Jeg har ikke opplevd mye paranormalt i mitt liv hittil, men det er likevel etpar tre hendelser som jeg aldri glemmer. Jeg skriver det ned så kan dere vurdere selv.
Når jeg var liten jente så jeg noen ganger en neve under stuebordet som skjøt mot meg.
Men jeg sa det aldri til noen.
Jeg så også min onkels avdøde hund etter den var død, jeg visste ikke at den var død engang.
Men det som har gjort sterkest inntrykk på meg er det som skjedde hos min venninne Mona for mange år siden. Vi var helt alene hjemme hos henne, men begynte å få en litt creepy følelse, så vi bestemte oss for å gå hjem til meg. Vi var rolige, var ikke noe drama.
Men idet vi tar på oss jakkene våre ute i gangen, ler og snakker som vanlig, hører vi plutselig en stemme - fra taket! Vi stivner til og bare stirrer på hverandre, vi hører det jo begge to.
Stemmen snakker veldig fort, høres ut som en lys damestemme, men ikke "normal" liksom.. den sier " Mona Mona hvorfor er du redd Mona, hvor skal du Mona" og dette gjentok seg.
Jeg reagerte først, jeg åpnet døren og hev meg ut i snøen, Mona kom etter, vi dret i skoene for vi var livredde. Vi tok på skoene ute på trappa og prøvde å forstå det som hadde skjedd.
Mona låste døren og vi skulle til å stikke derifra, men så så vi at lysene i kjelleren sto på.
Det hadde de ikke gjort tidligere. Plutselig ble jeg så tøff og ville inn og sjekke, så jeg gikke ned i kjelleren og slukket alle lysene. Jeg kom opp og gikk ut - og der var lysene på igjen.
Dette glemmer vi aldri, og vi har aldri funnet en forklaring på det
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mine opplevelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2007 19:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2007 16:36
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Re: Mine opplevelser
Ja dette hørtes nesten litt kjent ut for meg! Har hatt noen av den samme opplevelsen da jeg var yngre med min venninde Martien hjemme hos mine foreldre. Vi kastet oss ut i bare sokkelseten og løp ut på fortauet opptil flere ganger når vi ble skremt av skumle ting som skjedde.. Jeg hørte også en stemme som sa navnet mitt inne fra et skap på kjøkkennet en gang. Storebroren min var på kjøkkenet samtidig som dette skjedde. han hørte ingen ting. Så hørte jeg stemmen igjen innen i fra kjøkkenskapet. Tredje gangen jeg hørte stemmen si "Marie", reiv jeg opp skapdøra og ropte inn " hvem er dette???!" Etter det så har jeg ikke hørt noe rop fra kjøkkenskapet.. spesielt...Damaris skrev:Jeg har ikke opplevd mye paranormalt i mitt liv hittil, men det er likevel etpar tre hendelser som jeg aldri glemmer. Jeg skriver det ned så kan dere vurdere selv.
Når jeg var liten jente så jeg noen ganger en neve under stuebordet som skjøt mot meg.
Men jeg sa det aldri til noen.
Jeg så også min onkels avdøde hund etter den var død, jeg visste ikke at den var død engang.
Men det som har gjort sterkest inntrykk på meg er det som skjedde hos min venninne Mona for mange år siden. Vi var helt alene hjemme hos henne, men begynte å få en litt creepy følelse, så vi bestemte oss for å gå hjem til meg. Vi var rolige, var ikke noe drama.
Men idet vi tar på oss jakkene våre ute i gangen, ler og snakker som vanlig, hører vi plutselig en stemme - fra taket! Vi stivner til og bare stirrer på hverandre, vi hører det jo begge to.
Stemmen snakker veldig fort, høres ut som en lys damestemme, men ikke "normal" liksom.. den sier " Mona Mona hvorfor er du redd Mona, hvor skal du Mona" og dette gjentok seg.
Jeg reagerte først, jeg åpnet døren og hev meg ut i snøen, Mona kom etter, vi dret i skoene for vi var livredde. Vi tok på skoene ute på trappa og prøvde å forstå det som hadde skjedd.
Mona låste døren og vi skulle til å stikke derifra, men så så vi at lysene i kjelleren sto på.
Det hadde de ikke gjort tidligere. Plutselig ble jeg så tøff og ville inn og sjekke, så jeg gikke ned i kjelleren og slukket alle lysene. Jeg kom opp og gikk ut - og der var lysene på igjen.
Dette glemmer vi aldri, og vi har aldri funnet en forklaring på det
Antall ord: 451
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |