Hjemsøkt, Gjenferd & Åndergamle holla kirke

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
puma/f

gamle holla kirke

Innlegg av puma/f »

http://www.holla.no/holden/

her skal det gå i gjen en mørk mann sikkelse.
har hørt flere snakke om det, om dagen er disse ruinene nydlige og de ligger på en fantisk vakker plass....
Om kvelden skal jeg love deg at en er ikke så høy i hatten når en passerer....

Puma/f
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

hvor ligger detta stedet da?
Antall ord: 5
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Etter som jeg forsto i Telemark.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Sol@ngelica skrev:Etter som jeg forsto i Telemark.
Kanksje i den dalen der det spøker, husker du bes snakka om det engang, sol?
Antall ord: 25
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Det meste han sa gikk inn det ene øret og ut det andre, men har hørt om det hotellet, er det det du mener?
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Sol@ngelica skrev:Det meste han sa gikk inn det ene øret og ut det andre, men har hørt om det hotellet, er det det du mener?
Nei tror ikke det var snakk om nåkka hotell....Nevermind
Antall ord: 39
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jepp! Det er den kirken jeg trodde :D "Holla ruiner". Jeg tilbrakte hver natt hele natten i så godt som hele sommeren 2007 i de ruinene sammen med samboeren min. Jeg må skuffe dere med at ingenting mystisk skjedde. Det er veldig vakkert der og det er en mystisk stemning der det skal vere visst.

Når jeg var mindre fant jeg et kjerlighetsbrev i et løst hjørne av et gravlokk :) Greide uheldighvis og bade med det i lommen :mozilla_yell:
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Mysticool skrev:
Sol@ngelica skrev:Etter som jeg forsto i Telemark.

Kanksje i den dalen der det spøker, husker du bes snakka om det engang, sol?
Dalen Hotell tenker du på. Der skal det visst skje saker og ting ja......
Antall ord: 41
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Mysticool skrev:
Sol@ngelica skrev:Det meste han sa gikk inn det ene øret og ut det andre, men har hørt om det hotellet, er det det du mener?
Nei tror ikke det var snakk om nåkka hotell....Nevermind
Det er snakk om gamle kirkeruiner på holla ulefoss telemark

du må lenger oppover og vestover før du kommer til dalen der hotellet ligger

puma/f
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Akasha memoria skrev:Jepp! Det er den kirken jeg trodde :D "Holla ruiner". Jeg tilbrakte hver natt hele natten i så godt som hele sommeren 2007 i de ruinene sammen med samboeren min. Jeg må skuffe dere med at ingenting mystisk skjedde. Det er veldig vakkert der og det er en mystisk stemning der det skal vere visst.

Når jeg var mindre fant jeg et kjerlighetsbrev i et løst hjørne av et gravlokk :) Greide uheldighvis og bade med det i lommen :mozilla_yell:
Jeg har vært der og gått forbi der mange ganger når jeg gikk på vgs ... Yupp gammal søvepaisent :P

SÅ aldri noe men stemningen som ligger over der er helt unik....

LOL var dere i tvara og svømte da eller nedafor i innsjøen????

Trip down memorie lane det her LOL

puma/f
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

puma/f skrev:
Akasha memoria skrev:Jepp! Det er den kirken jeg trodde :D "Holla ruiner". Jeg tilbrakte hver natt hele natten i så godt som hele sommeren 2007 i de ruinene sammen med samboeren min. Jeg må skuffe dere med at ingenting mystisk skjedde. Det er veldig vakkert der og det er en mystisk stemning der det skal vere visst.

Jeg har vært der og gått forbi der mange ganger når jeg gikk på vgs ... Yupp gammal søvepaisent :P

SÅ aldri noe men stemningen som ligger over der er helt unik....

LOL var dere i tvara og svømte da eller nedafor i innsjøen????

Trip down memorie lane det her LOL

puma/f
HAHA!! Søøøøve :D :D :D

Vi badet i en innsjø laaangt inne på bondelandet etter å ha syklet hele dagen... Husker ikke hva det het der..
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Akasha memoria skrev:

Vi badet i en innsjø laaangt inne på bondelandet etter å ha syklet hele dagen... Husker ikke hva det het der..
LOL
ja da veit jeg hvor dere var men ikke pokker om jeg husker hva det heter.... noe som er flaut siden jeg faktisk bodde der i 3 år....

og jadda gammal søve elev.. eller søvepasient. noe som legitimerer bannin og til tilder svart syk humor... eller vi pleier og skylde på det vi som gikk der...

Puma/f
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

puma/f skrev:
Akasha memoria skrev:

LOL
ja da veit jeg hvor dere var men ikke pokker om jeg husker hva det heter.... noe som er flaut siden jeg faktisk bodde der i 3 år....

og jadda gammal søve elev.. eller søvepasient. noe som legitimerer bannin og til tilder svart syk humor... eller vi pleier og skylde på det vi som gikk der...

Puma/f
Alle som går på søve får sin dose mobbing her omkring hihi :D :D
Vi liker å kalle det sløve .. Hvilken linje gikk du på da? Hest sikkert :P
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Akasha memoria skrev:
puma/f skrev:
Akasha memoria skrev:

LOL

Puma/f
jaja men sann! sløving og søvepasient, og vi bærer tittlene med stolthet! lol
En tar ikke sånne ting så tungt mens allmen folka satt og pugga tyske værb satt vi og sløva i stallen og pussa sæletøy, eller ute i skogen og lærte oss og bruke motorsag... noe som etterpå er utsyrtlig morsomt og kødde med storbygutter... Det var gk hest ja og landbruk neste og naturforvalting med 10 helvetestimer norsk i uka siste året.

Ellers blir det en snodig gjeng søvefolk for det blir samla fra hele fylket... så ja vi er en smule sære men vi har ikke bedre vett enn at vi er stolte av det... Veit ikke hvor mye du er inne i søve-snakk men du kan slenge på at jeg på toppen er xslumsøster!

Puma/f
Antall ord: 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

puma/f skrev:
Akasha memoria skrev:
puma/f skrev:
Akasha memoria skrev:

LOL

Puma/f
jaja men sann! sløving og søvepasient, og vi bærer tittlene med stolthet! lol
En tar ikke sånne ting så tungt mens allmen folka satt og pugga tyske værb satt vi og sløva i stallen og pussa sæletøy, eller ute i skogen og lærte oss og bruke motorsag... noe som etterpå er utsyrtlig morsomt og kødde med storbygutter... Det var gk hest ja og landbruk neste og naturforvalting med 10 helvetestimer norsk i uka siste året.

Ellers blir det en snodig gjeng søvefolk for det blir samla fra hele fylket... så ja vi er en smule sære men vi har ikke bedre vett enn at vi er stolte av det... Veit ikke hvor mye du er inne i søve-snakk men du kan slenge på at jeg på toppen er xslumsøster!

Puma/f
Jeg må erlig innrømme at jeg tror det er 10 ganger mer givende og gå på landbruksskole en en kjedlig allmennskole :D
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links