Heisann
Bodde tidligere i et hus i fra 1963.Bodde rett over en kirkegård.
Skjedde en del ting der når jeg bodde der.Hørte blandt annet veldig ofte barneskrik om natten(hadde kunn en eldre dame som nabo,ingen barn der)skjedde opp til flere ganger..min samboer hørte det aldri.
Har bestandig hatt en følese av å ikke være alene der.Har hadd en dame utfor huset som har skreket hjerterått.Å følelse av en mann som har overvåket meg..
Har til tider trodd jeg har vært gal..siden ingen andre har merket noe til det.Å samboeren min tror meg ikke.Har bestandig hadd lyst få en synsk person til å finne ut mere om hva dette kunne være..men bor ikke i huset lenger..desverre.hadde vært spennende vite hvem som var der.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset med det rare i
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mar 2008 00:54
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Re: Huset med det rare i
Synd at samboeren din ikke tror deg. Men jeg tror deg absolutt når jeg leser din historie... Jeg har hørt at du ikke vil oppleve mer enn du er klar for, mange klarsynte sier også dette. Men du er vel som flere av oss andre inne her, åpne for den andre siden og derfor opplever vi slike ting.
Tvil aldri på det du opplever, for det er like reelt for deg, som for de som hevder at det ikke fins slike ting. Så jeg vil bare ønske deg lykke til og tvil ikke på det du opplever. "Du ser og hører bare litt bedre enn din samboer." Husk også at kvinner er litt mer mottakelig for det paranormale, dette er bevist, men jeg husker ikke hvor jeg har lest det.
Tvil aldri på det du opplever, for det er like reelt for deg, som for de som hevder at det ikke fins slike ting. Så jeg vil bare ønske deg lykke til og tvil ikke på det du opplever. "Du ser og hører bare litt bedre enn din samboer." Husk også at kvinner er litt mer mottakelig for det paranormale, dette er bevist, men jeg husker ikke hvor jeg har lest det.
Antall ord: 133
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |