Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHar jeg en hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

BloodyKid
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 28 Jul 2007 16:07
17

Har jeg en hjelper?

Innlegg av BloodyKid »

Har alle hjelpere?
Jeg har vært ganske uheldig i livet mitt, det har vært ganske jævlig faktisk. Jeg kan umulig ha en hjelper, jeg? Jeg tror ikke jeg fortjener det.
Men jeg vet jo ganske lite om engler, skytsengler og sånn.
Kan noen fortelle meg litt mer om dette?
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Du har nok en hjelper,kanskje flere også.De er der å hjelper til så du orker å fortsette selv om det skjer vanskelige ting.Og visst fortjener du en hjelper,alle har gjort gode tin gi livet sitt og fortjener å få gode ting tilbake :D
Antall ord: 43
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
welcome
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 17 Okt 2006 16:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Alle har hjelpere

Innlegg av welcome »

Hei du. ALLE har hjelpere, selv om du føler at livet er utrolig urettferdig og forferdelig. Hjelperne dine, guidene er rundt deg med lys og kjærlighet til deg og de følger med hva du gjør i ditt jordiske liv. Så kan du spørre, hvorfor griper de ikke inn når du har det som verst? De gjør det ikke, for du er på jorden for å gå gjennom læringsprosesser. Dette er læring som du må gjennom, selv om det er hardt, grusomt til tider. Så er det din "fri vilje" som avgjør om du har "lært noe" eller ikke. Guiden din er med deg også, som også skal lære hvordan DU takler prosessene du skal gjennom. Vet ikke om dette var til hjelp, men ønsker deg og alle alt godt. =)
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links