Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFikk helt angst..:O

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
midnight
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 19:03
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rauma

Fikk helt angst..:O

Innlegg av midnight »

For ikke lenge siden.. (son ca et halvt år siden) da jeg hadde lagt meg
til å sove på rommet mitt, hvor jeg alltid har følt meg trygg og at det
ikke er noe vond energi. Men har opplevd mystiske ting som at ting har flyttet på
seg, skikkelser, lyder osv.. men har aldri følt meg utrygg:) Men den ene natten
våknet jeg brått fra ingenting! Jeg skalv og følte at noe var i rommet mitt..det var som
om alt inni meg ble tungt, mørkt og ondt..jeg har aldri følt så mye onskap i mitt liv.. rett og
slett! Jeg klarte ikke sove, tørte ikke lukke øynene engang..det er det værste jeg noen
gang har opplevd. Jeg fikk helt angst nesten som om jeg ble helt besatt eller noe (tror ikke på besettelse - men bare føltes slik - Tror heller ikke på demoner og djevelen) Dette er det rareste jeg har opplevd :S Tror jeg lå en time drit redd og helt i sjokk..til jeg bare sovnet av meg selv..Creepy x/

Noen som hvet hva som skjedde med meg eller noe?
Besettelse tror jeg det ikke er, fordi djevelen eller demoner finnes ikke (tror på det som står i sylvia brownes bøker) Men ka kan det ha vært:S?

Håper på svar fra folk som er seriøse..;) gidder ikke diskutere dette med folk som
ikke tror på det paranormale som bare vil gjør narr..
<3
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 16:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hordaland

Re: Fikk helt angst..:O

Innlegg av Wild Rose »

midnight skrev:For ikke lenge siden.. (son ca et halvt år siden) da jeg hadde lagt meg
til å sove på rommet mitt, hvor jeg alltid har følt meg trygg og at det
ikke er noe vond energi. Men har opplevd mystiske ting som at ting har flyttet på
seg, skikkelser, lyder osv.. men har aldri følt meg utrygg:) Men den ene natten
våknet jeg brått fra ingenting! Jeg skalv og følte at noe var i rommet mitt..det var som
om alt inni meg ble tungt, mørkt og ondt..jeg har aldri følt så mye onskap i mitt liv.. rett og
slett! Jeg klarte ikke sove, tørte ikke lukke øynene engang..det er det værste jeg noen
gang har opplevd. Jeg fikk helt angst nesten som om jeg ble helt besatt eller noe (tror ikke på besettelse - men bare føltes slik - Tror heller ikke på demoner og djevelen) Dette er det rareste jeg har opplevd :S Tror jeg lå en time drit redd og helt i sjokk..til jeg bare sovnet av meg selv..Creepy x/

Noen som hvet hva som skjedde med meg eller noe?
Besettelse tror jeg det ikke er, fordi djevelen eller demoner finnes ikke (tror på det som står i sylvia brownes bøker) Men ka kan det ha vært:S?

Håper på svar fra folk som er seriøse..;) gidder ikke diskutere dette med folk som
ikke tror på det paranormale som bare vil gjør narr..
<3
Du kan jo prøve å sitte deg ned å prøve å få kontakt med det som er der. Eventuelt ta noen bilder som du kan ligge ut her. Har sett det er en del gode folk her inne som ha peiling på dette, kan jo hende om de kan merke noe energi fra bildene. Ellers kan du ta på masse stearin lys og sitte deg ned stille å rolig i rommet å be de/det slutte med det de/det holder på med..
Antall ord: 335
Somewhere in time I will find you and haunt you again.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: Fikk helt angst..:O

Innlegg av TheMartine »

Uæh, det hørtes helt forferdelig ut!

Husker du om du klarte å bevege deg og sånn?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links