rense huset ditt, først. Og siden kan du jo spørre dine hjelpere om det er dem som prøver å få kontakt med deg, og spørre om hva de vil deg.
Siden de følger etter deg, er det noe den "personen" vil.
De som kommer fra den andre siden er ikke onde, men de kan skremme.
Siden de følger etter deg, er det noe den "personen" vil.
De som kommer fra den andre siden er ikke onde, men de kan skremme.
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det finnes både positive og negative/destruktive energier, så jeg anbefaler deg å ta kontakt med en klarsynt i ditt distrikt. jeg har selv hatt tøffe opplevelser, og føler med deg...
Antall ord: 33
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg vil først forsikre deg om at dette kan ikke skade
deg på noen måte. Det eneste som skjer er at du blir
redd. Det er skremmende nok å gå inn i frykt, men ikke
farlig. Om du kan klare å holde deg rolig så vil du kanskje
få mulighet til å vite hvorfor dette vesenet kommer til deg.
Mediterer du? Det burde du hvertfall gjøre, for gjennom
meditasjon vil du få svar på hva dette er og hvorfor
det viser seg somdet gjør for deg.
Jeg synes det høres rart ut at Tone ikke har fanget opp
hva denne gjør hos deg. For det virker ikke som det
er noe som kan renses fysisk i huset siden det følger med.
Prøv å meditere for å finne svarene og får du ikke nok
forståelse til at det roer seg så finn noen som kan litt mer
enn å bare rense hus til å hjelpe deg.
deg på noen måte. Det eneste som skjer er at du blir
redd. Det er skremmende nok å gå inn i frykt, men ikke
farlig. Om du kan klare å holde deg rolig så vil du kanskje
få mulighet til å vite hvorfor dette vesenet kommer til deg.
Mediterer du? Det burde du hvertfall gjøre, for gjennom
meditasjon vil du få svar på hva dette er og hvorfor
det viser seg somdet gjør for deg.
Jeg synes det høres rart ut at Tone ikke har fanget opp
hva denne gjør hos deg. For det virker ikke som det
er noe som kan renses fysisk i huset siden det følger med.
Prøv å meditere for å finne svarene og får du ikke nok
forståelse til at det roer seg så finn noen som kan litt mer
enn å bare rense hus til å hjelpe deg.
Antall ord: 158
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Kan ikke vere så seriøs om ho ikke klarer å hjelpe med dette. da må du nok kontakte andre.Jeg har vært i kontakt med seriøse medium (bl.a Tone Nilsen) og ingenting hjelper.
Antall ord: 36
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Takk for alle svar.
Har aldri prøvd å meditere før, men jeg kan gjøre et forsøk.
Jeg har prøvd 3 forskj medium, og selv om de fjerner endel dukker det opp nye og mer skremmende.
Jeg er ikke redd alt som kommer her, men jeg misliker de som knurrer/hveser og opptrer på en heller truende måte. De skremmer min sønn på 15.mnd også. Han hyler av frykt.
Ene kvelden han skrek ille og jeg kom inn på rommet, stod det en sort skikkelse på rundt 1 meter inntil veggen nær senga hans. Jeg sa med en bestemt og tydelig stemme: Forsvinn! Du har ingenting her å gjøre! Det virket faktisk, men det har ikke hatt noe virkning på de andre som dukker opp. Og det gjør meg litt usikker.
De vil ikke kommunisere, men oppfører seg agressivt og oppfarende. :-(
Jeg har prøvd 3 forskj medium, og selv om de fjerner endel dukker det opp nye og mer skremmende.
Jeg er ikke redd alt som kommer her, men jeg misliker de som knurrer/hveser og opptrer på en heller truende måte. De skremmer min sønn på 15.mnd også. Han hyler av frykt.
Ene kvelden han skrek ille og jeg kom inn på rommet, stod det en sort skikkelse på rundt 1 meter inntil veggen nær senga hans. Jeg sa med en bestemt og tydelig stemme: Forsvinn! Du har ingenting her å gjøre! Det virket faktisk, men det har ikke hatt noe virkning på de andre som dukker opp. Og det gjør meg litt usikker.
De vil ikke kommunisere, men oppfører seg agressivt og oppfarende. :-(
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Du må fortelle hvoran det går, og om du finner noe som hjelper...
Har en venninde som hadde en lang periode ett lite vesen som hun følte seg truet av som stod ved sengen hennes.. Selv om hun lukket øynene såg hun han.. Hun har ikke sett han på lenge, men er redd det skal skje igjen... Så det hadde vært greit å vite hvordan en hanskes med slike....
Har en venninde som hadde en lang periode ett lite vesen som hun følte seg truet av som stod ved sengen hennes.. Selv om hun lukket øynene såg hun han.. Hun har ikke sett han på lenge, men er redd det skal skje igjen... Så det hadde vært greit å vite hvordan en hanskes med slike....
