Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGår i søvne (mens jeg har vonde drømmer)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Noahs
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Apr 2008 14:00
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet

Går i søvne (mens jeg har vonde drømmer)

Innlegg av Noahs »

Hei til alle som leser..
Jeg er en gutt/mann på 23år. Jeg har noen (unskyld språket) helt for jævli netter..
Jeg drømmer nesten vær natt at:
nr1:
At jeg holder på å bli klemt av store konteinere, maskiner og mellom biler.
Nr2:
Jeg drømmer også om at en svart ting (linger på svart røyk men er i fast form) tar fra meg han ene sønnen til min store bror.
Nr3:
Jeg holder meg fast i treværk for å ikke falle ned i ett svart hull.

Nr1: De stedene jeg holder på å bli klemt på er vanligvis på jobben min på veien når jeg kjører bil. Det som er at jeg enten klarer å komme meg unna eller at jeg våkner rett før jeg blir drept. Jeg våkner aldri heller opp med en gang, men jeg våkner sakte ut av drømmen og begynner å forstå sakte at jeg drømmer.det som er det værste er at når jeg har disse drømmene så står jeg aldri opp i sengen jeg står opp løpende rundt i stua. Og når jeg holder på å våkne så ser jeg meg selv løpe rundt å kjønner at jeg drømmer men klarer ikke slutte å løpe å når jeg våkner helt ut av det så er jeg helt svett dødsredd. Og selv om jeg vet det var en drøm så har jeg fortsatt følelsen av at jeg holdt på dø. Dette skjer når jeg sover på dagen og om natten.

Nr2: Jeg drømmer at han yngste sønnen til broren min leker i ett ball rom på MC`ern, mens jeg og broren min står å ser på å ler..
Så kommer det opp en svart ting opp å løfter gutten opp så vi ser han å drar han ned igjen sakte, men jeg rekker adri å komme meg inn i tide får å redde han.
Gutten ser meg rett inn i øynene uten å si no, men som om han snakker til meg med bare sitt blikk (blikket sier bare hjelp meg vær så snill). Når jeg hopper inn i ballrommet og prøver å grave gutten opp så klarer jeg aldri å ta tak i han.. Jeg gråter, mens jeg graver å spør om hjelp fra broren min, men han står bare utafor å ler seg ihjel med ett helt djevelsk blikk. Å det er det samme i denne drømmen at jeg står ikke opp med en gang, men sakte mens jeg skraper gulvet med hendene mine.

Nr3: Dette er den eneste drømmen jeg står opp i min egen seng. Denne drømmen her er i en park som helt plutselig blir mørklagt og bakken begynner å sprekke så jeg begynner å løpe, men vet ikke hva jeg løper til fordi hele bakken bare faller sammen å så vet jeg ikke hvor en grein dukker opp i fra, men plutselig så holder jeg meg fast med begge hende mine så hardt jeg kan. Når jeg står opp fra drømmen så holder jeg meg til sengen min.

Disse drømmene er de drømmene jeg har og det er det samme vær gang og jeg blir aldri vant til dem.. Når jeg står opp så er jeg redd i 2-3timer etterpå, men glemmer det altid. Og tenker aldri på det midt på dagen eller før jeg legger meg.. Jeg har vært hos psykolog, lege.. Og har fått piller mot angst.
Og Jeg var i en bilulykke når jeg var 12 år og min mor døde. Så de pillene jeg fikk var mot Angst og for folk med Traumatiske opplevelser. Jeg har brukt disse pillene snart 6mnd, men drømmene er fortsatt der..
Er det bare jeg som er heelt psyko eller vet ikke de legene hva F de prater om.
Antall ord: 665
Mvh

Noahs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Noahs
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Apr 2008 14:00
16
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Noahs »

Er det noen som har noen svar for dette eller en god ide som kanskje kan hjelpe meg??? Hadde vært veldig snilt..

