Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen er der!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 16:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hordaland

Noen er der!!

Innlegg av Wild Rose »

Helt siden jeg var yngre har jeg alltid følt at det er noen i huset våres, mange rare ting har skjedd. Ting har skjedd som at jeg hører noen er ute og arbeider som at de slår med en sånn spade i marken (jeg bor på den bondegår som ikke er i drift lenge), rare lyder, jeg har følt at noen tar på meg i håret, og føler ofte at det står noen og ser på meg.

For en tid tilbake fikk jeg opp noen bilder av en jente, en dame, og en mann. Mannen er den jeg føler har prøvd å få kontakt med meg og en gang så jeg han tydelig over sengen min. har snakket med mediumer og fikk beskjed om å ta bilder av der jeg følte mest energi, og når de fikk bildene grøsset de og de ville prøve å få det vekk. En stund gikk det greit, men nå føler jeg at det er en ny energi her og det er ingen god energi. Mest får jeg opp en mann med svarte klær og svart hatt, ser ganske skummel ut og jeg velger for tiden å sove med lyset på og tv’n lavt på i bakgrunnen. Jeg vil gjerne prøve å få kontakt med denne personen, men måten energien kommer på gjør at jeg ikke vil fullføre. Jeg er egentlig ikke redd av meg når det gjelder slike ting og har opplevd masse, så masse at jeg en gang måtte stenge disse energiene som jeg fikk ute. Men nå e jeg klar for å forsøke igjen. Men mitt felt er ikke akkurat å prøve å kontakte energiene, jeg vet at de er der, men det er ikke mitt felt.
Noen som har noen råd til meg?
Antall ord: 313
Somewhere in time I will find you and haunt you again.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Solskinnjenta
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Apr 2008 21:39
16
Lokalisering: vest agder

Innlegg av Solskinnjenta »

jeg har vært med på en del av disse utdrivelsene. og jeg har drevet dem til å finne lyset. der skal de og de skal ikke være i huset. de er mellom to verdener...i en åndeverden. de er verken levende eller døde på en måte.

jeg er troende da så jeg har vært med på en utrivelse der vi har tent 4 lys og lest i bibelen. si "forsvinn i jesu navn" når du gjør dette...om du tror på jesus da. om ikke så kan du jo prøve å "finne " dine andre hjelpere" (i åndelig) til å hjelpe deg. sett på 4 lys og se.

de tkan jo være disse har bodd i dette huset og vil passe på gården sin. og vil at du skal ta vare på den for dem på en måte. kanskje den personen som tar deg på håret er venlig og vil på en måte holde deg med selskap. (om denne virker okey vesen)
Antall ord: 171
ei jente med mange rare historier og opplevelser

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Solskinnjenta skrev:jeg har vært med på en del av disse utdrivelsene. og jeg har drevet dem til å finne lyset. der skal de og de skal ikke være i huset. de er mellom to verdener...i en åndeverden. de er verken levende eller døde på en måte.

jeg er troende da så jeg har vært med på en utrivelse der vi har tent 4 lys og lest i bibelen. si "forsvinn i jesu navn" når du gjør dette...om du tror på jesus da. om ikke så kan du jo prøve å "finne " dine andre hjelpere" (i åndelig) til å hjelpe deg. sett på 4 lys og se.

de tkan jo være disse har bodd i dette huset og vil passe på gården sin. og vil at du skal ta vare på den for dem på en måte. kanskje den personen som tar deg på håret er venlig og vil på en måte holde deg med selskap. (om denne virker okey vesen)
Tusen takk for svar:)

Hehe jeg tror det finnes en gud, men kas gud som finnes det vet jeg ikke. Er kristen, men tror ikke alt stemmer i bibelen sånn som det står. men det er jo en helt annen ting:) jeg tar gjerne rådet ditt og skal prøve å se om dette kan hjelpe meg:)
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Solskinnjenta
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Solskinnjenta »

bare koselig.

jeg føler du er itt åpen for gud. åpne deg for jesus så ser du hva som skjer :D

du får en kraft som kan drepe demoner. du får en indre kraft som skremmer dem hehe det er kult syntes jeg ....

du får en indre kjærlighetskraft i helhet. prøv det.. det er ikke farlig men deilig.

eks: du ser en frukt i butikke du ikke har smakt før men du tør ikke for at den kan ksnkje smake dritt.. men det vet du jo ikke før du har smakt den ... ikke sant ? du kjøper en likevel smaker på den og sier mmmmm nam den var joo god den!

slik er det med jesus også...du vet ikke hvordan han "smaker" før du har kallt på han og prøvd han ;)

med jesus hjelp har jeg drevet ut demoner på 3 sekund hoho det er gøy det.
Antall ord: 159
ei jente med mange rare historier og opplevelser

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

hehehehe:)

Den er grei:) skal prøve å være mer åpen for han og:)
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Solskinnjenta
Nybegynner
Nybegynner
16