Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBeskyttelse i hverdagen..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Storm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 22 Nov 2004 18:21
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Voss

Beskyttelse i hverdagen..

Innlegg av Storm »

Jeg trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Periodevis (?) beskytter jeg meg morgen og kveld med å se for meg et lys som dekker meg, kapsler meg inn og lager en beskyttende boble. Så jorder jeg meg, og renser inni bobla. "Programmerer" bobla til å kun slippe inn de høyeste energier og kjærlighet.

Men likevel er jeg som en magnet på negative personer og andre folk som trekker energi fra meg. Jeg kan også bli tappet av å være alene i huset. Jeg blir spesielt sliten etter å ha vært med masse mennesker eller vært i en one-to-one samtale.
Jeg blir sliten av alt jeg "tar" inn selv om jeg gjør dette ritualet hver dag, så nå er jeg inne i en periode der jeg ikke gidder for det virker jo ikke likevel. Får ikke til å stenge av.

Hva kan jeg gjøre i tillegg til dette? Kanskje noen som har lignende erfaringer?
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Dette er litt av et tema. Noe av grunnen at du kjenner alt dette, er kanskje at du virkelig ser hvordan vi mennesker omgås, rent energi messig.
Utgangspunktet er at vi har glemt hvem vi er, og at har alt det vi trenger inne i oss selv. Derfor lærer vi fort som barn og gå ut og hente energi fra andre. Vi forer vår egen overbevisning om at vi ikke er bra nok. Eller bygger opp en fasade vi må ha anerkjennelse eller konfirmasjon på.
Du kjenner, men klarer kanskje ikke å se helt hva som skjer. Du bare kjenner deg uttømt og tappet etterpå. Foring skjer fra andre, på deg, men også den andre veien. Og det er akkurat der du etterhvert kan bevisstgjøre hva som skjer.
For det første er det ingenting farlig. Det skjer ingenting galt. Og det nytterikke å dømme deg selv, eller andre for det som skjer.
Der har jeg vært så lenge, at man gir til slutt opp. At du har kommet dit er jo helt flott.

Beskyttelsen er helt flott den, når du er der at du behøver den. At den nå ikke ser ut til å fungere, er rett og slett fordi du holder på å vokse forbi den. Det presser på fra innsiden.
Våger du å se, at du egentlig ikke behøver beskyttende lag på utsiden?

Ingen kan gjøre deg noe, stjele fra deg eller trekke energi fra deg, om du ikke vil. Problemet er først og fremst at vi ikke helt vet hva vi vil. Hva forsterker situasjonen ute blandt andre, hos deg? Annet enn at du kanskje føler deg sliten. Hvilken mental overbevisning er det som ligger bak, at du lander i disse situasjonene?

Du har valget om å gå videre. Men den eneste veien er å velge, ikke følelsemessig eller kun vilje mentalt, men med hele deg. Velge full aksept av disse aspektene og overbevisningen om deg selv, som gjør at du opplever samme situasjon hele tiden.

Jeg kjenner at dette kan bli temmelig personlig, så jeg vil ikke fortsette her på tråden. Men kjenner du selv at det er noe i det jeg sier, og vil gjerne komme videre i din egen bevisstgjøring, så er du velkommen til å sende privat melding.
Antall ord: 386
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 01 Mar 2007 11:28
17

Re: Beskyttelse i hverdagen..

Innlegg av alana »

Storm skrev:Jeg trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Periodevis (?) beskytter jeg meg morgen og kveld med å se for meg et lys som dekker meg, kapsler meg inn og lager en beskyttende boble. Så jorder jeg meg, og renser inni bobla. "Programmerer" bobla til å kun slippe inn de høyeste energier og kjærlighet.

Men likevel er jeg som en magnet på negative personer og andre folk som trekker energi fra meg. Jeg kan også bli tappet av å være alene i huset. Jeg blir spesielt sliten etter å ha vært med masse mennesker eller vært i en one-to-one samtale.
Jeg blir sliten av alt jeg "tar" inn selv om jeg gjør dette ritualet hver dag, så nå er jeg inne i en periode der jeg ikke gidder for det virker jo ikke likevel. Får ikke til å stenge av.


Hva kan jeg gjøre i tillegg til dette? Kanskje noen som har lignende erfaringer?



Hei jeg har det på samma måte som deg.det går utover min livskvalitett.selv om jeg er bli og positiv og behandler alle med respekt så suger jeg til meg mennesker med så dårlig energi de suger alt alt fra meg.jeg også visualiserer meg en kappe med masse lys som skal bekytte meg men det har ikke hjulpet.men vi må bare stå på og ha positive tankker.
Antall ord: 231
Alana

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Beskyttelse i hverdagen..

