Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ helt sprøt....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
helt sprøt....
det hele startet med at en god vennine av meg fikk ny stal plass til "havre mopen" sin jeg har nå vert med opp et par eter midager kvelder.... ting har altid skjed på låven fortalte bonden spes fra høy loftet der kraft for etc blir oppevart.... vi har hørt tonge skrit og noe som kan mine om jamring fra lofftet.... ver gang jeg har vert der oppe for og hente foor har jeg samme natt blitt drit dårlig diare oppkast og feber helt uten forvasel og jeg føller at jeg ikke får puste og at noe lisom stramer seg rundt halsen...... dete er noe jeg ikke blir klok på da dete :mozilla_surprised: . da der skjer vis jeg er på høy loftet ikke nede gården ligger i kodal vestfold
Antall ord: 138
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Din egen redsel kan forsårsake endel psykiske og fysiske plager. Men det er ikke umulig at det er en gammel bonde der som burde vært et annet sted. Dere får prøve å få kontakt og be han gå i lyset......
Antall ord: 43
Hide post links |
Re: helt sprøt....
Kan du ikke prøve å få tatt noen bilder da?jan_m skrev:det hele startet med at en god vennine av meg fikk ny stal plass til "havre mopen" sin jeg har nå vert med opp et par eter midager kvelder.... ting har altid skjed på låven fortalte bonden spes fra høy loftet der kraft for etc blir oppevart.... vi har hørt tonge skrit og noe som kan mine om jamring fra lofftet.... ver gang jeg har vert der oppe for og hente foor har jeg samme natt blitt drit dårlig diare oppkast og feber helt uten forvasel og jeg føller at jeg ikke får puste og at noe lisom stramer seg rundt halsen...... dete er noe jeg ikke blir klok på da dete :mozilla_surprised: . da der skjer vis jeg er på høy loftet ikke nede gården ligger i kodal vestfold
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei det kan jo som sakt vere sykiske plager men det med magen har vert nesten bra "lol" en stund (det var danske båten) som knak den eter alt for mye flydium.... men tingen er at jeg ikke har vert avlene om dete med hode pine maga sjau kvalme vondt for og puste e.t.c og geir(bestyrer\bonde) blir litt for hvit i maska når folk spør trur han vet mye mer en oss.... :mozilla_surprised:
sol@ngelica: skal prøve og få tatt noe bilder filma til uka da kamera er på sørvice ble lovet at det er ferdig 29.
sol@ngelica: skal prøve og få tatt noe bilder filma til uka da kamera er på sørvice ble lovet at det er ferdig 29.
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvis du ikke har vært alene om å ha mageplager så hadde jeg satset på at det var en magesjau som gikk.....åndene skal ikke ha skylda for altjan_m skrev:hei det kan jo som sakt vere sykiske plager men det med magen har vert nesten bra "lol" en stund (det var danske båten) som knak den eter alt for mye flydium.... men tingen er at jeg ikke har vert avlene om dete med hode pine maga sjau kvalme vondt for og puste e.t.c og geir(bestyrer\bonde) blir litt for hvit i maska når folk spør trur han vet mye mer en oss.... :mozilla_surprised:
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
nei det er jo en gård så det ma fines en logisk grunn..... for mitt vedkomene var det vel det legen sa om null alkohyler til eter nytt år og 5 dag jul spilte plumbo i holmis ingen øl ingen plumbo.....
men dete at flere har fått ulike... "fornemelser" at di blir sett på, vondt for og puste,ser ting dete ned fra hyler,først grise kaldt så glo het, blir ikke klok på det og det at jeg har vert helt slått ut eter at jeg har vert der skremer meg litt min venine kan man si bø til på høy lys dag og riktig hu holder på og gjøre på seg jeg har vel egentli vert med på fryktlig mye rart og det skal litt til men dete begyner og skreme meg det virker sån at det er unge gutter\menn som får mest av det lisa klager over hode pine støt men hesten henes virker ikke som han tar det ner seg (noe som egentli er rart)
for dyr merker det vel leter en oss katene hater "UTHUSET"
men dete at flere har fått ulike... "fornemelser" at di blir sett på, vondt for og puste,ser ting dete ned fra hyler,først grise kaldt så glo het, blir ikke klok på det og det at jeg har vert helt slått ut eter at jeg har vert der skremer meg litt min venine kan man si bø til på høy lys dag og riktig hu holder på og gjøre på seg jeg har vel egentli vert med på fryktlig mye rart og det skal litt til men dete begyner og skreme meg det virker sån at det er unge gutter\menn som får mest av det lisa klager over hode pine støt men hesten henes virker ikke som han tar det ner seg (noe som egentli er rart)
for dyr merker det vel leter en oss katene hater "UTHUSET"
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ja det er riktig, dyr merker som regel aktivitet før mennesker. Om hesten virker uberørt så kan det være din egen innbillning og redsel for at det kanskje er noe der som gjør deg redd.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Du kan jo prøve å kontakte TV NORGE ÅNDENES MAKT,og se hva de finner ut ?jan_m skrev:det hele startet med at en god vennine av meg fikk ny stal plass til "havre mopen" sin jeg har nå vert med opp et par eter midager kvelder.... ting har altid skjed på låven fortalte bonden spes fra høy loftet der kraft for etc blir oppevart.... vi har hørt tonge skrit og noe som kan mine om jamring fra lofftet.... ver gang jeg har vert der oppe for og hente foor har jeg samme natt blitt drit dårlig diare oppkast og feber helt uten forvasel og jeg føller at jeg ikke får puste og at noe lisom stramer seg rundt halsen...... dete er noe jeg ikke blir klok på da dete :mozilla_surprised: . da der skjer vis jeg er på høy loftet ikke nede gården ligger i kodal vestfold
Antall ord: 157
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja men i dete er det jo flere personer som har hat liggnene "syntomer" hadde det bare vert meg hadde det jo vet loggisk.....
tv norge? da er det vel bedre med en sånn historiker da som vet ne om gården?
tv norge? da er det vel bedre med en sånn historiker da som vet ne om gården?
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2008 19:22
- 16
- Lokalisering: Den mørke siden
Hmm, etter min mening så er det kansje en alergi ting der oppe men det kan jo være ånderlig
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 16:38
- 17
- Lokalisering: Hordaland
mye av dette hørtes veldig likt ut fra forje åndenes makt episodejan_m skrev:det hele startet med at en god vennine av meg fikk ny stal plass til "havre mopen" sin jeg har nå vert med opp et par eter midager kvelder.... ting har altid skjed på låven fortalte bonden spes fra høy loftet der kraft for etc blir oppevart.... vi har hørt tonge skrit og noe som kan mine om jamring fra lofftet.... ver gang jeg har vert der oppe for og hente foor har jeg samme natt blitt drit dårlig diare oppkast og feber helt uten forvasel og jeg føller at jeg ikke får puste og at noe lisom stramer seg rundt halsen...... dete er noe jeg ikke blir klok på da dete :mozilla_surprised: . da der skjer vis jeg er på høy loftet ikke nede gården ligger i kodal vestfold
kansje du blir dårlig for det at du blir veldig redd.. Vist du er veldig redd når du er der, men stenger det ute, kan det slå tilbake når du kommer hjem og slapper av:) merker Hesten (e) noe da? eller oppfører de seg anderledes?
Antall ord: 203
Somewhere in time I will find you and haunt you again.
Hide post links |