Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVil gjerne ha kontakt med en død venn

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Vil gjerne ha kontakt med en død venn

Innlegg av Nature »

Jeg ønsker veldig å kunne finne en måte å kommunisere med en venn av meg, som døde for to år siden.. Jeg har prøvd å snakke til ham, og meditere (jeg er ikke så flink til det der, jeg har det med å sovne, men så har jeg iallefall prøvd) :)

Jeg håper på at kanskje noen her har fine tips og råd på veien, som kanskje kan gjøre det lettere.. Kanskje også noen som har prøvd dette selv:) Dette er jo uansett en fin tråd føler jeg.. Kanskje flere her inne som ønsker kontakt med nære mennesker som har gått inn i lyset..

Kanskje denne tråden kan hjelpe andre med de samme spørsmålene:)

Ønsker dere alle en fin natt:)
Antall ord: 130
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Aron

Innlegg av Aron »

Min erfaring er at man kan få mye ut av et besøk på kirkegården, på din venns grav. Det blir kanskje ikke slik at du hører hans stemme eller får se noe, men etter en stund vil det dukke opp tanker som du kan tro er dine egne, men som på en forunderlig måte kommer med en forbausende klarhet...... tanker som du kanskje aldri ville ha tenkt i ditt daglige liv.
Og om du ikke skulle få kontakt med den du ønsker så er i alle fall en gravlund en fantastisk fredfylt plass. Gå litt rundt omkring, og du vil bli beriket med mange gode og nye tanker.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Ja begynn med å besøk hans gravsted, så kommer det andre etter hvert når du er klar for det :)
Antall ord: 20
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Innlegg av Nature »

Mariann66 skrev:Ja begynn med å besøk hans gravsted, så kommer det andre etter hvert når du er klar for det :)
jeg blir ofte glad når jeg er på gravplasser:) Det er så mye kjærlighet som ligger der=)
Men jeg ikke så ofte innom på plassene der mine kjente ligger, av og til for å tenne lys..
Jeg føler at de er rundt meg uansett hvor jeg er.. Men jeg skal prøve neste gang jeg er der:)

Tusen takk:)
Antall ord: 83
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

tenner lys

Innlegg av KWG »

Jeg mistet mora mi i fjor, jeg går ofte å tenner lys på graven hennes og forteller hva jeg har opplevd sammen med venner,kamerater. Før ho døde var det viktig for ho å vite at vi kom å besøkte ho. Når jeghar pratet til ho, har jeg ikke fått noe svar.Men jeg vet sikkert at ho hører det jeg sier.

Det er jeg sikker på at vennen din også er glad for at du gjør, tenner lys på grava og prater til han/henne
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links