Er veldig velidig sliten av dette
Antall ord: 29
Mvh

Noahs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Noahs skrev:Er det noen som har noen svar for dette eller en god ide som kanskje kan hjelpe meg??? Hadde vært veldig snilt..

Er veldig velidig sliten av dette
Du må huske på at andre sjelden har gode svar på dine drømmer :) Det er mye som er avgjørende i en drøm, og du sitter med svarene selv, utfra hvordan du føler det.

Tilbakevendende drømmer
En tilbakevendende drøm er drømmer du opplever flere ganger. Denne typen drøm har et budskap du må prøve å finne ut av. Dette kan være et sterkt ønske fra din side, et problem du ennå ikke har løst, noe du bør gjøre annerledes eller noe du må prøve å endre ved din personlighet eller oppførsel ovenfor andre. Ved slike drømmer er det spesielt nyttig om du har skrevet en drømmedagbok. Da kan du se små forskjeller i drømmen, og dermed finne ut om du har gjort fremgang.

Sakset fra Drømmetydning.no
Antall ord: 174
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Re: Går i søvne (mens jeg har vonde drømmer)

Innlegg av Brenda »

Noahs skrev:Og Jeg var i en bilulykke når jeg var 12 år og min mor døde. Så de pillene jeg fikk var mot Angst og for folk med Traumatiske opplevelser. Jeg har brukt disse pillene snart 6mnd, men drømmene er fortsatt der..
Er det bare jeg som er heelt psyko eller vet ikke de legene hva F de prater om.
Det høres ut som om du er medisinert på grunn av angst. Ikke mot den dramatsike opplevelsen da din mor døde. Selve hendelsen kan man ikke døyve med piller, det må snakkes om. Du har vært/er hos psykolog, hvordan virker det?

Hvor gammel er du?
Antall ord: 114
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Vet om en dame som drømte at hun holdt på å bli voldtatt av en person... Hun kjente frykten av å bli kidnappet og panikken for det som ville skje henne... personen som gjor dette fikk hun aldri sett, turte ikke se.. Voknet alltid opp rett før selve voldtekten.. Hun var hos lege og psykolog... Hun fikk vite at hun måtte prøve å bestemme seg for å møte frykten.. At hun ikke skulle "vekke seg selv" men være i drømmen lenger, og helst se ansiktet på denne forbryteren... Hun prøvde flere ganger, kom stadig nermere.. Til slutt klarte hun det og hun såg mot ansiktet hans, men han hadde ikke noe ansikt... Etter denne drømmen der ho møtte frykten og turte fullføre drømmen så forsvant den... Vet ikke om det kan hjelpe deg på noen måte...
Antall ord: 146
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

line81
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Lokalisering: sør-trøndelag

Innlegg av line81 »

for det første; kast pillene.. DU HAR IKKE BRUK FOR DEM.... har selv erfaring med det... og de gjorde nettene mye verre. hadde litt problemer selv etter en hendelse.. jeg hadde mange søvnløse netter...
men vi mennesker er sterke... så vi trenger ikke piller dersom det ikke er livsnødvendig..

dersom du går til en psykolog for disse drømmene, bytt psykolog. start helt på nytt igjen...
fortell alt på nytt igjen.

men nå skal jeg ikke leke lege, men dette er ting som jeg selv har opplevd.
det at jeg byttet psykolog, hjalp meg utrolig mye.. noen ganger så handler det rett og slett om å fortelle ting om livet vårt til den rette personen.

Lykke til :)
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

reina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

drømme tyding er ingen enkel sak,men det vi opplever i drømme sier ganske mye om hvordan vi har det.kanskje du trenger mere plass og tid for å ta vare på deg selvog dine interesser.skape ett solid grunnlag å stå på i hverdagen,noe å glede seg til hver dag.angst er jo en hjertefølelse som som regel oppstår når vi er i ubalanse eller har opplevd sjokk.bruk tid til deg selv å se en sol oppgang.den medisinen er uten bivirkninger :mozilla_smile:
Antall ord: 88
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links