Antall ord: 72
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg har ikke så mye erfaring med sånne vesen, men de jeg har
hatt besøk av har jeg fjernet rett og slett ved å være i kjærlighet.
Uansett hva de har prøvd på (lagt hendene rundt halsen og klemt,
lugget ol.) så har jeg bare sendt de kjærlighet. De har ikke dukket
opp igjen.
De spiller på din egen frykt og kan kun nå deg gjennom den.
Meditasjon er en god måte å få kontakt både med deg selv
og det som vil nå deg.
hatt besøk av har jeg fjernet rett og slett ved å være i kjærlighet.
Uansett hva de har prøvd på (lagt hendene rundt halsen og klemt,
lugget ol.) så har jeg bare sendt de kjærlighet. De har ikke dukket
opp igjen.
De spiller på din egen frykt og kan kun nå deg gjennom den.
Meditasjon er en god måte å få kontakt både med deg selv
og det som vil nå deg.
Antall ord: 91
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
Ps. har det vært en kirkegård eller ett eller annet i den dur'n i nærheten???
Det kan forklare at det kommer nye til...
Det kan forklare at det kommer nye til...
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 17:53
- 17
- Lokalisering: Østlandet
Det jeg lurer på er hvorfor ingen her geniforklarer dette som en UKO for deg?
Det var det første jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt.
Dette minner meg litt om mine egne opplevelser, men at det her er en liten jæ...som tar tak i madrassen min nederst og rister den da jeg prøver å sove.
Fortalte om dette her og fikk da høre at det var en UKO...
Jeg hadde også "våkne" drømmer om at noen svevde rundt meg og seriøst skulle ta meg.
Jeg var livredd første gangen og prøvde å rope stopp.
Tredje gangen klarte jeg myndig å si at de skulle dra dit de kommer ifra og aldri komme tilbake. Jeg brukte også helt ubevisst ord fra bibelen, som en prest ville ha brukt ved åndeutdrivelse.
Jeg husker jeg følte meg oversterk både psykisk og fysisk. Det var akkurat som om jeg bare måtte være det for å "ta" dem.
Og det rareste er at disse "svevende" er totalt borte. Jeg har ikke "sett" dem siden.
Jeg tror jeg klarte selv å ta rotta på dem. De var onde, men kunne ikke gjøre meg noe. De ville bare skremme meg, men jeg skremte dem
Det er verre med den lille nissen som rister madrassen min og stjeler røyken min.
Han klarer jeg ikke kvitte meg med.
Noen som har råd for hvordan skremme han?
Det var det første jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt.
Dette minner meg litt om mine egne opplevelser, men at det her er en liten jæ...som tar tak i madrassen min nederst og rister den da jeg prøver å sove.
Fortalte om dette her og fikk da høre at det var en UKO...
Jeg hadde også "våkne" drømmer om at noen svevde rundt meg og seriøst skulle ta meg.
Jeg var livredd første gangen og prøvde å rope stopp.
Tredje gangen klarte jeg myndig å si at de skulle dra dit de kommer ifra og aldri komme tilbake. Jeg brukte også helt ubevisst ord fra bibelen, som en prest ville ha brukt ved åndeutdrivelse.
Jeg husker jeg følte meg oversterk både psykisk og fysisk. Det var akkurat som om jeg bare måtte være det for å "ta" dem.
Og det rareste er at disse "svevende" er totalt borte. Jeg har ikke "sett" dem siden.
Jeg tror jeg klarte selv å ta rotta på dem. De var onde, men kunne ikke gjøre meg noe. De ville bare skremme meg, men jeg skremte dem
Det er verre med den lille nissen som rister madrassen min og stjeler røyken min.
Han klarer jeg ikke kvitte meg med.
Noen som har råd for hvordan skremme han?
Antall ord: 240
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2008 21:39
- 16
- Lokalisering: vest agder
okey jeg har opplevd sinnsykt av dette her med skikkelser og noen som tar på meg eller hopper på meg...
er dem svarte så er det ofte demoner. IKKE vær redd dem...
det som funker for meg er å si " stikk til h.... der du kommer fra. jeg vil f... ikke se deg her og ikke skal du være her heller...I jeus navn forsvinn...(med oppriktig sint og irritert stemme)
det gjør susen om man tror på jesus i sitt hjerte.
(nå vil jeg ikke diskutere kristendom men det var bare noe som jeg vet virker på demoner)
er dem svarte så er det ofte demoner. IKKE vær redd dem...
det som funker for meg er å si " stikk til h.... der du kommer fra. jeg vil f... ikke se deg her og ikke skal du være her heller...I jeus navn forsvinn...(med oppriktig sint og irritert stemme)
det gjør susen om man tror på jesus i sitt hjerte.
