Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Astarte skrev:Siden du ikke var født så regner jeg ikke med du var tilstede.. Er du fra Stavanger? Har du gjort research på dette?
Logisk da, at jeg ikke var til stede. :) Nei, jeg er fra Senja.

Nei ingen research, fant artikkelen på nettet, som jeg siterer og linker til.

Men det andre mirakelet som jeg viser til og som jeg har opplevd er nok enklere i så måte å vise til. Men om en vil tro på det eller ikke blir opp til den enkelte. Jeg vet hva som skjedde, så troen er blitt til full vishet.

Mirakel historien i Tromsø kan leses i denne tråden: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=15741
Antall ord: 120
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Jeg mener bare det kan være litt uforsiktig å legge ut vandrehistorier som fakta....
:-k ](*,)
Antall ord: 14
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Astarte skrev:Jeg mener bare det kan være litt uforsiktig å legge ut vandrehistorier som fakta....
:-k ](*,)
Om du vil til bunns i historien så finnes det vel avisarkiv fra den tidsperioden i Stavanger. For i følge artikkelen så stod dette omtalt i avisene.
Antall ord: 44
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Jeg er fra Stavangerregionen...og dette er et godt kjent bysagn. Denne historien kan også ses i sammenheng med at Stavanger er kjent for mer enn olje :mozilla_wink:
Nemlig indremisjon og pietisme, vekkelser og bedehus. :mozilla_undecided:
Antall ord: 36
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Astarte skrev:Jeg er fra Stavangerregionen...og dette er et godt kjent bysagn. Denne historien kan også ses i sammenheng med at Stavanger er kjent for mer enn olje :mozilla_wink:
Nemlig indremisjon og pietisme, vekkelser og bedehus. :mozilla_undecided:
Ok. Og huff da, er glad jeg bor her jeg bor. Og jeg klarer meg lenge og vel så det, med Mesteren selv. :)

Våren er kommet og det er nesten helt dagslys her ennå kl. er 23.48. Blankstille fjord, og vakre farver på himmelen mot nord. :D
Antall ord: 86
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Ja, når det gjelder naturen, er det ikke vanskelig å tro på noe større enn en selv. Uansett hva vi velger å kalle det :mozilla_wink:
Antall ord: 26
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Bedehus, så ikke annet, da jeg avtjente verneplikten i sandnes,vatneleiren. Må være helt fanatisk for å bo der. Så dro til stavanger for å slåss med gakkakkan på bryggan :D
Antall ord: 30
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Astarte skrev:Ja, når det gjelder naturen, er det ikke vanskelig å tro på noe større enn en selv. Uansett hva vi velger å kalle det :mozilla_wink:
På sett og vis enig, ikke alle er enig i det..men du vet. :mozilla_wink:
Antall ord: 44
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Hehe... Det er vanlige folk som bor der også...men det var nok ganske ille på tidlig 1900 tallet har jeg hørt :)
Antall ord: 23
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:Mine metoder? He.., selv er jeg ikke istand til å helbrede en liten flue engang. Nei, her er det tro til Gud og bønn som gjelder, og så tar Han seg av resten.
Nei, du er nok ikke istand til det, men dine metoder består av løgner. Og hensikten er å oppfylle Jesu krav om misjonering. Sannheten er ikke så nøye, hvis du kan omvende folk til din kristne tro.
Jeg tror imidlertid ikke din metode virker til å omvende noen.
Det meste har vel en misjon. Slik som solen har sin, regnet har sin, jeg min og du din misjon. I motsettning til sol og regn så skal du og jeg en dag stå til regnskap for vår misjon.
Hvis noen skulle være i tvil, så er dette bortforklaring.

Enhver forstår at når jeg snakker om "å oppfylle Jesu krav om misjonering", så snakker jeg om misjonsbefalingen, og ikke at ting har en misjon. Du besvarer overhodet ikke det jeg snakker om.
Man forsøker ikke å forklare Big Bang, men man forsøker å finne ut av den.
Har funnet ut av det forlengst. :) Trenger ikke bruke tid på det mer. Svaret finnes ikke utenom Gud. Og jeg tror mange vil kaste bort tiden på dette helt til Jesu gjenkomst, men da vil de og samtidig få svaret. Noen vil aldri lære før det er for sent.
Nei, vi har ikke det, men vi har funnet ut at bibelen er feil. Vi vet idag at bibelen ikke er noen beskrivelse av skapelsen.
Dette utsagnet viser med all tydelighet at du er blind i din tro. Du nekter å ta til deg kunnskap, hvis det ikke stemmer med den troen du har.
Som sagt, ingen professor eller vitenskapsmann vil finne svaret utenom Gud. Så da sier det seg selv hvem som er blind. Denne verdens visdom er dårskap for Gud og vise versa.
Jeg gav meg til å tenke over visdom, uforstand og dårskap. Hva skal vel kongens ettermann gjøre? Det som andre har gjort for lenge siden. Jeg så at visdom er bedre enn dårskap, likesom lyset er bedre enn mørket. Den vise har øyne i hodet, mens dåren går omkring i mørke.

Visdom handler om kunnskap og å bruke denne kunnskapen. Dogmer er ikke visdom, heller ikke blind tro. Blind tro fører til at man går i mørke.
Du har rett i at sannheten er sterkere enn løgnen, så du bør slutte med å spre disse løgnene dine.
Skal ikke hindre deg i å TRO det, selv til the bitter end, om du velger det da. Men jeg håper ikke det, for din skyld da, ikke min.
Det er ikke tro. Jeg har flere ganger vist deg, og du har også erkjent at du har spredt løgner her på forumet.
Du vet ikke, du tror blindt. Det er kjempestor forskjell.
Tiden, ja Gud vil vise deg hvem som er blind, eller tror blindt om du vil.
Tja, hvis jeg har rett, så vil ingen av oss vite noe, men hvis du har rett, så får vi begge greie på det. Men hvis ingen av oss har rett, så vil vi kunne svømme rundt i ildsjøen i en evighet og snakke om det.

Det finnes tross alt tusenvis av guder du ikke tror på, og hvilken som helst av dem vil sende deg i ildsjøen sammen med meg. Det er kun en av utallige muligheter som vil føre til at jeg havner i ildsjøen alene. :)
Antall ord: 606

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:Mine metoder? He.., selv er jeg ikke istand til å helbrede en liten flue engang. Nei, her er det tro til Gud og bønn som gjelder, og så tar Han seg av resten.
Nei, du er nok ikke istand til det, men dine metoder består av løgner. Og hensikten er å oppfylle Jesu krav om misjonering. Sannheten er ikke så nøye, hvis du kan omvende folk til din kristne tro.
Jeg tror imidlertid ikke din metode virker til å omvende noen.
Det meste har vel en misjon. Slik som solen har sin, regnet har sin, jeg min og du din misjon. I motsettning til sol og regn så skal du og jeg en dag stå til regnskap for vår misjon.
Hvis noen skulle være i tvil, så er dette bortforklaring.
Neida, det er ingen bortforklaring, det er forklaring. :) Men det er vel dette du etterlyser, som av mange kalles for "misjonsbefalingen" Ordet høres så religiøst ut synes jeg, og jeg er ikke religiøs. Så jeg siterer det du er på jakt etter mest sansynlig, her:
Og Jesus trådte frem, talte til dem og sa: Meg er gitt all makt i himmel og på jord;

gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, idet dere døper dem til Faderens og Sønnens og den Hellige Ånds navn,

og lærer dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende!
Dette sa Jesus etter sin oppstandelse og hans legeme var da forvandlet, ja herligjort.
Ingen grunn for meg til å bortforklare disse Herrens ord. :)

