Hei!
Jeg har et lite problem... hver gang jeg skal legge meg så føler jeg at noen står i det motsatte hjørnet på rommet mitt og iakttar meg... det er skikkelig ekkelt! Hvis du tenker deg at senga mi står i det nederste venstre hjørnet, så er dette som iakktar med i øverste høyre hjørne, altså diagonalt for sengen min.
Dette som "iakttar" meg kommer sånn nå og da. Det startet for ca. et halvt år siden tror jeg. den siste måneden har jeg ikke hatt den følelsen, men i går kom det tilbake, og jeg synes det bare ble verre. Det var sånn jeg kom på å skrive et innlegg her.
Vi har jo fått katt nå da, en liten hissigpropp som har vokst seg opp til å bli 5 mnd Vi har hatt han i tre måneder, og hver natt sover han hos meg, og da er den følelsen av å bli "iakttat" svakere...
Noen som vet noe om hva dette kan være?
Hvis dere trenger noe mer informasjon om meg/rommet mitt for å muligens finne et svar på dette, så bare spør. Gir ikke ut navn og adresse og sånt da
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vet noen hva dette er..?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2007 17:20
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Okt 2007 14:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
Kanskje d er din hjelper som lusker rundt i rommet ditt.
Ikke vær redd, ingen som kan skade deg eller gjøre noe vondt.
Koselig å ha pus med seg da - sov godt du
Ikke vær redd, ingen som kan skade deg eller gjøre noe vondt.
Koselig å ha pus med seg da - sov godt du
Antall ord: 34
Kvel aldri samvittighetens stemme; for den er det godes skytsengel.
Christian F. Gellert
Christian F. Gellert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
altså det kan jo være så mangt det her, kan alltids være en energi som søker kontakt med deg, det kan jo være en hjelper som passer på deg, et tidligere familiemedlem som ønsker deg god natt.
eller det kan jo også være en energi som sitter igjen i huset ditt som er nysjerrig.
veldig vanskelig å si egentlig.
har du fysisk sett noe i kroken der eller hørt noe?
eller det kan jo også være en energi som sitter igjen i huset ditt som er nysjerrig.
veldig vanskelig å si egentlig.
har du fysisk sett noe i kroken der eller hørt noe?
Antall ord: 75
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Det kan være en ånd eller energi som kan være der, men merker du det ellers? Eller er et bare når du legger deg?
Har katten merket noe? Dyr bruker å reagere hvis det er noe spesielt..
Har katten merket noe? Dyr bruker å reagere hvis det er noe spesielt..
Antall ord: 39
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
sånn bruker æ også å ha det. når æ prøver å sove kan æ ligge i senga i omså en time!
det er som om noe står å glor på dæ. det kommer siiikert bare av for mange skrekkfilma.(f.eks. the ring og the grudge)
PS! pelsn til katter å hunder reiser sæ litt hvis det e noe dær, så bare slapp av.
hvis katta di fræser eller noe sånt helt utn grunn å pelsn reiser sæ, SÅ kan du bli bekymra. :mozilla_cool:
det er som om noe står å glor på dæ. det kommer siiikert bare av for mange skrekkfilma.(f.eks. the ring og the grudge)
PS! pelsn til katter å hunder reiser sæ litt hvis det e noe dær, så bare slapp av.
hvis katta di fræser eller noe sånt helt utn grunn å pelsn reiser sæ, SÅ kan du bli bekymra. :mozilla_cool:
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Tja, hva med din egen frykt? Ettersom du ikke merker så mye til det når du føler deg tryggere med selskap av kjøtt og blod.
Har det på samme måten selv. Er jeg alene kan angsten min fremkalle de underligste følelser. Er jeg sammen med noen, merker jeg ikke en gang at det er diskarnerte tilstede, ennå de er synlige for flere. Det er sprøtt hva psyken klarer å fremkalle. Ikke minst at vi manifesterer de energiene vi frigjører. Så det er ikke så usannsynlig at du lager dine egne spøkelser hver gang du tenker på det;)
Har det på samme måten selv. Er jeg alene kan angsten min fremkalle de underligste følelser. Er jeg sammen med noen, merker jeg ikke en gang at det er diskarnerte tilstede, ennå de er synlige for flere. Det er sprøtt hva psyken klarer å fremkalle. Ikke minst at vi manifesterer de energiene vi frigjører. Så det er ikke så usannsynlig at du lager dine egne spøkelser hver gang du tenker på det;)
Antall ord: 104
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |