Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelperen(e) min(e)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

meih
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 16 Jan 2008 18:55
16

Hjelperen(e) min(e)

Innlegg av meih »

Jeg er ikke helt sikker på hva hjelpere eller engler er/gjør.. men jeg vil gjerne finne ut hvem min(e) er! Jeg er ganske så sikker på at min avdøde bestemor er en av dem.
Grunnen til det er at jeg kan be henne om hjelp, og hun hjelper meg! Altså, det jeg gjør er å krysse finger (føler at jeg får bedre lykke av det)og "ber" inni meg til bestemor om at hun må gjøre så det og det ikke skjer... jeg gjør ikke dette så veldig ofte, føler at jeg ikke kan mase for mye på henne! men de gangene jeg gjør det, så blir det sånn som jeg vil og har håpet på!

Men spørsmålet mitt er, hvordan finner jeg de andre hjelperne/englene "mine"? hvis jeg har flere da... Og hva kan jeg gjøre for å få kontakt med dem, og eventuelt se dem??

vær så snill å svar!
Antall ord: 167
Meih**

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Du kan ta kontakt med en seriøs klarsynt. Om du besøker Alternativmessene som er rundt omkring i Norge så snakk med noen der, eller søk på nettet. Du må huske på at avdøde kommer når DE vil, ikke når DU vil. De kommer om de er klare, og om du er klar. Men du skal være trygg på at din bestemor nok er med deg uansett, selvom hun ikke er hjelperen din. :mozilla_smile: Og det er nok en betryggende tanke å vertfall å tro det. Hold på tanken, tankens makt er stor!
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links