Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerlys i mørket

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

leer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 21 Jan 2008 20:49
16

lys i mørket

Innlegg av leer »

hei. vil fortelle noe som hendte like etter at min mor døde.
jeg lå sengen gråt og raste og var ikke i nærheten av å klare å sove.
plutselig begynte lysrøret over senga å lyse, først bare litt men etter hvert lyste det opp rommet såpass at jeg klarte å se godt i rommet, jeg ble helt rolig og klarte etter hvert å sovne. dette skjedde to netter.
tenkte om det kunne være min mor som ville roe meg og si at hun fortsatt er rundt oss?
hva tror dere?
Antall ord: 92
leer
gjest

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Ikke så usannsynlig. Men den gode følsen du har ved å tro det var din mor holder vettu :)
Antall ord: 18
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Du kjenner din mor, og at hun gjerne vil at du skal føle deg trygg og ha det godt, vil jo enhver mor. Ta imot det i ditt eget hjerte, som den oppmuntringen det er. Du er aldri alene.
Hun vil nok gjerne oppmuntre deg med at hun har det bra også. Og at det er viktig når tiden er inne til å slippe henne videre. Mange blir, fordi de som står igjen finner det vanskelig å fortsette selv.
Masse klemmer. Jeg mistet selv min mor i 2001. Og etter det flere andre som presenterte min barndom og historie.
Pust inn og ta i mot oppmuntringen, de gode minnene og det som har vært. Og våg å puste ut for den tiden som kommer.
Antall ord: 126
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !