Drømmer, NDO & ut av kroppento rare opplevelser

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
hbe036
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2007 10:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

to rare opplevelser

Innlegg av hbe036 »

:mozilla_yell: denne følelsen er jeg ganske lei av, jeg kan gå hvor som helst og plutselig føler jeg at det detter noe stor ned forann meg. Jeg kan gå og halvdrømme i evigheter og greier ikke og slutte, greier ikke fokusere på noe. Når jeg kommer til meg selv igjen, kan jeg være på de rareste steder, det kan virke som om jeg går "MENS" jeg drømmer :mozilla_cry: det plager meg...

nr.2

jeg sover i loftseng, men noen ganger våkner jeg midt på natten og det føles (og ser ut) som om at jeg ligger i en vanlig seng
Antall ord: 107
<<<HBE036>>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Huummm.....Aldri hatt en sånn følelse men jeg har ofte følt at noen tar meg på ryggen men jeg vet hva det er...Tror vertfall det er hjelperene mine asså poenget mitt er at kansje det er hjelperen din så prøver å få kontakt med deg? Eller kansje det er noe helt annet?
Antall ord: 56
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MysticFan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mai 2007 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ved siden av Nabo`n

Innlegg av MysticFan »

Det var rare følesler....men hmm har ingen råd her sorry:( Men lykke til da:)

Mullin!!
Antall ord: 18
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links