Hjemsøkt, Gjenferd & Åndernyflyttet til spøkelseshus!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
keynine

nyflyttet til spøkelseshus!

Innlegg av keynine »

For 4 uker siden flyttet jeg inn i et hus hvor jeg leier en sokkelleilighet. Ettet flyttingen og et par "tilvenningsnetter" på den nye plassen var jeg meget fornøyd. Lenge siden jeg hadde sovet så godt og lenge siden jeg hadde likt meg så godt som her.

Men etter noen dager merket jeg at temperaturen var veldig rar her inne. ovnene sto fast stilt på en bestemt temperatur, og ingen dører, vinduer, eller ventiler sto åpne...likevel kom det ganske ofte kuldegufs. Og jeg kunne sitte i stuen og det var godt og varmt, men så ble det ble det plutselig iskaldt i noen minutter før det ga seg.. De første dagene tenkte jeg ikke noe spesielt over dette.

Men så våknet jeg en natt av at det var en slags skygge foran meg. som ganse kjapt forsvant etter jeg fikk øye på den. Dette var heller ikke noe jeg tenkte noe spesielt over siden jeg var veldig trøtt og sovnet igjen straks etter hendelsen. Et par dager senere satt jeg å så på en film, nærmere bestemt "shoot em up" da jeg plutselig så en lignende skygge fare forbi døren til stua..Jeg ble vettskremt, da jeg tydelig kunne se at skyggen hadde form av et menneske. Dette var 2 uker siden nå, og siden den gang har "aktiviteten" økt veldig.

Jeg ser nå ofte, skygger som farer igjennom rommet, og lysglimt. Ting ramler ned fra hyller, ei luke på vaskemaskinen har gjentatte ganger åpnet seg av seg selv. Hører lyder av at det rotes i ting på stua og på kjøkkenet. etter at disse hendelsene startet prøvde jeg å prate, forklare at jeg vil ha nattero, dette er min plass, jeg vil sove ifred. og dette har funket, men når jeg prøvde dette for andre gang, fikk jeg vanvittig hodepine, og det kjentes ut som noen klemte på begge sider av hodet mitt..dette varte rundt et halvt minutt før det ga seg, Men likevel har jeg ikke noe følelse av at dette er noe ondt, fordi jeg har hørt nynning, tydelig dame/jentenynning, men bare på et øre av gangen, og det har skiftet mellom venstre og høyre. tilsammen har dette skjedd 3 ganger. Og nynningen høres ikke ond ut, det høres vennlig ut. Noe som gjør at jeg kjenner meg rolig i forhold til det som skjer rundt meg.

Siden jeg bor i Trondheim, lurer jeg på om det finnes noen jeg kan søke hjelp hos her i Trondheimsområdet?.

Å er det ting jeg selv kan gjøre for å prøve å redusere aktiviteten?
Jeg prøver som sagt å prate, og dette funker delvis, men det er tydeligvis ikke nok.

Takker for all hjelp

Keynine
Antall ord: 467

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Hmm...det var da voldsomt til aktivitet :)
Du kan trøste deg med at du sjelden er alene da :):)

Du bør kanskje snakke med noen i distriktet ja, søk på nettkatalogen.no/gule sider etc. Evnt kontakte noen på en alternativmesse om det er noe sånt i nærmeste fremtid.

Sånne skygger du beskriver kan kanskje også være en hjelper da. Men de romsterer vel ikke på den måten heller :)

Er det ingen her fra Para som bor i Trondheim som kan rense?
Antall ord: 89
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Sep 2004 12:25
20
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Finn deg noen som kan ta og rense huset, er det beste rådet, høres ut som du har besøk ja. Hvis du har tilgang på noen Visjonblader, kan du slå opp under utøvere for å se om du finner noen i din region som kan komme og hjelpe deg. Eventuelt søk på klarsynt Trondheim eller utdrivelse Trondheim. Kommer dessverre ikke på noen som driver med det der oppe i farten.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Antall ord: 8
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links