Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jan 2008 23:28
- 16
Det spøker
Noen fler her som følger med på "Det spøker" på Fem? Synes episoden på Torsdag var en av de beste, var virkelig ekkelt når de hørte det stønnet i tunellen. Mediumet deres er jo helt konge, klart et mye bedre program en "åndenes makt"
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Ja, jeg ser programmet innimellom, men syns at det kan bli for tilgjort noen ganger. De hyler og skriker og får helt klart en reaksjon når de er der, men det kan like gjerne være deres egen fantasi. Jeg syns dramatikken tar overhånd om du skjønner.
Jeg syns ikke at det programmet tar lurven fra Åndenes Makt - heller tvert om.
Antall ord: 65
*** OOO***
Hide post links |
Re: Det spøker
Syns de overdriver. Tror ikke helt på dem.nifse skrev:Noen fler her som følger med på "Det spøker" på Fem? Synes episoden på Torsdag var en av de beste, var virkelig ekkelt når de hørte det stønnet i tunellen. Mediumet deres er jo helt konge, klart et mye bedre program en "åndenes makt"
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jan 2008 23:28
- 16
næh de har blitt mye modigere nå, i dag fikk vi jo oppleve bøker som ble kastet på dem, besettelser osv. uten at det ble hyling og skrik. God underholdningBrenda skrev:Ja, jeg ser programmet innimellom, men syns at det kan bli for tilgjort noen ganger. De hyler og skriker og får helt klart en reaksjon når de er der, men det kan like gjerne være deres egen fantasi. Jeg syns dramatikken tar overhånd om du skjønner.
Antall ord: 99
Hide post links |