Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHAr jeg forspillt min sjanse for kontakt??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

cruella8
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 07 Okt 2007 14:44
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

HAr jeg forspillt min sjanse for kontakt??

Innlegg av cruella8 »

For flere år tilbake så ringte jeg en dame som var intervjuet i et ukeblad.
Jeg var fasinert av historiene som hun fortalte om at alle hadde guider og hjelpere. Det hun fortalte meg , husker jeg ikke, men jeg oppfattet det som en masse sprøyt. Fikk ikke noe til å stemme med der jeg befant meg i livet mitt. Hun sendte meg en faktura som gav meg bakoversveis, Ikke søren om jeg betaler den summen for dette vaset, tenkte jeg, og skrev et brev til damen med min begrunnelse.
Årene har gått og tidvis får jeg en lengsel etter å lære og å kontakte åndeverdenen. Jeg vil så gjerne snakke med min avdøde bror som jeg har noe usnakket med. Tenker på dette hver eneste dag.
Jeg undres på om jeg blir straffet - og ikke oppnår kontakt, fordi jeg msistrodde den dama som jeg kontaktet.
Eller er det min dårlige samvittighet som plager meg?? Er det noen som kan ha noen tanker om dette?
Antall ord: 169
Kvel aldri samvittighetens stemme; for den er det godes skytsengel.
Christian F. Gellert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

Jeg tror nok det er du som straffer deg selv, hvis noen i det hele tatt straffer deg. Du skaper din egen virkelighet, og kan bare bli straffet hvis du lar deg selv bli straffet.

Du har et like godt utgangspunkt som absolutt alle andre her i verden. Ikke vedkjenn deg begrensinger. Hvis du synes det var sprøyt før, så var det dengang. Og du skal la det være fortid. Men vi lever her og nå, og du tror og lengter nå. Du har utviklet deg. Det er det eneste som teller.

Fortsett å søke, så vil du en dag finne. Om du vil ha et lite puff i en eller annen retning så send meg et PM, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.
Antall ord: 130
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1383
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av shadowgirl »

sahre skrev:Jeg tror nok det er du som straffer deg selv, hvis noen i det hele tatt straffer deg. Du skaper din egen virkelighet, og kan bare bli straffet hvis du lar deg selv bli straffet.

Du har et like godt utgangspunkt som absolutt alle andre her i verden. Ikke vedkjenn deg begrensinger. Hvis du synes det var sprøyt før, så var det dengang. Og du skal la det være fortid. Men vi lever her og nå, og du tror og lengter nå. Du har utviklet deg. Det er det eneste som teller.

Fortsett å søke, så vil du en dag finne. Om du vil ha et lite puff i en eller annen retning så send meg et PM, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.
Veldig bra svart Sahre
Antall ord: 136
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !