Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhar aldri vært skadet.?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

mats106
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 16 Mar 2008 00:22
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Enebakk

har aldri vært skadet.?

Innlegg av mats106 »

:mozilla_oops: jeg vet ikke hva det er men det er som at noen passer på meg hele tiden jeg er ikke kristen eller noe men jeg har alderi,Fått noen skader eller noen sykdommer..?hva kan det komme av? :mozilla_sealed: noen ganger så er det som at jeg vet så jævelig aT JEG SKAL SKADE MEG MEN JEG GJØR DET BARE IKKE? :mozilla_yell: kan noen pleas forklare hvorfor er jeg bare overtroisk eller kan det være ne grunn til at jeg ikke har vært syk eller skadet meg noen gang det er litt rart siden min far har hjerte feil og bare 20% av hjerte som fungere mamma har ledjikt og beinskjørhet. hvorfor er det ikke noe med meg pleas kommenter denne jeg begyner å gå av skaftet....
Antall ord: 130
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Det var da også noe å klage på... Har du sett for mye på filmen "Unbreakable"?

Vær nå glad så lenge du er frisk og finn for all del ikke på noen stunt for å teste om du blir skadet!
Antall ord: 39
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Har heller aldri brekt noe eller hatt noen sykdomer, og det er det mange jeg kjenner som ikke har..
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links