Drømmer, NDO & ut av kroppenHva var det?En livlig drøm eller en uko?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Hva var det?En livlig drøm eller en uko?

Innlegg av Rosalind »

Hei :)
Jeg var syk i dag. Og skulle vile meg litt i sengen. Hadde hunden min hvedsiden av meg og jeg følte meg veldig trygg.Men så faller jeg å sover. Først hadde jeg masse merkelige drømmer om Enter,ulver,kjempe bølger inn i en liten hytte,lykke smykke mitt,kappeløp med monstere,voodoo masker og helt til slutt Fana i Bergen... Jeg kunne selvfølgelig fortalt alle historiene men da hadde du sittet her i noen timer så jeg skal bare fortelle om Fana i Bergen for den skremte meg skikkelig....

Vel det startet med at meg og foreldrene mine kjørte. Jeg har aldri vert på den plassen der det spøker på Fana,men det har jeg nå i drømmen... Jeg var på en brygge den hadde hvite slags vegger som var på bryggen og det var noen vindu i på disse veggene eller det var vel mer lignene en korridor ut over bryggen. Så sier mamma: "Vi er på Fana i Bergen du vet der det spøker... Og med et mamma sa dette så fikk jeg en frysning ned over ryggen og ble nesten litt redd....Og så ser jeg meg i vinduet og ser en skikkelse av en mann som jeg har sett i en eller annen film før....

Jeg våknet og skjønte egentlig ikke hva som hadde sjedd.... Hva kan dette ha vert? Jeg tviler på at det kunne være en uko men en veldig merkelig drøm egentlig...Noen som vet hva det kunne være?
Antall ord: 263
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hva var det?En livlig drøm eller en uko?

Innlegg av Svartepus »

Rosalind skrev:Hei :)
Jeg var syk i dag. Og skulle vile meg litt i sengen. Hadde hunden min hvedsiden av meg og jeg følte meg veldig trygg.Men så faller jeg å sover. Først hadde jeg masse merkelige drømmer om Enter,ulver,kjempe bølger inn i en liten hytte,lykke smykke mitt,kappeløp med monstere,voodoo masker og helt til slutt Fana i Bergen... Jeg kunne selvfølgelig fortalt alle historiene men da hadde du sittet her i noen timer så jeg skal bare fortelle om Fana i Bergen for den skremte meg skikkelig....

Vel det startet med at meg og foreldrene mine kjørte. Jeg har aldri vert på den plassen der det spøker på Fana,men det har jeg nå i drømmen... Jeg var på en brygge den hadde hvite slags vegger som var på bryggen og det var noen vindu i på disse veggene eller det var vel mer lignene en korridor ut over bryggen. Så sier mamma: "Vi er på Fana i Bergen du vet der det spøker... Og med et mamma sa dette så fikk jeg en frysning ned over ryggen og ble nesten litt redd....Og så ser jeg meg i vinduet og ser en skikkelse av en mann som jeg har sett i en eller annen film før....

Jeg våknet og skjønte egentlig ikke hva som hadde sjedd.... Hva kan dette ha vert? Jeg tviler på at det kunne være en uko men en veldig merkelig drøm egentlig...Noen som vet hva det kunne være?
Hørtes ut som sånne drømmer jeg får når jeg har feber... Da fantaserer jeg noe enormt og er nesten mer sliten etter å ha sovet enn før jeg sovnet. Jeg drømmer de rareste drømmene fylt av rare bilder, masse mennesker, mange forskjellige steder og stadig bytte av handling. Vilt kaos i tredobbel hurtighet!
Jeg hater å sove når jeg har feber...
Antall ord: 333
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Hehe ja det kan jo være at hjernen går litt crazy når du har feber :D Men jeg var bare kvalmen og dette stedet var...Så ekte og jeg kunne kjenne følelsene ..humm....merkeligt.....
Antall ord: 37
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links