Hmm.. Hvor skal jeg starte? Hehe.. Kommer jo til å legge ut noen av opplevelsene med jevne mellomrom Men denne er vel det sykeste jeg har opplevd!
Er et sted i moss som heter værner kloster.. Og rett ved værner så ligger antmann's grava der familien til Sibbern ligger. Går så mye historeier der oppe.. Kan nevne noen: 3 munker som går der, hvis du ser han i midten i ansiktet når han tar av seg hetta så ser du deg selv død. En liten pike som sitter i veikanten. Pikesko som går over veien, hvis du ser de skal du ikke gå eller kjøre over der skoa gikk. Haikeren, den brente kvinnen i treet, de hvite hestene på åkeren, den hvite dame, sibbern som går igjen, familien som går igjen (opplevd) osv..
Vi var en gjeng som sku dit engang.. Til grava. Vi var 11 stykk og en sjåfør, så det ble til at han kjørte noen opp først for å hente resten etterpå. Jeg var da 16 år (4 år siden).. Da vi endelig kom til grava så var det bare jeg og 2 andre som turde å gå inn gjennom gjerdet. I innhegningen er det grava, et stort eiketre og store steiner rundt en liten "topp". Jeg klatret opp på toppen, og da jeg gikk oppå den så kom det en hul lyd.. Så jeg tenkte kanskje det hadde stått et lite uthus der eller noe og at det var en kjeller der. Da så jeg sjåføren fikk panikk og begynte å løpe. For at han ikke sku kjøre fra oss så løp jeg etter han og fikk stoppet han, men han ville ikke si hva det var som hadde skremt han. Noen av jentene begynte å bli kjempe redde, så vi bestemte oss for å ta kursen hjem. Når man skal gå til bilen så må man gå gjennom en sti i skogen. Da vi gikk nedover så begynte jeg å høre barnelatter. Tenkte at nå hadde jeg psyket meg opp og at jeg ikke sku si noe til de andre jentene.. Etter noen minutter sier lillesøstra til venninnen min at hun hører barn. Da fikk jeg hetta og ville hjem..
Det gikk vel et år eller noe, og vi sku ha et valgfritt prosjekt på skolen. Jeg og to andre venninner (hu ene var med på turen). Vi valgte å ha prosjekt om værner kloster og området rundt. Jeg ringte bonden som bor i værner kloster og avtalte et intervjue. Dagen kom og jeg dro opp. Han sa han ikke trudde på noe av det, men at kona ikke likte å være i hagen. Hun følte noen så på hu. Bestemoren hans hadde sagt det var ånder der, men kun gode ånder, Jeg kom til spørsmålet om "uthuset". Husker det som det var igår.. Jeg: Er det et gammelt uthus der? For når jeg hopper på bakken der så kommer det en hul lyd. Bonden svarte med: Uthus? (lo) Nei jenta mi, da har du stått og hoppet på 8 barnegraver..
Dette kan være svaret på barnestemmene vi hørte..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sykeste jeg noen gang har opplevd!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2007 12:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Har ikke dette vært skrevet før her? I denne tråden:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=14812
Hvorfor gjenta historien?
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=14812
Hvorfor gjenta historien?
Antall ord: 26
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
for den var inni en link fra før, men på et annet emne
Antall ord: 14
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Likevel litt unødvendig å gjenta historien ordrett...mistress skrev:for den var inni en link fra før, men på et annet emne
Antall ord: 23
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
må le litt av folk på denne siden.. skal kritisere alt.. hehe.. men alle skal få ha sine egne meninger
Antall ord: 20
Hide post links |
Ja....men husk...ikke la kritikken gå innpå deg. Så lenge...det ikke er gode grunner for den kritikken.
Jeg antar at denne siden er sånn som alle andre "samfunn" og samfunn, en melting pot
Og da må man vel ikke bare regne med, men også finne seg i at ikke alle er enig med dine meninger og synspunkter. Sånn er det for oss alle
Jeg antar at denne siden er sånn som alle andre "samfunn" og samfunn, en melting pot
Og da må man vel ikke bare regne med, men også finne seg i at ikke alle er enig med dine meninger og synspunkter. Sånn er det for oss alle
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16