Jeg hopper litt nedover, svarer ikke på alt, det blir bare så mange gjentakelser.
Det er ikke tro. Jeg har flere ganger vist deg, og du har også erkjent at du har spredt løgner her på forumet.
Saken er at du tror på en løgn. Jeg bommet nok på historien om krigsskipet, mest sansynlig, og at du bruker det for alt det er verdt, forstår jeg mer enn godt. :)
Det finnes tross alt tusenvis av guder du ikke tror på, og hvilken som helst av dem vil sende deg i ildsjøen sammen med meg. Det er kun en av utallige muligheter som vil føre til at jeg havner i ildsjøen alene.
Det finnes bare én Gud, men mengder av avguder. Ja, Satans ønske var jo å gjøre seg lik med Gud, han var ikke fornøyd med den høye stilling han en gang hadde, og det gikk som det gikk, han er på vei mot sin undergang, sin evige skjebne. Gud frelser ikke falne engler, det er kun gitt menesker, og det skjer ved Jesus Kristus, for alle som det vil. Men en velger da selv.
Antall ord: 474
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
reina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

tror jeg har en litt annen måte å tolke bibelen på enn det som blir oppgitt her.oppstandelse :vi kan dø levende(inni oss)for å oppstå igjen som en ny person..dette kan å skje i en koma pasients situasjon,men da som en fysisk reaksjon.noen ganger setter kroppen oss i en slik tilstand for å bruke minst mulig energi.hjernen og tanken bruker mest energi,men for att kroppen skal ha en sjanse til å overleve må den noen ganger koble hjernen på tomgang eksistens uten tanker å inntrykk.jeg sier til meg selv at min ånd har tiladelse til å gå inn i mitt dna,for å gjøre meg frisk..å det funker.er ikke det ett mirakel.å la seg selv bli helbredet av sin egen ånd
Antall ord: 124
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:
BA. skrev:Nei, du er nok ikke istand til det, men dine metoder består av løgner. Og hensikten er å oppfylle Jesu krav om misjonering. Sannheten er ikke så nøye, hvis du kan omvende folk til din kristne tro.
Jeg tror imidlertid ikke din metode virker til å omvende noen.
Det meste har vel en misjon. Slik som solen har sin, regnet har sin, jeg min og du din misjon. I motsettning til sol og regn så skal du og jeg en dag stå til regnskap for vår misjon.
Hvis noen skulle være i tvil, så er dette bortforklaring.
Neida, det er ingen bortforklaring, det er forklaring. :) Men det er vel dette du etterlyser, som av mange kalles for "misjonsbefalingen" Ordet høres så religiøst ut synes jeg, og jeg er ikke religiøs. Så jeg siterer det du er på jakt etter mest sansynlig, her:
Takk, jeg vet hva misjonsbefalingen går ut på, og det var derfor jeg nevnte den.

Du bør undersøke hva bortforklaring er. Du forklarte overhodet ingenting, men snakket om en helt annen form for ordet misjon, som overhodet ikke hadde noen sammenheng med det jeg skrev. Det jeg skrev kunne heller ikke misforstås til å være noe av det du bablet om. Det er bortforklaring. Dettte forklarte jeg også i siste innlegg, men du har klippet det bort.
Jeg hopper litt nedover, svarer ikke på alt, det blir bare så mange gjentakelser.
Det er ikke tro. Jeg har flere ganger vist deg, og du har også erkjent at du har spredt løgner her på forumet.
Saken er at du tror på en løgn. Jeg bommet nok på historien om krigsskipet, mest sansynlig, og at du bruker det for alt det er verdt, forstår jeg mer enn godt. :)
Nei, jeg tror ikke på løgnen. Jeg har vist at det var løgn. Du bommet på historien om krigsskipet og du bommet på andre historier. Det som er realiteten er at du i din misjonsiver gladelig forteller løgner, og du ser ikke engang ut til å være lei for det når du blir avslørt.

Andre episoder der du har løyet er f.eks. om det lysende korset i Sachsenhausen, og slik du unnlot å fortelle vesentlige detaljer om miraklet med nyresviktpasienten.

