Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkte steder i Vest/Aust-Agder?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Hjemsøkte steder i Vest/Aust-Agder?
Er det noen som vet hvor det finnes steder i Vest/Aust-Agder som det spøker?
Jeg vet om noen få steder i nærområdet mitt hvor jeg kan føle eller få kontakt med "noe".
Jeg vet om noen få steder i nærområdet mitt hvor jeg kan føle eller få kontakt med "noe".
Antall ord: 38
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 20:30
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Der ingen sku tru at eg kan bu!
Re: Hjemsøkte steder i Vest/Aust-Agder?
gå på forsiden på praranormalen her og sjekk spøkelsesguidenTroyamin skrev:Er det noen som vet hvor det finnes steder i Vest/Aust-Agder som det spøker?
Antall ord: 50
Just another brick in the wall..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2006 19:27
- 18
Her er noen i kr.sand hvertfall:Troyamin skrev:Er det noen som vet hvor det finnes steder i Vest/Aust-Agder som det spøker?
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... istiansand
Antall ord: 55
Hide post links |
Takker! Fant fram nå :mozilla_smile:
Hvis det er noen som vil bli med på "spøkelsestur" i området der jeg bor, så send en PM.
Er og interessert i noen seriøse som kan hjelpe meg å finne ut hva eller hvem som er i huset mitt. Send PM. Litt off topic, men...
Hvis det er noen som vil bli med på "spøkelsestur" i området der jeg bor, så send en PM.
Er og interessert i noen seriøse som kan hjelpe meg å finne ut hva eller hvem som er i huset mitt. Send PM. Litt off topic, men...
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
Hvorfor vil dere vite om det spøke her og der??????
Vil dere hilse på spøkelsene - rense stedene eller???
Kan noen forklare meg hvorfor det skrives om at det spøker her og det spøkes der.....
Kan noen forklare meg hvorfor det skrives om at det spøker her og det spøkes der.....
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ok. - men slike steder skal renses etter min mening, slik at sjelene kommer til det stedet hvor de skal være, og ikke vandre her på jorden.. :mozilla_surprised:
Antall ord: 29
Hide post links |
Det kan vel godt hende de har lyst til å vandre her..
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2007 10:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
gamle rådhuset i arendal ved brygga. der går det igjen en dame i svarte klær: )
Antall ord: 18
It's a time for everything
Hide post links |
I en annen tråd jeg har så tar jeg opp litt om "spøkelser" som går igjen:Angel2003 skrev:Hvorfor vil dere vite om det spøke her og der??????
Jeg ønsker å få vite om det er "spøkelser" som er fast her, eller om de bare er på besøk en gang i blant. Er det sjeler som ikke får fred, så trengs det hjelp for å få de over.
De jeg har inne i huset føler jeg kun er på besøk. En eldre mann har blant annet klaget over slett arbeid som er gjort oppe på loftet. Da jeg fortalte han at det har ikke vi gjort, svarte han at han visste det. Men han klaget likevel. Da samboeren og jeg lagde nytt rom et annet sted oppe på loftet, så fulgte han med hele tiden. Ja, han forundret seg til og med over parketten som vi bare kunne slå sammen. det hadde han aldri sett. Han ble fornøyd over at vi brukte god tid, og ikke slurvet. Ellers kan han finne på å være tilstede i lystige lag. Hvis noen sier eller gjør noe morsomt, kan jeg se han stå og humre godt.
Det var en på besøk som "la an" på meg. Dette likte tydeligvis ikke "spøkelset" så han stilte seg ved siden av han som la an på meg, og sendte mindre hyggelige vibrasjoner. Da jeg så at han ble urolig, og så seg over skulderen uten å se noen, fortalte jeg han om "spøkelset" vårt. Etter å ha overnattet i huset samme natten, så sa han at han ALDRI skule gjøre dette igjen. Han skulle heretter ligge i bilen sin, og ALDRI legge an på ei opptatt kvinne i mitt hus, hehe!
Den damen som er her iblant, viser seg for meg mentalt og ikke fysisk. Men jeg har sett henne vise seg i to forskjellige stadier i livet. Tror det er henne, men er ikke sikker. Trenger jeg trøst, så er det et blått, lite rom i huset jeg finner ro. Da har ho kommet til meg og sittet ved sengen min, eller stått i rommet. Men hvis jeg er dårlig til å rydde, så viser ho seg som ei litt eldre, myndig dame. Ble litt skremt i begynnelsen, men fant ut at jeg måtte si fra grunnene til at jeg ikke kunne løpe rundt og rydde og vaske hele tiden.
Off topic, men kunne ikke la være...
Antall ord: 447
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Kan du sende meg bilde av huset ditt på en PM så skal jeg se om jeg kan hjelpe dine sjeler...
Antall ord: 21
Hide post links |
Jeg fikk nettopp mailen din. Men jeg ble litt bekymret over å sende deg bilde av huset mitt, etter å ha lest innleggene om det barnet på to og et halvt år som du prøvde å rense huset til. Jeg er redd for at hvis huset mitt skal bli forsøkt renset, så kommer det noe enda værre tilstede.Angel2003 skrev:Kan du sende meg bilde av huset ditt på en PM så skal jeg se om jeg kan hjelpe dine sjeler...
Så takk for tilbudet, men jeg må tenke litt mer over tingene. :mozilla_smile:
Antall ord: 95
Hide post links |