Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSvar og hjelp fra hjelperne.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Svar og hjelp fra hjelperne.

Innlegg av M... »

Hvorfor får jeg ikke noe(n) svar når jeg spør hjelperen min om hjelp? Og hvordan kan jeg vite at jeg får svar og hjelp? Jeg vet at jeg har i hvertfall har én. Men er han der for meg?
Vil han VIRKELIG hjelpe meg? Hvordan hvordan???

Kan noen svare meg på dette? VÆR SÅ SNILL!!!! Jeg er to ting jeg bare MÅ ha svar på...
PLEASE!!!!


Mvh.
mee-ran
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

hallo, det kan hende du ikke får svar fordi, det ikke er så nødvendig med et svar som du tror.
hjelperen er altid der for deg, men det kan hende du ikke trenger den så sterkt i denne delen av livet...

men du kan prøve å bruke en pendel å se om du får noen svar :)
Antall ord: 58
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Svar fra hjelperne osv.

Innlegg av M... »

Swan_The_Mann_Slayer skrev:hallo, det kan hende du ikke får svar fordi, det ikke er så nødvendig med et svar som du tror.
hjelperen er altid der for deg, men det kan hende du ikke trenger den så sterkt i denne delen av livet...

men du kan prøve å bruke en pendel å se om du får noen svar :)
Takk for svaret! Men dette er noe som jeg veldig gjerne VIL ha svar på. Om jeg kommer til å flytte pga utdanning(som jeg ble fortalt av en synsk). Men det har ikke skjedd enda...
At jeg har flyttet, mener jeg.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

skjøner at du vill ha svar, men jeg tror ikke at svare på det spørsmålet er relevant for at du skall komme deg gjennom livet, som jo hjelperen våres hjelper oss med.
så jeg tror hjelperen din ser på dit spørsmål som ikke relevant.
noen spørsmål er ment for å ikke besvares, men oppleves......
Antall ord: 61
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Storm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 22 Nov 2004 18:21
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Voss

Innlegg av Storm »

En kan heller ikke gjøre seg "avhengig" av synske, hjelpere eller tegn for å kunne leve livet sitt.
Av og til må en bare go with the flow... :mozilla_wink:
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links