Som overskriften min sier så lurer jeg på om hjelperne mine kan skifte form, til feks dyr eller er det da en annen hjelper?
Jeg får følelsen av at det er den samme personen bare i forskjellig form, kan det stemme?
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Kan hjelperne skifte form?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2008 20:01
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestlandet
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
For meg virker det litt feil at de kan skifte til feks dyr..
Man ser jo som regel ikke, men bare merker hjelpern sin som en energi du har rundt deg, og noen kjenner igjen auraen til hjelpern sin (si du kjenner igjen energien til tante olga da om du stod henne nær og hun kanskje er der for å hjelpe deg og veilede deg).
Så jeg ville tolke at hvis du kjenner forandringer i energi og tilstedeværelse er det trolig en eller flere ånder der i tillegg til hjelpern din!
Man ser jo som regel ikke, men bare merker hjelpern sin som en energi du har rundt deg, og noen kjenner igjen auraen til hjelpern sin (si du kjenner igjen energien til tante olga da om du stod henne nær og hun kanskje er der for å hjelpe deg og veilede deg).
Så jeg ville tolke at hvis du kjenner forandringer i energi og tilstedeværelse er det trolig en eller flere ånder der i tillegg til hjelpern din!
Antall ord: 92
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1723 ganger
- Kjønn:
Hjelperen er der i form av energi - noe man ikke ser uten videre.
Denne energien KAN påvirke både mennesker og dyr, så om et dyr oppfører seg unormalt, KAN det være en hjelper som påvirker det.
Men ; vær obs på at det kan være masse andre årsaker til at dyret oppfører seg unormalt ( sykdom, -har blitt vant til mennekser, osv ).
Dersom det er en hjelper som påvirker et dyr, så vil det vere denne hjelperens energi som er årsak, og følelsen hos "motparten" vil da bli den samme - om du i det heletatt kan kjenne at det er noe der.
En hjelper er energi - og kan ta en hvilket som helst for om det trengs. men det er enklere å påvirke noe som allerede er der....
tror jeg ;-)
mvh Asbjørn
Denne energien KAN påvirke både mennesker og dyr, så om et dyr oppfører seg unormalt, KAN det være en hjelper som påvirker det.
Men ; vær obs på at det kan være masse andre årsaker til at dyret oppfører seg unormalt ( sykdom, -har blitt vant til mennekser, osv ).
Dersom det er en hjelper som påvirker et dyr, så vil det vere denne hjelperens energi som er årsak, og følelsen hos "motparten" vil da bli den samme - om du i det heletatt kan kjenne at det er noe der.
En hjelper er energi - og kan ta en hvilket som helst for om det trengs. men det er enklere å påvirke noe som allerede er der....
tror jeg ;-)
mvh Asbjørn
Antall ord: 141
Hide post links |
Re: Kan hjelperne skifte form?
Har aldrig hørt om hjelpere som skifter form, men de kan skifte klær. Du har sikkert noen kraftdyr rundt deg.Enya skrev:Som overskriften min sier så lurer jeg på om hjelperne mine kan skifte form, til feks dyr eller er det da en annen hjelper?
Jeg får følelsen av at det er den samme personen bare i forskjellig form, kan det stemme?
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Så klart kan en hjelper skifte form.
De er energi. En energi kan ta den
formen den vil eller som er nyttig
for deg.
Min bestemor kan like gjerne vise seg
som din bestemor.
De er energi. En energi kan ta den
formen den vil eller som er nyttig
for deg.
Min bestemor kan like gjerne vise seg
som din bestemor.
Antall ord: 34
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
Hjelpere
Hjelpere kan så klart ikke skifte form. Spiriter forandrer ikke personlighet. Min far kan ikke vise seg som faren til venninda mi.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Hjelpere
Hvorfor ikke det?izabel skrev:Hjelpere kan så klart ikke skifte form. Spiriter forandrer ikke personlighet. Min far kan ikke vise seg som faren til venninda mi.
Om du studerer dette temaet litt mer
enn å mene noe forde du liker at svaret
er nei så vil du nok oppdage at det å skifte
"ham" er like lett som det er for oss å tenke.
Antall ord: 62
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
spirit
Da skal jeg spørre kursleder :mozilla_smile:
Antall ord: 8