Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hmmm???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 09:01
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hmmm???
Hmmm, dette er litt freaky, ihvertfall for meg. Vet ikke helt selv hva jeg skal tro, men noe er det jo. For 11 år siden, ble jeg med min beste venninne på campingtur til Hurdal. Der lå vi på en liten Campingplass ved et vann. Vi var 13 og 14 år gamle, og vi hadde det mye morro. Tre dager før vi skulle dra hjem, skulle vi dra å handle litt. Mens vi sitter der i bilen og skravler og tuller, Kjenner jeg plutselig at jeg blir enormt rastløs, og bevisst på at noe skjer. Fikk en enorm trang til å se på klokka mi, og det den viste var 11.43. Dette klokkeslettet har satt seg fast i hodet mitt. Jeg tenkte veldig ofte på hva det kunne bety. Da vi dro hjem tre dager etter, ringte jeg til mamma for å si at jeg skulle være over hos min venninne en natt til før jeg aktet meg hjem. Da jeg snakker med mamma forteller hun at min Oldemor døde tre dager før. Det første som poppet opp i hodet var kl.slettet: 11.43. Jeg spurte selvfølgelig om hun visste tidspunktet for dødsfallet, men det gjorde hun ikke. Da jeg kom hjem dro jeg til mormor for å kondolere. Mens jeg sitter der, spør jeg henne om tidspunktet når oldemor døde, og det var(tro det eller ei) : kl.11.43. Jeg kjente jeg fikk frysninger på hele ryggen, og dro hjem. Ca. ett år etter dette, fikk mamma en gyngestol etter min Oldemor. Men det rare var at samme dag vi fikk stolen skjedde noe merkelig. Det var kvelden, og mamma og hennes samboer var allerede gått til sengs. Jeg fantes ikke trøtt, og var derfor oppe for å se litt på tv. Mens jeg sitter der og ser på en ganske morsom komedie, ser jeg plutselig ett eller annet som står i døra. På denne tiden var jeg livredd for alt som hadde med overnaturlige ting å gjøre. Men utrolig nok ble jeg rolig. Det var min Oldemor som sto der i døra. Etter ca.3-4 sekunder ble hun borte igjen, men jeg syns jeg så at hun forsøkte å si noe.
Dette er en historie jeg ikke har fortalt noen før nå, ettersom jeg ikke helt visste om jeg trodde det selv eller om jeg så og merket det som skjedde.
Noen som har noen synspunkter på dette?
Det eneste er at uansett hvor sykt det høres ut, er det allikevel det jeg har opplevd...
Hilsen tinusen_83
Dette er en historie jeg ikke har fortalt noen før nå, ettersom jeg ikke helt visste om jeg trodde det selv eller om jeg så og merket det som skjedde.
Noen som har noen synspunkter på dette?
Det eneste er at uansett hvor sykt det høres ut, er det allikevel det jeg har opplevd...
Hilsen tinusen_83
Antall ord: 438
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2007 21:33
- 16
- Lokalisering: ....
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Høres hyggelig ut å ha en oldemor rundt seg=)
Antall ord: 9
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2007 10:17
- 17
- Lokalisering: Bergen
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2008 22:50
- 16
Dette høres ikke sykt ut i det hele tatt. Du er helt normal. Kanskje du har evner du kan vidreutvikle?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
holder med kakkla jeg... du er ikke a lene om noe sånt
Antall ord: 13
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Re: Hmmm???
Det er mange ting som ikke er tilfeldig her i livet.
Men uansett må det da være hyggelig at hun kommer innom og hilser på
:mozilla_smile:
Men uansett må det da være hyggelig at hun kommer innom og hilser på
:mozilla_smile:
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Sånne berettninger er veldig vanlige.
De varierer litt i detaljer og er ikke kjempedramatiske akkurat.
Men, legger vi sammen allt vi hører stadig om denne type historier, så danner det seg ett bilde som er svært innteressant.
De varierer litt i detaljer og er ikke kjempedramatiske akkurat.
Men, legger vi sammen allt vi hører stadig om denne type historier, så danner det seg ett bilde som er svært innteressant.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
det er sant metodisten.... det blir et bilde av sånt -tenke-
Antall ord: 12
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Kakkla skrev:Dette høres ikke sykt ut i det hele tatt. Du er helt normal. Kanskje du har evner du kan vidreutvikle?
Hmm, ja kanskje det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal vidreutvikle det. Om man drar på kurs for å lære sånt, eller lærer å meditere??? Jeg har ikke peil på sånne ting, men det hadde jo vært interessant å prøve noe, og se om jeg er mottagelig for sånne type overnaturlige ting. Vet jo at mamma er sanndrømt, og det syns jeg er litt creepy til tider. Hun har fått streng beskjed om å ikke si noe til meg om hun drømmer ett eller annet om meg. Vil heller ta det som det kommer. Men men, jeg har etter denne episoden fått mer respekt for det man kan kalle det overnaturlige, og har begynt å studere litt om dette som hobby. Kunne godt tenkt meg å prøve å dra på "Spøkelsesjakt" en gang, for å se om jeg får noe ut av det. Hadde vært tøft...
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2008 15:16
- 16
- Lokalisering: drammen
Så heldig du er!!! Jeg opplevde å se min beskytter for noen år siden...er ikke mange forunt å oppleve det. Send et stort takk til din mormor og vær glad for at hun passer på deg :mozilla_smile:
Antall ord: 38
DIVA
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
divaandrea skrev:Så heldig du er!!! Jeg opplevde å se min beskytter for noen år siden...er ikke mange forunt å oppleve det. Send et stort takk til din mormor og vær glad for at hun passer på deg :mozilla_smile:
Nå var det min Oldemor jeg så, min mormor lever enda, men takk for det
Antall ord: 55
Jeg vet at jeg skal bli et spøkelse når jeg blir stor
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
Re: Hmmm???
Det er mangen som opplever slike ting, men det som slår meg litt er tenk om kl din gikk 5 minutter for seint, da ville jo dette ikke vert korekt. Men du ville nok har sett dette i sammenheng likavell pga. av den konrete hendelsen. POENGET mitt er tenk på alle gangene vi opplever merkelige ting som vi ikke finner svar på, det kan jo vere paranormale signaler det også ?tinusen_83 skrev:Hmmm, dette er litt freaky, ihvertfall for meg.Fikk en enorm trang til å se på klokka mi, og det den viste var 11.43. Dette klokkeslettet har satt seg fast i hodet mitt. Jeg tenkte veldig ofte på hva det kunne bety. Da vi dro hjem tre dager etter, ringte jeg til mamma for å si at jeg skulle være over hos min venninne en natt til før jeg aktet meg hjem. Da jeg snakker med mamma forteller hun at min Oldemor døde tre dager før. Det første som poppet opp i hodet var kl.slettet: 11.43. Jeg spurte selvfølgelig om hun visste tidspunktet for dødsfallet, men det gjorde hun ikke. Da jeg kom hjem dro jeg til mormor for å kondolere. Mens jeg sitter der, spør jeg henne om tidspunktet når oldemor døde, og det var(tro det eller ei) : kl.11.43. Jeg kjente jeg fikk frysninger på hele ryggen, og dro hjem. Ca. ett år etter dette, fikk mamma en gyngestol etter min Oldemor. Men det rare var at samme dag Det eneste er at uansett hvor sykt det høres ut, er det allikevel det jeg har opplevd...
Hilsen tinusen_83
Antall ord: 278
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ååh, dette var en fin historie, jeg fikk faktisk gåsehud på et punkt :]
Dette viser vel bare hvilke bånd du hadde til oldemoren din, og det at hun ikke skremte deg da hun plutselig sto i døra, det er jo helt nydelig. Ble glad av dette, jeg :mozilla_smile:
Dette viser vel bare hvilke bånd du hadde til oldemoren din, og det at hun ikke skremte deg da hun plutselig sto i døra, det er jo helt nydelig. Ble glad av dette, jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Du er ikke uvanlig, har faktisk flere venner som merker når familien er på vei bort. Det er ikke så hyggelig, men man lærer seg og leve med det.
Antall ord: 31
Jeg er alt og jeg er ingenting. Kommer ann på øyet som ser c",)
Hide post links |