Healing og annen alternativ medisinPsi ball info

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
DclxvI
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Okt 2007 15:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Psi ball info

Innlegg av DclxvI »

Nå er dette forumet oversvømt av folk som lurer på psi ball, så jeg vil bare poste dette for å gi folk svar i en egen post. (har nemlig skrevet dette før i ett annet inlegg)

Bare føl ikke tenkt for mye.. jeg pleier å visualisere meg at ennergien fra solen (eller hvor du vil ta den fra) kommer opp fra føttene og fyller hele kroppen, deretter flytter jeg den ned til hendene og ut av håndflatene.

Vist du ikke nå får det til anbefaler jeg deg å lese boken "Drømmehealeren" det er en interesant historie om en fyr som har uvanlige krefter (real story, ikke noe kødd, han har skrevet det selv) i denne boken er det også beskrevet mange øvelser, blant annet psi ball.

Lykke til:)

Dc
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

takk bedre det en at jeg må skrive det til nesten alle brukerne på para
Antall ord: 15
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Jeg prøvde å gjøre det samme når det gjaldt alle innleggene om "orbs". Hjalp ikke.
Antall ord: 17
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Hmmm vil bare legge til at jeg har lært at energien kommer ned via hodechakra og går ut gjennom bena... men vi har alle være måter å gjøre det på...
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

Kimbara skrev:Jeg prøvde å gjøre det samme når det gjaldt alle innleggene om "orbs". Hjalp ikke.
jeg mener at 99% av alle orbs er støv!........

på nettet er det et bildet av en kirke gård med såkalte orbs.....det snør......masse...

under står det hele 20 orbs på kirkegåren.......HAAAAALLLLLLOOOOO! ALLE SER DET ER SNØ!!!!!!!!!!!! :mozilla_yell: :mozilla_yell: :mozilla_yell: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaja, måtte bare slippe litt agresjon ut her :D men av og til så....er det noe uforklarelig med orbene...og da mener jeg det er noe paranormalt :)
Antall ord: 92
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links