Alt dette er sannsynligvis løgner. Noen har du laget selv, andre har du funnet på nett.
Det finnes tross alt tusenvis av guder du ikke tror på, og hvilken som helst av dem vil sende deg i ildsjøen sammen med meg. Det er kun en av utallige muligheter som vil føre til at jeg havner i ildsjøen alene.
Det finnes bare én Gud, men mengder av avguder. Ja, Satans ønske var jo å gjøre seg lik med Gud, han var ikke fornøyd med den høye stilling han en gang hadde, og det gikk som det gikk, han er på vei mot sin undergang, sin evige skjebne. Gud frelser ikke falne engler, det er kun gitt menesker, og det skjer ved Jesus Kristus, for alle som det vil. Men en velger da selv.
Hvis det i det hele tatt finnes noen guder, så kan vi to mest sannsynlig prate om dette i ildsjøen. Du skjønner det at det er veldig lite statistisk sannsynlighet for at du har valgt den rette gud, og det er kun den rette guden som er gud, alt annet er avguder. Bibelens gud, slik han er beskrevet er definitivt ikke en riktig gud, så hvis det er guden du forholder deg til får du bare inderlig håpe det ikke finnes noen ekte guder, for isåfall er du garantert å svømme sammen med meg.
Antall ord: 634

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Du famler i mørket BA. Setter din lit til denne verdens visdom hvor det ennå forskes på å finne ut av det såkalte store smellet. Nei, ingen vil finne ut av verdens og vårt opphav ved menneskelig visdom alene. Ingen mennesker var der da Gud skapte, så læren om dette er bare en vag teori. Du har nok gått på limpinnen for å si det sånn.

I begynnelsen var ordet, og ordet var hos Gud, og ordet var Gud. Han var i begynnelsen hos Gud. Alt er blitt til ved ham, og uten ham er ikke noe blitt til av alt som er blitt til.

Tenk om menneskene hadde villet innse dette og sluttet med å bruke enorme pengesummer på å forske på noe de aldri vil finne ut av. Og istedet brukt midlene på å fordele Herrens goder rettferdig blandt alle trengende i verden. Og tenk om all verdens militære hadde dyrket jordbruksprodukter istedet for å kreere drepende krigsmaskiner osv..Nei, det blir nok ingen ordentlig ordning av verdens problemer før Jesu annet komme til vår jord, men da blir alt satt i stand og det skal bli tusen år med fred på vår jord.

Du tror det nok ikke. Men jeg søkte Gud og han svarte meg. Han så meg fra første stund, men Satan og mitt ego stod i veien en lengre periode. Men etter at min søken etter Gud og sannhet var over, så åpenbarte Jesus seg for meg, og jeg ble overøst av, og fikk en forsmak av himmelens krefter. Og enda sterkere ble denne kraft som gikk igjenom min ånd, sjel å legeme da jeg ble døpt i Den Hellige Ånd og ild. En opplevelse ord blir fattige i forhold til. Min Åndsdåp fikk jeg foresten like utenfor Den Norske Kirke ved Karl Johans gate i Oslo, hvor jeg forøvrig ikke fikk komme inn.

Men hva gjorde vel det, når jeg fikk et glimt av Himmelen og smake de himmelske krefter.

Miraklet som jeg fortalte om i Tromsø er bare ett slikt eksempel på at Gud svarer på bønn bedt i tro som er uten tvil og gjort i FULL VISSHET. :)
Antall ord: 369
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Enda mer bortforklaring. Du kommenterer ikke noe av det jeg sier. Du serverer bare det samme oppgulpet som før.

Ingen var der da gud skapte noe som helst, så alt det der er ikke engang teorier, det er bare dogmer.

Vi (menneskene) var der da vi fant ut av mange naturlover, som viser hvordan verden ble til, og hvordan universet ble til. Vi trenger ikke ha vært der da det skjedde, for vi har spor vi kan følge helt tilbake til det øyeblikket universet ble dannet.
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !