Hei. Jeg er en gutt på 15 år . Jeg har veldig stor tro på ånder og gjenferd etter egene opplevelser.
Jeg kjenner meg forfulgt. Liksom som om noen stirrer meg i nakken, og når jeg snur meg, ser jeg en skikkelse som sklir vekk.
Jeg jeg mener at jeg kan se ånder i form av blått lys. Jeg hører ofte stemmer, og kan liksom se tilbake i tid.
Søsteren min og jeg prøvde oss på spiritisme, da kom ordet DEMON frem, og senga og bordet begynte å riste, vi kunne også hørre en tung hviske lyd bak oss . Har selv bodd i ett hjemsøkt hus på Ganndal.
Noen som kjenner til dette?
Hilsen Keven Andre
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Forfulgt av de døde?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Mar 2007 10:51
- 17
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Fogn
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Re: Forfulgt av de døde?
Hm, dette kan være så mangt. Det at du ser noen stirre deg i nakken o.s.v kan være innbilning. Særlig hvis dette skjedde etter spiritismen. Menne, det blå lyset som du sier... Det kan jo være en refleksjon av noe.kevenandre skrev:Hei. Jeg er en gutt på 15 år . Jeg har veldig stor tro på ånder og gjenferd etter egene opplevelser.
Jeg kjenner meg forfulgt. Liksom som om noen stirrer meg i nakken, og når jeg snur meg, ser jeg en skikkelse som sklir vekk.
Jeg jeg mener at jeg kan se ånder i form av blått lys. Jeg hører ofte stemmer, og kan liksom se tilbake i tid.
Søsteren min og jeg prøvde oss på spiritisme, da kom ordet DEMON frem, og senga og bordet begynte å riste, vi kunne også hørre en tung hviske lyd bak oss . Har selv bodd i ett hjemsøkt hus på Ganndal.
Noen som kjenner til dette?
Hilsen Keven Andre
Og angående spiritismen, kan dette bare være en vanlig ånd som liker å skremme dere. Den ble vel bare irritert på dere for å ha forstyrret den, ikke noe mer enn det. De kan være noen sleipe åler de der noen ganger
På en annen side, kan det hende at det du forklarer ikke har noen naturlig forklaring, men at du kanskje er spessielt mottakelig for paranormal aktivitet.
En annen forklaring på det du opplever kan være at etter spiritismen, hvis du glemte å "lukke" den, at ånden ble værende, og kanskje har klebret seg fast i deg. Derav stemmene, stirringen i nakken og de blå glimtene. Google "Klebre ånder". :mozilla_wink:
Antall ord: 283
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Du får nok mer treff hvis du googler klebe ånder og/eller klebeånder. (Det var litt pirk da;)Bla. finnes det endel her inne om det.
Antall ord: 28
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2008 15:03
- 16
Jeg har også opplevd at noen stirrer meg i nakken (Når jeg går i trappen, når vi går opp den første trappen, så er det en annen rett bak oss) og i den andre trappen føler jeg noen er.. En gang ble jeg så irritert at jeg skrek: " Slutt opp å plage meg, STOPP! ". Etter det var det litt roligere..
Antall ord: 65
Hide post links |
Hvorfor kan ikke det skje meg?
Jeg ville lært å bruke disse tingene til min fordel.
Tenk å ha en liten arme med døde under din kommando.
Litt sånn som på film da...
Hmm, sikker på at det ikke er litt livlig fantasi?
At du skal ha sett eller opplevd gjenferd før skal jeg ikke si noe på.
Men kanskje det har gjort at det sitter litt igjen enda, litt frykt, også føler du at noen følger etter deg siden da.
Litt paranoia?
Men kanskje det har gjort at det sitter litt igjen enda, litt frykt, også føler du at noen følger etter deg siden da.
Litt paranoia?
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
sVomit skrev:Hvorfor kan ikke det skje meg?
Litt paranoia?
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Ja det kan hende at det er fantasien som spiller meg ett puss, Men det føles så ekte alikevel. Jeg blir redd av det.kevenandre skrev:Vomit skrev:Hvorfor kan ikke det skje meg?
Litt paranoia?
Antall ord: 116
Hide post links |