Healing og annen alternativ medisinKan PSI baller trekke energi lenge etter at jeg lagde den?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Gjest

Kan PSI baller trekke energi lenge etter at jeg lagde den?

Innlegg av Gjest »

Lagde en PSI ball for en stund siden. Jeg ble sliten da, det kjønner jeg, men jeg er enda sliten! Det føles ut som om noe enda tapper meg for energi! Jeg aner ikke hva det er men jeg er sliten i ett! Kan jo sovne når som helst! Hva kan det være? Blir kjempeglad for svar
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Ut ifra et rent medisinsk ståsted, så kan det komme av en rekke ting.
Det kan være mangel på næring, mangel på søvn, begynnende sykdom (forkjølelse f.eks.), en latent infeksjon, eller det kan være psykisk. Det kan være alt fra noe helt uskyldig og ufarlig, til noe som burde vurderes av lege.
Hvis det uroer deg, så burde du oppsøke fastlegen din.

Et generelt tips er å ikke stole for mye på snakk om "energier" og denslags når det gjelder helsa di. Finn ut om det kan være noen medisinske årsaker før du søker svar i det paranormale.
Antall ord: 110
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

du har nok rett bør nok være en smule mer skeptisk til sånt :mozilla_tongue:
men det som er rart er at jeg ble helt utmattet etter at jeg lagde PSI ballen, og akkurat sånn har jeg vert lenge etter.. blir litt usikker. går til legen for sikkerhets skyld
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

det er typisk klebere! de suger energi ut av deg.... noen av plagene du risikerer og få er:

vont i ryggen (hele kroppen også,men det sitter i ryggen,mest sansynelig korsryggen)

trøtt,sliten gretten...osv...

hadde jeg hvert deg hville jeg gått til en HEALER....de har god er faring med spirituelle ting også..... de fjerner klebere.........

eller du kan ta meditasjoner.... jeg fåretrekker jord meditasjoner....hvis du ikke er orgentlig ''jordet'' kan du få de plagene du påstår du har..........

ditt valg..... prøv og meditere først ...hvis ikke det hjelper kan du oppsøke en DYKTIG HEALER.......

håper du snart blir frisk :D
Antall ord: 112
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

Kimbara skrev:Ut ifra et rent medisinsk ståsted, så kan det komme av en rekke ting.
Det kan være mangel på næring, mangel på søvn, begynnende sykdom (forkjølelse f.eks.), en latent infeksjon, eller det kan være psykisk. Det kan være alt fra noe helt uskyldig og ufarlig, til noe som burde vurderes av lege.
Hvis det uroer deg, så burde du oppsøke fastlegen din.

Et generelt tips er å ikke stole for mye på snakk om "energier" og denslags når det gjelder helsa di. Finn ut om det kan være noen medisinske årsaker før du søker svar i det paranormale.
helt enig..... :) .... ikke sløs bort penger for spirituel hjelp....først gå til lege.....så det paranormale........ :)
Antall ord: 130
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links