(nå vil jeg ikke diskutere kristendom men det var bare noe som jeg vet virker på demoner)
Antall ord: 101
ei jente med mange rare historier og opplevelser
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Til Oppgitt :
Hold oss oppdatert er du snill, kanskje du får noen svar jeg kan bruke. Jeg har en i leiligheten nå som nesten bestandig er der når jeg kler av meg, det er ekkelt. Og jeg har prøvd og fortelle ham at han gjør meg redd men da blir han værre, men når jeg gir faen er han ikke "så" ille. Men jeg vil ha ham bort...
Hold oss oppdatert er du snill, kanskje du får noen svar jeg kan bruke. Jeg har en i leiligheten nå som nesten bestandig er der når jeg kler av meg, det er ekkelt. Og jeg har prøvd og fortelle ham at han gjør meg redd men da blir han værre, men når jeg gir faen er han ikke "så" ille. Men jeg vil ha ham bort...
Antall ord: 74
Jeg er alt og jeg er ingenting. Kommer ann på øyet som ser c",)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Natt til i dag
I går kveld glemte jeg puta mi oppe i stua, så jeg gikk selvsagt for å hente den.
Tok den med og var på vei ned trappa. I det jeg når andre trinnet, blir puta brått holdt fast. Jeg holder på å tippe ned trappa fordi det skjedde så brått, men finner heldigvis balansen igjen. Jeg røkka den til meg og gikk raskt ned. Det sluttet å følge meg der hvor lyset treffer trappa. Der bråstansa det og gikk ikke videre.
Jeg følte sinnet dens hele veien ned. (Pulserende sinne som slo mot meg)
Gikk inn på badet der min samboer stod og pussa tennene. Han lurte på hva som hadde skjedd, for jeg var likblek og skjelven. Jeg fortalte ham det.
Han ville ha lyset på soverommet på den natta, siden det som er her ikke liker lys.
Litt senere på natta merket jeg at den forsøkte å ta seg ned trappa, med større problemer. (Vi hadde latt lyset på pga opplevelsen min)
Mao er dette noe som oppholder seg i mørket og mistrives i lyset.
Etter noen timer merket jeg at det som befant seg her gav opp og forsvant. Da slo jeg av lyset og sovnet godt.
Jeg er ikke kristen, så det å bruke jesu navn vil føles rart og unaturlig for meg.
Men takk for råd uansett da.
Jeg kommer ikke til å meditere, for jeg har hatt ekstreme hendelser for noen år siden da noe forsøkte å drepe min x-samboer. Ved å legge seg over ham og kvele ham. Og jeg var vitne til det hele. Verste jeg noengang har opplevd. En blir totalt rystet for det er såpass uvanta og grusomt.
Så det at de ikke kan skade en er dessverre ikke tilfelle. (Men dette kommer selvsagt an på hva som faktisk dukker opp.) Tviler på at alt er som det her.
Jeg skal fortsette å ta bilder på soverommet og rundt i huset. Kanskje det en dag fanger noe intr. Tviler på det.
Tok den med og var på vei ned trappa. I det jeg når andre trinnet, blir puta brått holdt fast. Jeg holder på å tippe ned trappa fordi det skjedde så brått, men finner heldigvis balansen igjen. Jeg røkka den til meg og gikk raskt ned. Det sluttet å følge meg der hvor lyset treffer trappa. Der bråstansa det og gikk ikke videre.
Jeg følte sinnet dens hele veien ned. (Pulserende sinne som slo mot meg)
Gikk inn på badet der min samboer stod og pussa tennene. Han lurte på hva som hadde skjedd, for jeg var likblek og skjelven. Jeg fortalte ham det.
Han ville ha lyset på soverommet på den natta, siden det som er her ikke liker lys.
Litt senere på natta merket jeg at den forsøkte å ta seg ned trappa, med større problemer. (Vi hadde latt lyset på pga opplevelsen min)
Mao er dette noe som oppholder seg i mørket og mistrives i lyset.
Etter noen timer merket jeg at det som befant seg her gav opp og forsvant. Da slo jeg av lyset og sovnet godt.
Jeg er ikke kristen, så det å bruke jesu navn vil føles rart og unaturlig for meg.
Men takk for råd uansett da.
Jeg kommer ikke til å meditere, for jeg har hatt ekstreme hendelser for noen år siden da noe forsøkte å drepe min x-samboer. Ved å legge seg over ham og kvele ham. Og jeg var vitne til det hele. Verste jeg noengang har opplevd. En blir totalt rystet for det er såpass uvanta og grusomt.
Så det at de ikke kan skade en er dessverre ikke tilfelle. (Men dette kommer selvsagt an på hva som faktisk dukker opp.) Tviler på at alt er som det her.
Jeg skal fortsette å ta bilder på soverommet og rundt i huset. Kanskje det en dag fanger noe intr. Tviler på det.
Antall ord: 338
Hide post links |