Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerPrøver Hjelperen min å si meg noe? Advare meg mot noe?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Prøver Hjelperen min å si meg noe? Advare meg mot noe?

Innlegg av Rosalind »

Heihei :mozilla_laughing:
I det siste har jeg følt at noen tar meg på ryggen hele tiden det er ganske irriterende! Når jeg er på skolen er det akkurat som om noen pirker meg på ryggen jeg får helt frysninger jeg spør ofte hun som sitter bak meg og hun som sitter vedsiden av meg om di kan slutte å pirke på meg i ryggen,men en gang da jeg kjente at noen pirka på meg så var det ingen der....Så når jeg lukket øynene og åpnet dem så såg jeg en slags skikkelse som såg på meg bare i noen sekunder men det var skummelt!Det var ikke helt klart men du kunne se en person som ingen andre såg jeg er sikker på at det var hjelperen min!

Tror dere dette kan være hjelperen min som vil advare meg mot noe?
Antall ord: 152
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Re: Prøver Hjelperen min å si meg noe? Advare meg mot noe?

Innlegg av Medi »

trenger det være en advarsel?

kanskje hun bare vil vise at hun er der. Vil kommunisere med deg? :)

hvis det er for irriterende kan du si klart ifra om hun kan slutte å gjøre det, takke for at hun tok kontakt, og si at om det er noe mer hun vil si deg, kan hun gi beskjed på sin måte :) :) :)

dette kan du gjøre med å være for deg selv å si det høyt og tydelig, eller si det klart og tydelig inni deg :)

lykke til :D
Antall ord: 89
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MysticFan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 13 Mai 2007 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ved siden av Nabo`n

Innlegg av MysticFan »

Ja kanskje hun bare vil ha kontakt med deg, vise at hun er der:) Har ikke så mye erfaring med engler å sånn...har heller mer med spøkelser og litt klarsynhet:P
Medi kom med ganske gode forslag så kanskje du kan prøve dem?
Lykke til!:)

MysticFan
Antall ord: 49
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Ja kanskje det :) Hun/han er vertfall veldig snill jeg har hatt mangen "aha" følenser :D
Antall ord: 16
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links