Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLeter etter noen som kan lære meg mer om hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Tina_85
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 26 Nov 2007 00:13
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Leter etter noen som kan lære meg mer om hjelpere

Innlegg av Tina_85 »

Jeg er ei jente fra Stavanger som er veldig interessert i alt som handler om det paranormale. Jeg ønsker å komme i kontakt med mennesker som kan mye om dette, spesielt om hjelpere og guider, for å lære mer om dette og kanskje komme i kontakt med mine egne hjelpere. Noen som kan hjelpe meg, eller kjenner noen som kan? Håper på svar :) PS: er ny her inne så vet ikke helt hvordan dette virker..men ta helst kontakt på mail hvis d går an. Kun seriøse svar.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1383
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av shadowgirl »

ehh... du kan ikke forvente at alle svar du får virker seriøse for deg, for den som skriver/sier det kan det virke seriøst
Antall ord: 27
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

Les boken "Vi er ikke alene" av Margit Sandemo. Utgitt på Bladkompaniet i 1990. ISBN: 82-509-2464-9

Mvh Dan
Antall ord: 21
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links