Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerPrøver kommunisere med hjelper, men ...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Floff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Prøver kommunisere med hjelper, men ...

Innlegg av Floff »

Jeg har prøvd å kommunisere med hjelperen min en liten stund nå, men jeg er like langt som før.. ingen resultater...
Men det er alltid noe som skjer, spesielt om kvelden...

Det er som om noe(n) prøver å komme inni meg, og da lurer jeg på om hjelperen prøver å gjøre noe med meg så jeg kanskje kan kommunisere med han/hun eller at han/hun prøver å komme inni meg? Dessuten tror jeg at jeg har en del blokkeringen enda, for når jeg lar den prøve så går det ikke, stopper på en måte rett utafor føler jeg, selv om jeg prøver å være helt åpen.
Noen som har en formening, eller vet hva det kanskje er?
Jeg driver med Reiki og har reiki 2.

Takk :)
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

finnes ingen hjelper. eneste personen som kan hjelpe deg er deg selv.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Ingen som kan svare?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

jeg svarte, men du ignoererte det.

hvorfor?

fordi du ikke likte det jeg sa?

så nå skal du vente helt til noen skriver det du vil høre?

hva er vitsen da?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Har du prøvd å tone deg inn på denne energien og kjennt/spurt hva det er for noe?burde kunne få ett svar på det=) kanskje det er forskjellige helbredende energier du tar til deg siden du driver med reiki?Kan godt være at hjelperene dine som healer deg eller noe slikt.Håper du finner ut av det=)En grei metode er ihvartfall å konsentrere seg på energien og spørre den direkte hva den gjør og hvor den kommer fra
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

wtfbbq skrev:jeg svarte, men du ignoererte det.

hvorfor?

fordi du ikke likte det jeg sa?

så nå skal du vente helt til noen skriver det du vil høre?

hva er vitsen da?
Virker som om du henger kun på Paranormal for å være negativ, og ikke være positiv, du ser ikke ut til å tro på det paranormale i det hele tatt, det var min mening til deg.
open_palm skrev:Har du prøvd å tone deg inn på denne energien og kjennt/spurt hva det er for noe?burde kunne få ett svar på det=) kanskje det er forskjellige helbredende energier du tar til deg siden du driver med reiki?Kan godt være at hjelperene dine som healer deg eller noe slikt.Håper du finner ut av det=)En grei metode er ihvartfall å konsentrere seg på energien og spørre den direkte hva den gjør og hvor den kommer fra
Det skal jeg prøve på, tusen takk for hjelpen :)
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Floff skrev:
wtfbbq skrev:jeg svarte, men du ignoererte det.

hvorfor?

fordi du ikke likte det jeg sa?

så nå skal du vente helt til noen skriver det du vil høre?

hva er vitsen da?
Virker som om du henger kun på Paranormal for å være negativ, og ikke være positiv, du ser ikke ut til å tro på det paranormale i det hele tatt, det var min mening til deg.
open_palm skrev:Har du prøvd å tone deg inn på denne energien og kjennt/spurt hva det er for noe?burde kunne få ett svar på det=) kanskje det er forskjellige helbredende energier du tar til deg siden du driver med reiki?Kan godt være at hjelperene dine som healer deg eller noe slikt.Håper du finner ut av det=)En grei metode er ihvartfall å konsentrere seg på energien og spørre den direkte hva den gjør og hvor den kommer fra
Det skal jeg prøve på, tusen takk for hjelpen :)
Hehe det var deg ja=)så ikke det først jeg..lykke til a!!
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stardia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Sep 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

hjelpere

Innlegg av Stardia »

Det du kan prøver er å bare si rett ut i luften at du vil ha kontakt med dine hjelpere/guider eller spørre om foreks ett problem som du trenger hjelp til..si at dei skal ta kontakt med deg i drømme..så tror jeg at du vil få svar..men det kan gå en stund.Og kanskje det ikke er det svaret du forventer.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links