Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvem er de...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Draga
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 08 Nov 2007 09:53
16

hvem er de...

Innlegg av Draga »

alle har hjelpere, jeg vet jeg har mine som hjelper meg med det ene og det andre.. f.eks.. sist helg skulle jeg i et ganske stort møte.. jeg måtte reise bort.. jeg er en ganske stille rolig og sjenert person og slike ting pleier å skremme vettet av meg.. men i helga følte jeg meg unormalt avslappet og trygg, og det gikk kjempefint...

hvordan kan jeg finne ut hvem mine hjelpere er, hvor mange har jeg.. noen ganger er det bare godt å kjenne at de er der for meg :)
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Hjelpere vet jeg fint lite om.

Men det jeg derimot vet noe om er at når en gjør det som skremmer vettet av en, altså kaster seg ut i det så går det som oftest overraskende bra. Så en trenger ikke større visshet om hjelpere for å klare å la være å undervurdere seg selv i forhold til visse situasjoner, eller undervurdere situasjonene.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

De er der nok, men jeg tror mange av dem holder seg litt tilbake. Bare vit at du får den hjelpen du trenger.
Søkte tidligere etter en eller annet kontakt med noe der ute. Var nesten misunnelig fortvilet når jeg hørte om andre som kunne fortelle.
Men jeg forstår nå hvorfor jeg ikke opplevde noe større kontakt på egen hånd.

Poenget er at de ville ikke komme i veien for at du skal lære å stole på din egen fantastiske storehet og skaper kraft. Noen trenger en slik kontakt på veien, jeg trodde jeg gjorde det. Men jeg ser nå hvor lett jeg hadde gitt meg hen, solgt meg ut eller igjen gitt fra meg min egen energi til disse hjelperne.

Høres ut som om du virkelig begynner å stole litt på livet og den fantastiske engelen du selv er, og jeg nesten håper og tror ikke at noen vil blande seg inn i denne bevisstgjøringen og tilliten som vokser i deg.

Det er mange der.Du er aldri alene, men det er du som har det du søker selv.
Antall ord: 190
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Draga
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 08 Nov 2007 09:53
16

Innlegg av Draga »

Shania skrev:De er der nok, men jeg tror mange av dem holder seg litt tilbake. Bare vit at du får den hjelpen du trenger.
Søkte tidligere etter en eller annet kontakt med noe der ute. Var nesten misunnelig fortvilet når jeg hørte om andre som kunne fortelle.
Men jeg forstår nå hvorfor jeg ikke opplevde noe større kontakt på egen hånd.

Poenget er at de ville ikke komme i veien for at du skal lære å stole på din egen fantastiske storehet og skaper kraft. Noen trenger en slik kontakt på veien, jeg trodde jeg gjorde det. Men jeg ser nå hvor lett jeg hadde gitt meg hen, solgt meg ut eller igjen gitt fra meg min egen energi til disse hjelperne.

Høres ut som om du virkelig begynner å stole litt på livet og den fantastiske engelen du selv er, og jeg nesten håper og tror ikke at noen vil blande seg inn i denne bevisstgjøringen og tilliten som vokser i deg.

Det er mange der.Du er aldri alene, men det er du som har det du søker selv.

Tusen takk for svaret ditt, hehe ble nesten litt målløs for det var liksom noe i svaret ditt som ga meg mer enn det jeg egentlig spurte om :) :) :) takk for det!!!
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links