hey! skjønner ikke hvordan dere får til å lage en sån psi ball eller energi ball som noen sier!
har lest om psi ball å har prøvd men får ikke til det!
kan noen prøve å lære meg det?
når jeg prøver kjenner jeg bare kulde inni meg, akkurat som frysninger
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Energi ball?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2007 18:11
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: trondheim,malvik
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
ok jeg er ikke proff men kan lage energi ball eller psi ball
1.fjern hennende dine for smykker ringer og armbånd og vask hennende dine nøye før du begynner
2.lukk ønene dine og se med det indre øyet forestill deg at du tar opp energi fra bakken og omjivelsene dine,se for deg at energien går ut i hendene og gjennom fingrene,
3. ta hendene dine og pres di sakte mot hverandre (ikke legg noe trykk på hendemde dine bare ver avslappet)
4.gå sakte nermere og nermere .
.det er det jeg gjør når jeg lager psi ball , kjenner du et magnet eller felt prikking stikking i fingrende er det helt normalt. håper det gikk greit bare send hvis du lurer på noe annet men husk jeg er ikke så mye bedre enn deg !jeg har bare trent 1-2 år lykke til videre maks :mozilla_laughing: bare tro på deg selv så klarer du det sikkert :mozilla_smile:
1.fjern hennende dine for smykker ringer og armbånd og vask hennende dine nøye før du begynner
2.lukk ønene dine og se med det indre øyet forestill deg at du tar opp energi fra bakken og omjivelsene dine,se for deg at energien går ut i hendene og gjennom fingrene,
3. ta hendene dine og pres di sakte mot hverandre (ikke legg noe trykk på hendemde dine bare ver avslappet)
.det er det jeg gjør når jeg lager psi ball , kjenner du et magnet eller felt prikking stikking i fingrende er det helt normalt. håper det gikk greit bare send hvis du lurer på noe annet men husk jeg er ikke så mye bedre enn deg !jeg har bare trent 1-2 år lykke til videre maks :mozilla_laughing: bare tro på deg selv så klarer du det sikkert :mozilla_smile:
Antall ord: 168
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2007 17:27
- 17
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
staaleh skrev:ok jeg er ikke proff men kan lage energi ball eller psi ball
Til å trent i 1-2 år var ikke det den betse forklaringen..
Ta en titt her: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=12041
Mvh Pedersen:)
Antall ord: 198
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |