Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoe ved siden av . Hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Adele08
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Mar 2008 13:33
16

Noe ved siden av . Hjelper?

Innlegg av Adele08 »

Jeg satt istad å leste igjennom masse om hjelpere. Så jeg begynte å tenke på at jeg kanskje ville få kontakt med min. Eneste som skjedde var at jeg kjente et kaldt gufs, en liten stund før det gikk over. Så jeg tenkte på å gi opp, det var vel fantasien min som spilte meg et puss . Så satte jeg meg i stolen å leste vidre, sånn helt tilfeldig sto det en mann? ved siden av som forsvant like fort som han kom. Jeg ble skremt, måtte få igjen pusten for å tenke klart.
Var dette en hjelper, eller noe annet?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Hmmm...kanksje fantasien din? At du blei så oppslukt der og da at du rett og slett blei litt oppspilt?
Kunne du forklart noe mere detaljert da?
Antall ord: 27
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Re: Noe ved siden av . Hjelper?

Innlegg av izabel »

Adele08 skrev:Jeg satt istad å leste igjennom masse om hjelpere. Så jeg begynte å tenke på at jeg kanskje ville få kontakt med min. Eneste som skjedde var at jeg kjente et kaldt gufs, en liten stund før det gikk over. Så jeg tenkte på å gi opp, det var vel fantasien min som spilte meg et puss . Så satte jeg meg i stolen å leste vidre, sånn helt tilfeldig sto det en mann? ved siden av som forsvant like fort som han kom. Jeg ble skremt, måtte få igjen pusten for å tenke klart.
Var dette en hjelper, eller noe annet?
Jeg opplevde også dette en gang jeg satt på do. Plutselig ser jeg en mørk skikkelse ved min høyre side. Han forsvant like fort som han kom. Jeg ble også skremt.
Jeg tror du så hjelperen din. De kan lese tankene våres. Siden du leste om hjelpere, ville han fortelle deg at du hadde en :mozilla_smile:
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Adele08
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Mar 2008 13:33
16

Re: Noe ved siden av . Hjelper?

Innlegg av Adele08 »

izabel skrev:
Adele08 skrev:Jeg satt istad å leste igjennom masse om hjelpere. Så jeg begynte å tenke på at jeg kanskje ville få kontakt med min. Eneste som skjedde var at jeg kjente et kaldt gufs, en liten stund før det gikk over. Så jeg tenkte på å gi opp, det var vel fantasien min som spilte meg et puss . Så satte jeg meg i stolen å leste vidre, sånn helt tilfeldig sto det en mann? ved siden av som forsvant like fort som han kom. Jeg ble skremt, måtte få igjen pusten for å tenke klart.
Var dette en hjelper, eller noe annet?
Jeg opplevde også dette en gang jeg satt på do. Plutselig ser jeg en mørk skikkelse ved min høyre side. Han forsvant like fort som han kom. Jeg ble også skremt.
Jeg tror du så hjelperen din. De kan lese tankene våres. Siden du leste om hjelpere, ville han fortelle deg at du hadde en :mozilla_smile:

Så bra jeg ikke er den eneste:) Egentlig så var jeg litt redd for at jeg hadde blitt rivende gal. Det var litt rart egentlig, fordi han stod utenfor vinduet mitt ! Er det en måte jeg kan kommunisere med han ?
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Re: Noe ved siden av . Hjelper?

Innlegg av izabel »

Adele08 skrev:
izabel skrev:
Adele08 skrev:Jeg satt istad å leste igjennom masse om hjelpere. Så jeg begynte å tenke på at jeg kanskje ville få kontakt med min. Eneste som skjedde var at jeg kjente et kaldt gufs, en liten stund før det gikk over. Så jeg tenkte på å gi opp, det var vel fantasien min som spilte meg et puss . Så satte jeg meg i stolen å leste vidre, sånn helt tilfeldig sto det en mann? ved siden av som forsvant like fort som han kom. Jeg ble skremt, måtte få igjen pusten for å tenke klart.
Var dette en hjelper, eller noe annet?
Jeg opplevde også dette en gang jeg satt på do. Plutselig ser jeg en mørk skikkelse ved min høyre side. Han forsvant like fort som han kom. Jeg ble også skremt.
Jeg tror du så hjelperen din. De kan lese tankene våres. Siden du leste om hjelpere, ville han fortelle deg at du hadde en :mozilla_smile:
Så du han tydelig? det gjør ikke jeg, jeg hører dem. Du kan prøve meditasjon. Jeg har en guidet meditasjon med Iris Hall som er veldig fin. Jeg skal fortelle deg hva du skal gjøre. Sender deg en pm

Så bra jeg ikke er den eneste:) Egentlig så var jeg litt redd for at jeg hadde blitt rivende gal. Det var litt rart egentlig, fordi han stod utenfor vinduet mitt ! Er det en måte jeg kan kommunisere med han ?
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links