Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ min avdøde katt.-min skytsengel?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 21:42
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: oppe i fjellet, sammen med tusser og troll.^^
min avdøde katt.-min skytsengel?
katten min døde for tre år siden på sommeren. den ble overkjørt, lungene ble sprengt, og den døde selvfølgelig momentant. jeg var utrolig lei meg da hun døde. jeg fikk ikke sove på mange netter, og var nedtrykt flere dager. men etter hvert, har jeg følt nærværet hennes ofte. hun brukte alltid å ligge på hodeputen min på natta, og jeg føler henne veldig ved siden av hodet mitt ofte. jeg ser henne også, men det er bare i et øyeblikk. vennene mine har også sett henne, mest ved siden av meg, på skulderen min, eller i fanget mitt. jeg savner henne veldig. når hun er her føles energien hennes så ekte,som om jeg kan ta på henne.. jeg blir alltid glad i hennes nærvær. jeg har fortsatt halsbåndet hennes, og hver gang jeg tar på det, blir jeg fylt med varme og glede. er hun skytsengelen min?
Antall ord: 162
I'm nobodys fool..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Ja det skulle vel ikke være noen tvil om det. Katten var nok utrolig glad i deg, og du i den. Så nå har dere skapt et evig bånd mellom dere :mozilla_smile:
Antall ord: 35
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 17:17
- 16
- Kjønn (valgfri): grei mann :-)
- Lokalisering: Saltrød
:-)
det hørtes veldig bra ut, at katten din kommer tilbake til deg som en "ånd" den vil nok si at den var veldig glad i deg da den levde og at du var glad i den. Er nok et evig varende bånd mellom dere 2 nå
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Du har investert din kjærlige omsorg i denne katten.
Dyr som lever vilt, er mest knyttet til sine gruppesjeler. Og går tilbake til opprinnelsen når de dør. Men dyr som vi elsker og lever nært med, går inn i vår sjels energi. Og når de dør, vil de avhengig av hva vi velger og har behov for, være nær, inne i oss.
I kjærlighet har du skapt en som følger med deg. En del av deg, og pusekatten. Og så lenge du har behov for dens nærhet, vil den være der.
Men dette er nok strengt tatt ikke det samme som en skytsengel. En pusekatt kan ikke ta den oppgaven. Det finnes engler og nære sjeler også. Men det er katten du har hatt en forhold til, og elsker. Så skyttsengelen kan nok komme igjennom en katt også, fordi det er det du tar imot.
Dyr som lever vilt, er mest knyttet til sine gruppesjeler. Og går tilbake til opprinnelsen når de dør. Men dyr som vi elsker og lever nært med, går inn i vår sjels energi. Og når de dør, vil de avhengig av hva vi velger og har behov for, være nær, inne i oss.
I kjærlighet har du skapt en som følger med deg. En del av deg, og pusekatten. Og så lenge du har behov for dens nærhet, vil den være der.
Men dette er nok strengt tatt ikke det samme som en skytsengel. En pusekatt kan ikke ta den oppgaven. Det finnes engler og nære sjeler også. Men det er katten du har hatt en forhold til, og elsker. Så skyttsengelen kan nok komme igjennom en katt også, fordi det er det du tar imot.
Antall ord: 161
I choose the easy button.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det var veldig godt å lese, Shania! For vi føler enda at gamlehunden vår "er med oss" på så mange måter!
Igjen vakkert skrevet, takk!
Igjen vakkert skrevet, takk!
Antall ord: 27
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2007 07:46
- 17
- Lokalisering: Sør trøndelag
Interessant.Shania skrev:Du har investert din kjærlige omsorg i denne katten.
Antall ord: 164
Bate er her
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2006 09:42
- 18
- Lokalisering: Mysen
Jeg mistet selv katten min tidligere i år, var syk.
Da hun fikk sprøyte hos dyrlegen så hvisket jeg i øret hennes: "du vet hvor du bor, når
du dør så kommer du hjem!" Glad i deg, kjære Katinka.
Den samme dagen, da jeg kom hjem hørte jeg mjauing på kjøkkenet;)
Etter det har jeg både hørt henne + sett skygger av og til.
Det samme har barna mine også.....
Da hun fikk sprøyte hos dyrlegen så hvisket jeg i øret hennes: "du vet hvor du bor, når
du dør så kommer du hjem!" Glad i deg, kjære Katinka.
Den samme dagen, da jeg kom hjem hørte jeg mjauing på kjøkkenet;)
Etter det har jeg både hørt henne + sett skygger av og til.
Det samme har barna mine også.....
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 21:42
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: oppe i fjellet, sammen med tusser og troll.^^
Tusen takk for svar alle sammen! ;D fikk tårer i øynene. Tusen takk.
Antall ord: 14
I'm nobodys fool..
Hide post links |