Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTror jeg har en hjelper!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Tror jeg har en hjelper!

Innlegg av Rosalind »

Hva kan egetlig en Hjelper gjøre?Jeg har ofte følt at noen tar på skulderen min men jeg vet at det ikke spøker i huset fordi jeg har hund og han har aldri reagert på det,men av og til er han redd for å gå di to første trinnene i trappen som om noen står i vei for ham. Og jeg har aldri opplevd noe paranormalt i huset ellers bare når jeg er alene hjemme. En gang da søstra mi og jeg pendla så spørte hun om det var noen som våket over oss.Først spørte hun om noen våket over henne.Svare ble nei men så spørte hun om noen våket over meg og da ble ja.Vi spørte om det var farfar og det var rett.Vi spørte om han er her nå og det ble ja.Da sjente jeg for første gang at noen tok meg på ryggen og ingen var dær. Jeg tror han er en hjelper for en gang på nyttårs aften. Skulle onkelen min føre opp en raket som jeg ikke såg. Og da var det akkurat som om noen sa pass deg inne i meg men det var ingen som sa det. Jeg fikk bare litt raket glød vedsiden av øye. Men viss jeg ikke hadde flyttet meg så hadde jeg vert blind på det ene øye!Noen sånne episoder har jeg hatt men jeg bare lurer på hva en hjelper kan gjøre? Kan den være ond?
Antall ord: 269
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

Det sier seg nesten selv at en hjelper ikke kan være ond. Ikke for deg iallefall.

Alle har ihvertfall 2 skytsengler som til enhver tid våker over en. Utover det kan man ha en hel haug med hjelpere og guider. Tendensen jeg har sett er at når man står foran store forandringer i livet, har man kjempemange hjelpere til å guide seg igjennom det. Hvor åpen man er for å se dem og snakke med dem varierer fra person til person.
Antall ord: 83
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Viking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 20 Okt 2006 15:07
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Viking »

Hei Rosalind

Jeg anbefaler deg å lese Vi er ikke alene av Margit Sandemo, der får du svar på det meste rundt temaet hjelpere. Har selv lest mye om hjelpere, å har bare lest ett eksempel på en ond hjelper, personene som hadde denne hjelperen hadde viet hele livet sitt til å ødelegge for andre mennesker. Så teorien gikk ut på at han hadde så mye negativ energi rundt seg at hjelperen også ble ond.
Men generelt sett så er hjeperne gode, å skal guide deg på riktig vei her i livet, å være til hjelp i vanskelige perioder.

Mvh

Viking
Antall ord: 98
Mer mellom himmel å jord enn vi vet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Wow det forklarer hvorfor alt går min vei da jeg ønsker det! :D Mamma hadde tenkt å avlive hunden vår og det var helt klart at vi skulle ta liv av ham men det gjore vi ikke! Jeg er faktisk glad for at jeg har noen som er villig til å støtte meg i vanskelige perioder :mozilla_smile: Jeg skal lese den boken den kan være til nytte :mozilla_smile: Nå er jeg ikke redd lenger for det er bare noen som vil passe på meg!
Antall ord: 87
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links