Innlegg av Globeline »

Storm skrev:Jeg trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Periodevis (?) beskytter jeg meg morgen og kveld med å se for meg et lys som dekker meg, kapsler meg inn og lager en beskyttende boble. Så jorder jeg meg, og renser inni bobla. "Programmerer" bobla til å kun slippe inn de høyeste energier og kjærlighet.

Men likevel er jeg som en magnet på negative personer og andre folk som trekker energi fra meg. Jeg kan også bli tappet av å være alene i huset. Jeg blir spesielt sliten etter å ha vært med masse mennesker eller vært i en one-to-one samtale.
Jeg blir sliten av alt jeg "tar" inn selv om jeg gjør dette ritualet hver dag, så nå er jeg inne i en periode der jeg ikke gidder for det virker jo ikke likevel. Får ikke til å stenge av.

Hva kan jeg gjøre i tillegg til dette? Kanskje noen som har lignende erfaringer?
Det tror jeg har å gjøre med tankene dine. Du gir av deg selv, og... ja, gir man lillefingen så tar de hele hånden.

Beskyttelse hjelper mot mye, men du strekker deg ut til mennesker = resultatet blir som over.

Men å finne en balanse her, jeg vet nesten ikke hva jeg skal råde deg til. For det er liksom ikke du som gjør noe feil. Men du har fått fokus på det og tenker på det - jeg har stor tiltro til at når tanken først er sådd, så følger prosessen etter. Og at du med bittelitt tid vil klare å gjøre en endring her.

Men husk å være bevisst på hva du tolererer og ikke tolererer. Ikke la folk tråkke deg på tærne for ofte. Og vær rettferdig - både overfor andre og deg selv. Husk, deg selv også.
Antall ord: 307

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Storm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 22 Nov 2004 18:21
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Voss

Innlegg av Storm »

Takk for fine svar. :mozilla_smile:
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Jeg ber ikke lengre om beskyttelse, for jeg mener at energiene som omgir oss og jobber med oss er intelligente, så når vi har bedt om beskyttelse har vi også den med oss...
Men jeg har lært meg å stenge mer av for negativitet fra andre personer, for enkelte mennesker nærmest suger ut all energi fra meg, og skal jeg omgås dem må jeg stenge litt av!
Jeg bedriver nå også healing, så jeg renser kroppen på en måte etter "seansen", for jeg tar inn veldig mye under healing, kjenner smertene i kroppen og også følelsene til klienten, de blir på en måte overført meg under healingen. Så når jeg føler at healingen er over kvitter jeg med smertene og følelsene, og de blir erstattet med en vanvittig våkenfølelse og energi. Jeg går i dyp transe under healingen, en meget spennende ting som det skal jobbes mye med fremover!
Men det å be om beskyttelse to ganger pr. dag, tror jeg er unødvendig, du må bare lære deg å stenge av for mennesker som suger deg tom, bare be om det, og det vil komme...
Antall ord: 198
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Beskyttelse i hverdagen..

Innlegg av Kimbara »

Storm skrev:Jeg trenger noen tilbakemeldinger på dette:

Periodevis (?) beskytter jeg meg morgen og kveld med å se for meg et lys som dekker meg, kapsler meg inn og lager en beskyttende boble. Så jorder jeg meg, og renser inni bobla. "Programmerer" bobla til å kun slippe inn de høyeste energier og kjærlighet.

Men likevel er jeg som en magnet på negative personer og andre folk som trekker energi fra meg. Jeg kan også bli tappet av å være alene i huset. Jeg blir spesielt sliten etter å ha vært med masse mennesker eller vært i en one-to-one samtale.
Jeg blir sliten av alt jeg "tar" inn selv om jeg gjør dette ritualet hver dag, så nå er jeg inne i en periode der jeg ikke gidder for det virker jo ikke likevel. Får ikke til å stenge av.

Hva kan jeg gjøre i tillegg til dette? Kanskje noen som har lignende erfaringer?
Du får sikkert mer enn nok "mumbo jumbo" om energier og liknende av andre, så jeg tenkte jeg kunne minne deg på at hva som tiltrekkes oss av negativitet eller positivitet ikke er basert på energier, men hva vi tillater å gå inn på oss. Hadde ikke du vært så opptatt av at folk "trekker energi" ut av deg eller kommer med "negative energier", hadde du nok heller ikke vært så sliten.
Prøv heller å slappe av og ta ting som de er. Det er fryktelig naivt å tro at man kan blokkere negative opplevelser og følelser ved hjelp av ritualer. Det er hvordan man selv tenker og handler som til syvende og sist bestemmer hvordan man har det som person. Er man ikke forutinntatt står man bedre rustet til å takle vanskeligheter og problemer.
Antall ord: 295
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links